Back to school w/ SammyDress

4 Pieces Briaded Backpack Set review

Pekný piatok želám ~
Ani som sa nenazdala a august je už v plnom prúde. I napriek tomu, že škola mi začína až niekedy okolo 18. septembra, už teraz začínam vybavovať niektoré veci, ktoré s ňou súvisia. A jednou z primárnych vecí, ktoré som si potrebovala zaobstarať, bol aj adekvátne veľký batoh. Sem-tam sa nájde zopár dní, kedy do školy rada nosím aj kabelku, avšak pri pohľade na svoj zimný rozvrh pre tento rok som usúdila, že batoh bude oveľa lepšia voľba. Doteraz som nosila ružový maličký, avšak doň sa mi toho až tak veľa nezmestí. Aj preto som pokukovala po niečom väčšom. Keďže v škole budem tráviť takmer každý deň od rána do večera, bude mi treba oveľa viac vecí rozumej oveľa viac jedla ako doposiaľ. Našťastie som natrafila na e-shope Sammydress.com presne na niečo, čo som si priala. A keď už sme pri Sammydress, všimli ste si jeho vynovený dizajn? Konečne zmena! Ale späť k tomu, o čom bola reč. Ide o ružový stredne veľký batoh 4v1. Naozaj výhodná kúpa, pretože okrem batohu dostanete aj listovú kabelku, malú akoby peňaženku a taktiež púzdro na karty.

Hello everyone! ~ It´s already August - can you believe it?! Even I will be attending my uni on the 18th of September, I already started to buy some stuff for another year. One of the primal things I wanted and needed was a bigger backpack. For the first uni year, I had been mainly carrying there a small pink backpack and also handbags from time to time. Since I saw my new timetable for the next year, I decided to buy a bigger backpack. I will be spending almost the whole days at university so I need to carry more stuff with me understand food than the last year. Fortunately, I found an interesting one on Sammydress.com. BTW, did you also notice a new Sammydress´s design? It´s so cool! But back to the point - I ordered 4 Pieces Briaded Backpack Set in a pink colour. Very clever because instead of buying only one item, you got 4 and paid for the only one!

* poskytnuté na recenziu
* provided for a review


Listová kabelka prišla spolu s tenkým retiazkovým remienkom, takže ju môžete nosiť aj na spôsob crossbody kabelky. Uprostred má maličkú mašličku, ktorá ju trošku oživuje. Inak je to klasická listová kabelka, takže nečakajte veľa úložného priestoru.

Clutch came together with a thin chain strap so you can also carry it like a crossbody bag. In the middle there is a tiny bow which makes the clutch a bit more interesting. It´s an ordinary clutch so don´t expect it to be very spacious.


4 Pieces Briaded Backpack Set review

4 Pieces Briaded Backpack Set review

Túto malú využijem asi ako peňaženku. Aj táto obsahuje krátky remienok, aby sa dala lepšie uchytiť a taktiež má na prednej strane umiestnenú mašličku.

This smaller one I will be using as a wallet. It also came together with a small strap for better clutch. It has the same ribbon in the middle too.

4 Pieces Briaded Backpack Set review

4 Pieces Briaded Backpack Set review

Púzdru na doklady a karty som sa veľmi potešila. Mám iba jedno, ktoré je väčšie a ťažšie, preto mi toto menšie vyhovuje oveľa viac. Nezaberie veľa miesta a taktiež tam máte pokope všetko dôležité. Ide o púzdro na gombíkové zapínanie, vďaka čomu by sa z neho nič nemalo stratiť.

I was very happy when I got this case together with another stuff. I already have one but it´s a bit bigger and I like this smaller more. It doesn´t take a lot of space, you have there everything together and it has a button closing too.

4 Pieces Briaded Backpack Set review

Ako som už spomínala, batoh je strednej veľkosti a ružovej farby. Vnútri má jedno zadné vrecúško, na prednej strane má jedno väčšie. Remienka sa dajú nastaviť na požadovanú veľkosť. Ide o pomerne priestranný batoh, s čím som veľmi spokojná. Taktiež ide o koženkový typ, čo znamená, že by mal byť o niečo odolnejší aj voči dažďu.

 As I mentioned before, backpack is a medium size one and I chose it in a pink colour. Inside there is a tiny pocket at the back. Bigger one is in front. Straps are the adjustable ones. It´s a pretty spacious backpack which I´m really satisfied with. Material is something like a leather imitation so it should be a bit water resistant too.

4 Pieces Briaded Backpack Set review

4 Pieces Briaded Backpack Set review

V objednávke sa nachádzalo ešte pár ďalších vecí. K batohu som si rovno objednala aj veľký prívesok s jednorožcom a bombuľkou, aby som ho trošku oživila. Prívesok však môžete nosiť aj na kľúčoch.

My order contained a few more things. Because of the backpack, I ordered a big unicorn pompom keychain too. I will put it on a zip or somewhere to make the backpack look more pretty, haha. Or I will put it on my keys.

Unicorn Fuzzy Ball Key Chain

Ďalej to boli veľké priehľadné motýlie okuliare v jednoduchom zlatom prevedení. Transparentné okuliare som chcela už dlhšiu dobu a keď som na e-shope uvidela tieto, neváhala som ani sekundu. Musím ale skonštatovať, že tieto okuliare sú naozaj veľké a padajú mi z koreňa nosa. Už som si ich skúšala aj prispôsobovať, ale stále padajú. Veľká škoda, tak som sa na ne tešila.

Butterfly Shape Street Snap Plain Sunglasses were the third item in a package. I chose them in a gold colour and their design is a really plain one. I had wanted them for quite while, so when I saw them on Sammydress, I didn´t hesitate a second! I have to say, that even they´re very pretty, they´re really big too. I also tried to adjust them a bit, but they´re still too big and loose, so they fall down of my nose all the time. What a pity.

Butterfly Shape Street Snap Plain Sunglasses review

Poslednou vecou v balíčku bola vec určená na zimu. Ide o hrubú pletenú zimnú čiapku v ružovej farbe s bombuľkou. Vyzerá veľmi chutne a je taktiež aj poriadne hrubá! Ideálna na zimu a pre moje uši, ktoré sú veľmi citlivé na chlad a vietor.

The last item of the package was Pom Ball Flanging Beanie Cap in the pink colour again. That pompom ball on a top is so cute. It looks adorable and it´s really thick which is perfect! Especially for my ears, which are very sensitive to cold and wind.

Pom Ball Flanging Beanie Cap review

Pom Ball Flanging Beanie Cap review

Would you like to leave a comment?

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)