CosRX Low pH Good Morning Gel Cleanser recenzia

CosRX Low pH Good Morning Gel Cleanser recenzia


Pekný novembrový deň želám všetkým ~


Dnes mám pre vás opäť recenziu na produkt kórejskej kozmetiky. Tentokrát sa znova budem venovať značke CosRX, ktorá bola v našich končinách medzi prvými dostupná práve na e-shope Notino. Doteraz je na niekde blogu ešte stále zverejnený článok z roku 2019, kedy sa kórejská značka kozmetiky CosRX na Notino po prvýkrát objavila. Určite si viete predstaviť ako som sa ja, fanúšik tejto ázijskej kozmetiky, musela v tej dobe tešiť ~


Za ten čas som od CosRX vyskúšala už mnoho produktov a jedným z nich je práve aj čistiaci pleťový gél Low pH Good Morning Gel Cleanser, o ktorom vám dnes čosi porozprávam. Vo väčšine prípadov týchto produktov je ich zloženie nielen pleti prospešné, ale aj k nej šetrné. Pred tým ale, než sa pustím do recenzie tohto konkrétneho produktu, povedzme si čosi o názve samotnej značky kozmetiky.


Neviem ako vy, ale ja už som si pri prvom kontakte s touto značkou hovorila, prečo sa asi volá takto a čo vlastne jej názov znamená. Po krátkom pátraní naprieč internetom som zistila, že tento názov pozostáva zo skladu dvoch slov. Prvým z nich je cos v znamení cosmetic/s (čiže kozmetický alebo kozmetika) a druhým je skratka RX, ktorou sa v anglickom jazyku označuje (na) lekársky predpis. Táto skratka by mala mať dokonca pôvod už v latinčine. CosRX by mala byť taktiež cruelty-free značkou kozmetiky, ktorá svoje produkty netestuje na zvieratkách ♥


CosRX Low pH Good Morning Gel Cleanser recenzia


Ráno si zvyknem tvár oplachovať iba čistou vodou, pretože z nej nechcem zbytočne strhávať jej prirodzenú vrstvu kožného mazu a pod. Avšak tento jemný čistiaci gél je vhodný práve na použitie ráno. Z pleti odstráni prebytočný maz a odumreté kožné bunky spoločne so všetkým prachom a nečistotami, ktoré sa na vašu tvár nalepili počas spánku. V jeho zložení môžeme nájsť aj olej z tea tree a prírodné BHA. Čo sa týka jeho pH hodnoty, tá sa pohybuje v rozmedzí 5.0 - 6.0, čo je hodnota blízka k prirodzenému pH našej pleti.


Transparentný gél bohato pení v spojení s vodou. Okrem kožného mazu, prachu a nečistôt si hravo poradí aj so zbytkom mejkapu. Čo sa týka jeho vône, tá je taká svieža, bylinková ♥ Jednoducho tea tree a ja som sa do nej zamilovala okamžite! Ďalšou vlastnosťou, ktorú na tomto produkte milujem, je fakt, že moja pleť nie je po čistení ním suchá ani napnutá. Tento pocit jednoducho neznášam. Je mi nesmierne nepríjemný. Preto som šťastná, že po umytí je moja tvár jemná, hebká a dostatočne hydratovaná.


Moja mastná, citlivá pleť so sklonom k akné tento čistiaci gél jednoducho miluje! V budúcnosti si ho plánujem určite zaobstarať znova a rozmýšľala som tiež, žeby som ho skúsila aj ako sprchový gél na telo pri príležitostnom telovom akné 🧼

10 komentárov:

  1. This sounds really wonderful! So glad it doesn't leave your skin feeling dry and pinched after using. I always hate that feeling too, so it is nice when a cleanser doesn't do that.
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O značce slyším poprvé. Určitě je to příjemný produkt:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá dobře a pokud splňuje účel, není co vytknout! :) Já na čistící gely nedám dopustit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zatím jsem ještě žádnou korejskou nevyzkoušela, mám z toho tak nějak strach

    OdpovedaťOdstrániť