Revolution PRO Pigment Pomade x Kitsune Makeup Inspiration

Kitsune Makeup Inspiration

Peknú nedeľu želám všetkým ~

Pred niekoľkými dňami som konečne obdržala druhú polovičku svojej objednávky z istého čínskeho e-shopu, ktorá obsahovala dve parochne - lieskovoorieškovú a striebristú. Pri príležitosti tej striebornej som sa rozhodovala medzi dvoma líčeniami - mejkapová inšpirácia na VIPPaloid Sukone Tei (spadajúca pod UTAU, v skratke a jednoduchosti neoficiálny softvér, odnoš VOCALOID-u, ktorý dokáže spievať) alebo mejkapová inšpirácia líšky, resp. konkrétne japonskej kitsune.

Pri príležitosti nového mejkapového produktu, ktorý sa v mojej zbierke ocitol,  a ktorého názov môžete vyčítať už z nadpisu, som sa nakoniec rozhodla práve pre spomínaný druhý variant. V prípade, že vás recenzia na tento produkt zaujíma a ste zvedaví aj na ďalšie fotky líčenia, pokračujte v čítaní článku :-)

Revolution PRO Pigment Pomade Classic Red recenzia

Revolution PRO Pigment Pomade pomáda na oči sa nachádza v malom ťažšom sklenenom tégliku, ktorého objem je 2,5 gramov. Produkt je cruelty-free a taktiež vegan-friendly. Na e-shope Notino.sk túto pomádu nájdete v týchto odtieňoch → nude base, lemon yellow, hot pink, royal purple, burgundy red, jet black a napokon classic red, ktorú som si zvolila na skúšku aj ja. V mojej zbierke takýto produkt skutočne chýbal, navyše presne takýto sýto červený. Pomáda nemá žiadnu výraznú vôňu a jej konzistencia je akási tuhšia, mastnejšia, gélovejšia, čo je výborné!

Revolution PRO Pigment Pomade Classic Red recenzia

Určite ste sa už stretli s tým, že niektoré očné linky dokážu citlivé oči podráždiť a môže sa tiež dostaviť nepríjemný pálivý pocit a slzenie očí. Poznám to z vlastnej skúsenosti a verte mi, ak ste to doteraz nezažili, určite nechcete. Pri tomto produkte vám však nič podobné nehrozí.

Minimálne moje neskutočne citlivé oči s ním nemali absolútne žiaden problém ♥ A dokonca ani moja mastná pleť náchylná na akné *klop* *klop* :-) V rámci líčenia som Revolution Pro Pigment pomádu v odtieni classic red použila na obočie, linku na oči a akési pseudo fúzy po bokoch líc.

Výdrž pomády komentovať ani len nemusím → keďže ide o produkt Makeup Revolution, resp. Revolution PRO, niet žiadnych pochýb o niekoľkohodinovej výdrži. Líčila som sa okolo desiatej ráno a odličovala som sa okolo desiatej-jedenástej večer, bez akejkoľvek ujmy na líčení.

Samozrejme, človek môže napísať všeličo - článok znesie veľa, avšak nemám dôvod klamať a ja, priznám sa, som človek neskutočne lenivý na roberie fotografií počas testovania či na jeho konci. Hlavne, ak je to večer, pretože môj kompakt nemá rád žiarovkové svetlo. V budúcnosti si plánujem dokúpiť ďalšie farbičky a prijala by som v ponuke aj iné ♥

Revolution PRO Pigment Pomade Classic Red recenzia

Kitsune Makeup Inspiration

Na pomádu od Revolution Pro som v tomto prípade naniesla ešte bordový ligotavý očný tieň od Holika Holika :-)

Kitsune Makeup Inspiration

Kitsune Makeup Inspiration

Žiadne komentáre: