Prečo cvičiť pravidelne? 🤸🏻‍♀️ & KetoFit 🥗

KetoFit diéta recenzia

Krásnu sobotu želám, licorniatka ~

Po neskutočne dlhej dobe mám pre vás opäť článok, ktorý bude zameraný na zdravý životný štýl a cvičenie. V minulosti som na blogu publikovala článok s tipmi, prečo napríklad ja veľmi rada cvičím (s vlastnou váhou), čo mi to dáva do života a pod., avšak minule, keď som sa k nemu chcela spätne vrátiť, som zistila, že na blogu už nie je :-(

Preto som sa rozhodla ho priviesť znova k životu. Tentoraz však aj s krátkym predstavením KetoFit diéty, ktorej niektoré jedlá som mala možnosť vyskúšať v rámci neplatenej spolupráce s KetoFit :-) Informácie o diéte a produkty, ktoré mi boli zaslané, nájdete na konci článku. Najprv sa s vami teda podelím o to, prečo cvičím najradšej ja. Želám príjemné čítanie ~

* produkty KetoFit diéty zaslané na recenziu

• Prečo začať cvičiť a vôbec v tom pokračovať?

🤸🏻‍♀️ redukcia stresu
🤸🏻‍♀️ dobíjač energie
🤸🏻‍♀️ zdroj endorfínov, ktoré vám zaručene pozdvihnú náladu!
🤸🏻‍♀️ spevnenie a vyrysovanie tela (a to nielen cez leto do plaviek!)
🤸🏻‍♀️ posilnenie imunity

🤸🏻‍♀️ lepší a kvalitnejší spánok
🤸🏻‍♀️ omladzujúce účinky :-)
🤸🏻‍♀️ skvelý zabijak nudy!
🤸🏻‍♀️ zlepšená flexibilita
🤸🏻‍♀️ zvýšenie sebavedomia

🤸🏻‍♀️ redukcia menštruačných kŕčov (na internete nájdete skvelé cvičenia, ktoré vám s týmto veľmi pomôžu! kvitujem, skutočne to zaberá v najhoršom ♥)
🤸🏻‍♀️ vyčistenie hlavy a príchod nových myšlienok a nápadov
🤸🏻‍♀️ lepšie držanie tela
🤸🏻‍♀️ zvýšenie výdrže
🤸🏻‍♀️ chudšie a zdravšie telo ♥

🤸🏻‍♀️ pravidelným cvičením si napríklad ja osobne nikdy neodopieram to, načo mám chuť - a teraz nemám na mysli podvádzacie dni ani nič podobné :-)

KetoFit - Majte krásne telo

Za túto barterovú formu spolupráce s KetoFit som skutočne vďačná. Vždy ma takéto diéty zaujímali a takáto ich forma mi pripadá akási osobná, čo za mňa iba kvitujem. Navyše táto diéta nie je až taká prísna. Mám tým na mysli to, že každý deň máte na výber zo 2 či 3 jedlá, ktoré si môžete podľa návodu pripraviť. Nemusíte sa držať striktného jedálnička s jedným jediným jedlom, keďže sú prítomné alternatívy.

KetoFit v skratke ↓ (parafrázované z priloženého letáku)

- jedlá KetoFit sú zostavené špeciálne pre efekt rýchleho chudnutia bez jojo efektu
- zloženie KetoFit výrobkov garantuje úbytok tukového tkaniva vo veľmi krátkom čase a zaručuje tiež starostlivosť o telo
- táto diéta je špeciálne vyvinutá pre ženské telo
- v prípade tejto diéty nie je podmienkou športovať
- taktiež nemusíte stráviť čas počítaním kalórií (všetko je vopred presne dané)

Na e-shope máte dokonca možnosť si jedlá objednať jednotlivo! :)
KetoFit diéta recenzia

• Redukčné plány

- Soft - mierny úbytok váhy, chudnúca fáza (1 týždeň), stabilizačná fáza (3 týždne), počet jedál (98)
- Optimal - stredný úbytok váhy, chudnúca fáza (2 týždne), stabilizačná fáza (4 týždne), počet jedál (154)
- Maxi - veľký úbytok váhy, chudnúca fáza (4 týždne), stabilizačná fáza (5 týždňov), počet jedál (245)

• Chudnúca fáza

- 5 jedál KetoFit každý deň
- jete 1x za 3 hodiny
- 3 litre tekutín denne
- povolená zelenina 500g denne

• Stabilizačná fáza

- 5 jedál KetoFit každý deň
- 3 jedlá KetoFit + 2 bielkovinové
- jete 1x za 3 hodiny
- 3 litre tekutín denne

* fáza chudnutia a stabilizácie sú bližšie a podrobne rozpísané v letáčiku, ktorý dostanete pri zakúpení tejto diéty :-)


KetoFit diéta recenzia

Proteínový Keto Croissant KetoFit recenzia Proteínová tyčinka Slim Proteín Kapučíno KetoFit recenzia

- jemné a nadýchané vláčne cesto, lahodná maslová chuť
- veľké množstvo proteínov 30g/100g
- veľké množstvo vlákniny 30g/100g
- trošku nasladkastý, ale nie príliš, čo bolo skutočne skvelé!
- neobsahoval žiadnu plnku, dlhotrvanlivý produkt
- skvelou alternatívou džemu k tomuto croissantu je Keto jam, kt obsahuje takmer 0-ový podiel sacharidov (iba 0,93g)

- obe tyčinky boli akési nadýchané
- konzistencia bola tvrdšia, ale zato zľahka žuvacia, čo ma veľmi milo prekvapilo ♥
- výrazná chuť kakaa, avšak tyčinky neboli vôbec presladené!
- oveľa viac však preferujem tú kokosovú, keďže kávové produkty veľmi nemusí,
- chuť autentická, jemná, akoby zapečený kakaový keksík
- jediné, čo mi prekážalo, bol fakt, že tyčinky sa neskutočne lepili na zuby a keďže ja mám zuby nesmierne citlivé, ihneď po konzumácii som si ich musela bežať umyť :-(

Máte počas týchto horúcich letných dní chuť na niečo osviežujúce? Skútne tieto ľadové proteínové dobroty

Proteínová tyčinka Slim Proteín Kokos KetoFit recenzia Proteínová tyčinka Slim Proteín Kokos KetoFit recenzia

Syrová polievka s pórom KetoFit recenzia Proteínová omeleta šampiónová KetoFit recenzia

Proteínová omeleta šampiónová KetoFit recenzia

- hustá polievka, ktorej príprava trvá len 5 minút
- praktické sáčkové balenie je vynikajúce nielen na doma, ale i na cesty či do práce

- opäť produkt nachádzajúci sa v praktickom balení, ktorý oceníte najmä v práci a na cestách
- príprava spočíva v jej spojení s polotučným mliekom, na miernom plameni na panvici počas 3-5 minút
- omeleta bola celá ako taký nadýchaný žltý obláčik, akurát som jej príchuť musela trošku zredukovať pomocou šalátu a papriky, pretože huby veľmi nemusím

Keto chlieb KetoFit recenzia Slané proteínové tyčinky s kmínom KetoFit recenzia

- pre milovníkov pečiva (akým som napokon i ja) je tento Keto chlieb ako stvorený
- v jednom sáčku sú 3 krajce (balenie - 6 porcií, celkový počet kusov - 18)
- ukrýva v sebe vysoký obsah proteínov a má dlhú trvanlivosť
skvelá chuť tmavého chleba v spojení so semiačkami ♥ → ja som sa doň jednoducho zamilovala ihneď!
- vynikajúco tiež chutil s KetoFit džemom, ktorý som mala možnosť ochutnať v rámci vzorkového balenia ♥
- obsahuje tiež vysoké množstvo vlákniny

- dokonalá kombinácia s vajíčkami natvrdo! ♥
- zľahka slané pečivo je dotvárané lahodnou chuťou kmínu, vďaka čomu je jeho chuť zaujímavejšia, nie klasická a nudná
- vhodné aj ako niečo na mlsanie pri pozeraní televízie a pod. :-)
- obsahujú minimum sacharidov (8%) a takmer 0-ový podiel cukru

Neváhajte a pozri sa, čo všetko obsahuje dvojtýždňová proteínová Keto diéta.

Proteínové cestoviny Keto Risoni KetoFit recenzia

- príprava na nespočetne veľa rozličných spôsobov
- obsahujú 60% proteínov, veľmi rýchle na prípravu (5-7 minút)
- dlhodobá trvanlivosť (36 mesiacov), skvelá príloha k rozličným jedlám
- dokonalé spojenie s polievkami, omáčkami či mäsom
- ja som si ich zmixovala s troškou kečupu a vajíčkom - mali skutočne nezvyčajnú a lahodnú chuť, mňam!

SMS pripomienkovač! - Vynikajúca vec pre tých, ktorí počas dňa zabúdajú na potrebný príjem živín. Touto formou SMS správ na žiadne z jedál či pochutín nezabudnete. Návod na aktiváciu nájdete v priloženom pláne, ktorý dostanete ku svojej KetoFit objednávke.

• Pamätajte však, že ↓
- výsledky KetoFit redukčnej starostlivosti nie sú zaručené pre každého a líšia sa podľa individuálnych dispozícií
- pred začatím diéty je dobré túto dietu (a napokon i každú inú) konzultovať s lekárom či iným odborníkom v tomto odbore


Venujete sa cvičeniu doma alebo v posilňovni?

Aký máte názor na diéty?

Vyskúšali alebo počuli ste už o KetoFit diéte? :)

Žiadne komentáre: