Rozjasňovacie novinky Makeup Revolution

Krásny štvrtok želám všetkým ~

Značka Makeup Revolution London patrí medzi moje najobľúbenejšie. Produkty sú svojou kvalitou a cenou jednoducho úžasné! Ak už s touto značkou máte nejaké skúsenosti, určite dobre viete, o čom hovorím. Mnoho produktov patrí k tým (ešte) lacnejším, avšak svojou kvalitou sa rovnajú mnohokrát i tým, ktorých cena je niekoľkonásobne vyššia.

V poslednej dobe si dávajú veľmi záležať aj na milých, rozkošných a moderných dizajnoch produktov, ktoré minimálne mne okamžite udrú do očí. Za posledné týždne dokonca aj e-shop Notino pridal do svojej ponuky MRL produktov niekoľko nových, z ktorých by som vám dnes rada predstavila rozjasňovače na pleť.



Makeup Revolution Rainbow ~ Minimálne ja osobne mám slabosť pre všetko, čo je spojené s jednorožcami, dúhami a podobne. Tento maličký rozjasňovač vyzerá kompaktne a šikovne. Dokonca obsahuje jemnejšie farebné tóny, čo ma veľmi teší. V minulosti som už jeden dúhový rozjasňovač skúšala, avšak napríklad zelený odtieň bol veľmi silný a vyzeral na pleti neprirodzene a celkovo sa nedal nosiť.

Makeup Revolution I ♥ Makeup Dragon’s Heart & Makeup Revolution I ♥ Makeup Mermaid’s Heart ~ Srdiečkové rozjasňovače a bronzery sú veľmi rozkošné. Svojím tvarom vyzerajú nielen ako pekný mejkapový produkt, ale aj ako súčasť izbovej dekorácie. Symbolika morskej panny a draka ma okamžite oslovila. Veľmi sa mi páči, ak sa produkty spájajú s mytologickými a nadprirodzenými tvormi. Taktiež si všimnite farebné korešpondovanie rozjasňovačov s ich názvami.

Makeup Revolution Liquid Highlighter ~ Priznám sa, skúsenosť s tekutými rozjasňovačmi ešte nemám, ale už by som nejaký z nich rada skúsila. Zaujali ma predovšetkým tieto od MRL, ktoré sú ponúkané v niekoľkých variantoch a sú cenovo dostupné.

Makeup Revolution I ♥ Makeup Peach And Glow & Makeup Revolution I ♥ Makeup Bronze And Shimmer ~ Za mňa v tomto prípade určite víťazí Peach & Glow, a to hlavne svojou farebnou ponukou a tým, že patrím k tým so svetlou mliečnou pokožkou. Páči sa mi, že MRL opäť stavila na "čokoládový" dizajn aj pri týchto dvoch maličkých paletkách. V takomto prípade mám chuť sa do nich skôr zahryznúť, ako ich reálne používať, haha.

Makeup Revolution Ultra Cool Glow & Makeup Revolution Ultra Pro Glow ~ Posledné dve paletky vo mne vytvárajú dojem akýchsi profesionálnych, za ktoré by sa nemusel hanbiť ani vizážista. Prvá z nich ponúka chladnejšie a zľahka pigmentované odtiene. Druhá má zasa v ponuke tie skôr neutrálne a svetlé. U mňa by našla využitie skôr tá prvá, pretože sa rada pohrávam s rozličnými farebnými variáciami.