last beauty buys | notino

Mizon Correct Vita Oil Cushion Foundation SPF50+

Krásny utorok želám všetkým ~ V dnešnom článku vám ukážem, a čo-to aj napíšem, o produktoch, ktoré som si pred nejakým časom objednala, ako inak, z e-shopu Notino.sk. Už tými článkami musím byť miestami naozaj otravná, ale ja si proste budem stáť za tým, že je to jeden z najlepších slovenských internetových obchodov, na ktorom nájdete kvantum kozmetiky a parfémov.

Notino je dokonca jediný slovenský e-shop, z ktorého nakupujem kozmetiku pravidelne. V tejto objednávke sa ocitli produkty troch značiek - Mizon, Babaria a Nivea. Zvedaví, ako dopadli v mojom testovaní? Pokračujte v čítaní! :)

Babaria Rosa Mosqueta Roll On review

Prvým produktom je ďalší letný must-have, ktorý som tuším do koláže, ktorú som uverejnila na blogu pred niekoľkými dňami, zabudla pridať. Na tento roll on deodorant Rosa Mosqueta od značky Babaria som písala už niekoľko pozitívnych recenzií. Toto je moje tuším už tretie či štvrté balenie a plánujem mu ostať verná aj naďalej.

Jeho aróma je naozaj takmer nebadateľná, neobsahuje žiaden alkohol a na oblečení nezanecháva žiadne fľaky. Vhodný aj pre tú najcitlivejšiu pokožku po holení. S potom si taktiež poradí na niekoľko hodín aj počas tých najhorúcejších letných dní.

Mizon Correct Vita Oil Cushion Foundation SPF50+

Mizon Correct Vital Oil Cushion s SPF50+ a PA+++ je mojím druhým mejkap cushionom, ktorý som kedy vyskúšala. Na týchto mejkapoch mi veľmi lichotí fakt, že sú kompaktné. Obsahujú zrkadielko, air labutienku a samotný mejkap v jednom, vďaka čomu so sebou nemusíte vláčiť žiadne ďalšie príslušenstvo.

Dodatočná úprava mejkapu počas dňa je úplnou hračkou. Navyše v kabelke zaberie oveľa menej miesta ako samotné produkty zvlášť. Patrí k tým drahším, ale v balení nájdete aj ďalšie náhradné balenie, čo je super ♥ Ponúkaný je v dvoch odtieňoch. Na tento cushion plánujem v blízkej budúcnosti napísať samostatnú recenziu.

Mizon Joyful Time Sheet Masks review

O mojej láske k plátenkovým maskám ste sa už mohli dovtípiť nielen na blogu, ale taktiež na mojom instagramovom účte. Mizon Joyful Time plátenkové masky boli v tom čase na Notine novinkou a ja som si nemohla pomôcť a musela som ich vyskúšať.

Na e-shope ich nájdete oveľa viac, ja som konkrétne siahla po upokojujúcej a hydratačnej s Aloe Vera, ďalej po hydratačnej ružovej, ktorá je taktiež určená na póry a taktiež po acerolovej, ktorá má pomáhať pleti s pružnosťou a výživou. Všetky masky sú úžasné a esencií, v ktorej sú namočené, je toľko, že vám vystačia ešte na jedno-dve použitia následne. Samozrejme, samotné masky je potrebné po použití zahodiť.

Nivea Deodorant Fresh Natural review

Posledným produktov, ktorý sa v danej objednávke nachádzal, je Nivea deodorant Fresh Natural, do ktorého som sa ihneď zamilovala vďaka jeho kompaktnému malému baleniu. Napokon to je taktiež primárny dôvod, prečo som si ho objednala. Na cesty je oveľa ľahší, ako napríklad vyššie spomínaná gulôčka, pretože tá má sklenené balenie.

Účinne pôsobí proti poteniu, na niekoľko hodín a nezaznamenala som, žeby zanechával nejaké škvrny na oblečení. Akurát nie je absolútne vhodný na podráždenú pokožku, pretože v tomto prípade nepríjemne páli :(