Septembrové kozmetické novinky

Krásny utorok želám všetkým ~

Ďalší mesiac zbehol opäť neuveriteľne rýchlo a ja tu mám pre vás opäť prevažne kozmetické novinky, ktoré sa v posledných dňoch objavili na e-shope Notino. Znova ide o môj takmer každodenný rituál sondovania noviniek, ktoré by stáli za vyskúšanie. V prípade kórejskej značky kozmetiky TonyMoly ma nesmierne zaujali pleťové masky.

Kvitujem a veľmi obdivujem ílové masky vo forme akejsi tuby s farbou, ktoré majú príznačný názov Painting Therapy Pack. Vybrať si môžete z ílovej masky pre mastnú pleť, pre všetky typy pleti a pre upokojenie pleti. Z takých tých nevšedných ma zaujali Tonymoly Earth Beauty Mud peelingová čistiaca maska a Earth Beauty Bubble čistiaca pleťová maska.

Kórejská kozmetika TonyMoly

Ďalšími takpovediac náhodnými produktmi, ktoré som nevedela nikam presnejšie zaradiť, sú tie od značiek Lactacyd, novej značky dostupnej na e-shope Benecos a Revolution Skincare. Jemný umývací gél na intímnu hygienu určite nesmie chýbať v kúpeľni žiadnej ženy. Medzi moje najobľúbenejšie patria jednoznačne tie od značky Lactacyd.

Kozmetická sada Benecos Natural Care Winter Dream si ma získala už na prvý pohľad, pretože je ladená do zimnej vianočnej atmosféry. A ja som na Vianoce naladená už takmer úplne, haha ♥ Sladká vôňa vanilky vianočný dojem určite iba posilní.

Posledným produktom je Revolution Skincare Night Restore Oil rozjasňujúci a hydratačný pleťový olej, ktorý v sebe skutočne ukrýva veľké množstvo olejov a tým pádom nemusí byť vhodný pre každý typ pleti. Každopádne ide o zaujímavý produkt.

Darčekové sady Bohemia Gifts & Cosmetics

Po kozmetických sadách, ktoré sú cenovo výhodné a zahŕňajú v sebe niekoľko produktov, po tých sa obzerám v poslednom čase čoraz viac a viac. Predsa len nasledujúce mesiace sa už budem zamýšľať predovšetkým i nakupovaním vianočných - ale i iných - darčekov, takže robiť si takýto prieskum nie je vôbec naškodu.

Bohemia Gifts & Cosmetics ma vždy dokázala potešiť a nadchnúť svojimi produktmi, ktoré boli vždy i veľmi pekne odeté. Nádherné a jedinečné obaly a vysoká kvalita kráčajú v tomto prípade ruka v ruke. Tentoraz ma zaujali darčekové sady Beer Spa, It´s a boy a It´s a girl. Posledné dve sady sú určené pre deti už od narodenia.

Darčeková sada Johnson´s Baby Cottontouch v sebe ukrýva penu do kúpeľa a čistiaci gél v objeme 500 ml, hydratačné mlieko na telo a tvár pre deti od narodenia v objeme 300 ml a plyšovú hračku Ovečka. Nebudem popierať, že tá rozkošná ovečka či ma získala hneď ♥

Poslednými troma produktmi sú vosky do aromalampy Yankee Candle. V poslednej dobe už som ich opäť začala v lampe topiť takmer každý večer. Jeseň sa mi s týmito voskami jednoducho spája. Novými vôňami, ktoré na Notino môžete nájsť, sú Grilled Peaches & Vanilla, Honey Lavender Gelato a White Strawberry Bellini.

Žiadne komentáre: