Letné novinky od Dermacolu

Letné novinky od Dermacolu
Peknú nedeľu želám všetkým ~ Na začiatok sa priznám, že českú značku kozmetiky Dermacol som v živote nikdy cielene nevyhľadávala. Voči týmto produktom som bola skeptická, a to prevažne voči tým určeným pre starostlivosť o pleť. Mnohokrát ma odradilo ich zloženie alebo parfumácia. Koniec-koncov išlo o rovnaké dôvody, ako pri mnohých iných značkách kozmetiky.

Nedávno som si ale na Notine všimla pomerne veľa nových produktov, ktoré sa podarilo Dermacolu vyprodukovať. Ide prevažne o produkty určené na pleť, avšak nájde sa tam aj zopár tých, ktoré slúžia pre starostlivosť o pokožku tela.

Zloženie produktov sa naozaj zlepšilo, obsahujúc mnoho prospešných látok pre pleť. Nehovoriac o tom, že tentokrát si dal Dermacol naozaj záležať aj na baleniach nových produktov, z ktorých mnohé zaujmú určite už na prvý pohľad. Zaujímajú vás  spomenuté produkty? Neváhajte čítať ďalej :)


Dermacol Whitening

Jemný sprchový gél Aroma Ritual ma zaujal hneď na prvý pohľad. A pravdepodobne nemusím detailne rozpisovať čím. To balenie je jednoducho rozkošné, navyše ladené do ružovej farby ♥ Druhým produktom je Whitening bieliaci pleťový krém proti pigmentovým škrvrnám, ktorý by som naozaj chcela vyskúšať.

S kórejskými bieliacimi (rozjasňujúcimi) krémami mám naozaj iba veľmi dobré skúsenosti,  tak by som ich navzájom určite rada porovnala. Zamilovala som sa doň ihneď keď som v zložení uvidela svoj milovaný bieliaci niacínamid. Rad Whitening dopĺňa aj umývací gél s mikroperličkami.

Pevne verím, že niektoré zo spomenutých produktov budú súčasťou letného Black Friday-u, ktorý bude aktuálny už od zajtra, 9. júla!

Dermacol Aqua Beauty

Ako ďalšie produkty som objavila tie z kolekcie Aqua Beauty, ktoré skombinovane poslúžia na jednoduchú skincare rutinu. Na odlíčenie mejkapu poslúži čistiaca micelárna voda pre mladú pleť. Na čistenie zasa poslúži umývací gél na tvár 3v1, ktorý už mám v košíku. No a na záver mini rutiny tu máme Aqua Beauty hydratačný krém pre všetky typy pleti. Páči sa mi ich minimalistický obal.

Dermacol Almond Oil

Prejdem k produktom určeným na telo. Dermacol uviedol na trh hneď niekoľko nových telových mliek a krémov. Jedným z nich je napríklad Almond Oil výživné telové mlieko pre suchú pokožku.

Pokiaľ vaša pokožka, rovnako ako moja, patrí k tým ešte suchším, nezúfajte. Na svoje našej pokožky si prídeme s kolekciou Karité, ktorá obsahuje telové mlieko pre suchú až veľmi suchú pokožku a regeneračný telový krém pre suchú až veľmi suchú pokožku.

Dermacol Body Love Mist


Novinky sa nevyhla ani oblasť vôňí. Značka uviedla hneď štyri nové parfémované telové spreje Body Love Mist - Portofino Kiss, Waikiki Sun, St. Tropez Night a Ibiza Party. Doslova príznačné pre leto, nemyslíte? :)

Dermacol pleťové vody

A opäť sa dostávame k produktom určeným na pleť. Úprimne ma prekvapila celkom slušná selekcia pleťových vôd. Vybrať si môžete z týchto - osviežujúca ružová, tonizujúca jazmínová a upokojujúca levanduľová.

Rada by som si k nim prv ale privoňala, pretože v rámci pleťových vôd som voči parfumácii dvakrát tak nekompromisná. Poslednou novinkou v tomto rade je HT 3D Hyaluron Therapy čistiaci pleťový olej, ktorý vyzerá zaujímavo, ale priznám sa, že po jeho zložení som ešte nepátrala. Uvidíme teda neskôr.

Dermacol Love My Face

No a úplne poslednými produktmi, ktoré vám dnes ukážem, sú tieto rozkošné pleťové krémy, ktoré sú jednoducho na zjedenie. Ponúkané sú hneď v troch rozličných variantoch, z ktorých si môžete vybrať konkrétne Love My Face hydratačný krém pre mladú pleť, upokojujúci krém alebo rozjasňujúci krém.