Jednoduché prirodzené líčenie a beauty box

Blog de la Licorne

Krásnu stredu želám! ~ V poslednej dobe som sa s inšpiráciami na líčenie celkom rozbehla, nemyslíte? Možno je to preto, že mám cez leto oveľa viac času a oveľa viac príležitostí, kde by som dané líčenia mohla aj vynosiť. Jedno je však isté - veľmi ma to baví a pokiaľ sa mi to páči, prečo sa s tým nepodeliť aj s vami, no nie? V dnešnom článku vám predstavím jednoduché prirodzené líčenie kde som využila produkty, ktoré som obdržala od Parfémy-Elnino.sk aj s milým prekvapením

Hello my little licornes ~ Recently I started to post quite a lot of makeup inspiration, don´t you think? Maybe it´s because of the summer when I have much more spare time to do it and I have also more opportunities where to actually wear that makeup. But one thing is for sure - it really makes me happy and if I like it, why not sharing it also with you, right? In today´s article I would like to show you a simple natural makeup inspiration for which I used products that I got from Parfémy-Elnino.sk together with a lovely surprise ♥

* poskytnuté na recenziu
* provided for a review

Jednoduché prirodzené líčenie

Ako už môžete vidieť, toto líčenie je naozaj strohé. Snažila som sa použiť čo najmenej produktov a zachovať čo najväčšiu možnú prirodzenosť, bez akejkoľvek extravagantnosti. Dokonca aj svoju obľúbenú linku na oči som vymenila! Ako je to u mňa už zvykom, podklad spočíval v opaľovacom kréme, mejkape s SPF a jemnej vrstve rozjasňujúceho púdru. Na oči som použila tmavohnedú automatickú ceruzku na oči Astor EyeArtist Definer v odtieni Brown, ktorou som nakreslila hrubšiu líniu popri mihalniciach. Mihalniciam som dodala farbu pomocou riasenky MaxFactor 2000 Calorie Dramatic Volume. Použila som odtieň Black Brown a nafarbila iba mihalnice horného viečka. Obočie som vyplnila a zafixovala setom tieňov a gélom od Essence a dodala mu tvar pomocou ceruzky na obočie značky Rimmel London.

As you may see on the photos, this makeup is a really austere one. I tried to use as little amount of the products as possible. I wanted to retain the greatest nature as possible. Even my the most favourite and precious eyeliner was left out! Base is composed of a sunscreen, makeup with a SPF factor and a fine layer of an illuminating powder. Instead of using the eyeliner for defining the eyes I used an automatic eye pencil EyeArtist Definer by Astor in a brown shade. I drew a medium line close to the eyelashes. As a mascara I used MaxFactor´s 2000 Calorie Dramatic Volume one in the shade Black Brown. I used only for the upper lashes. Next step was filling the eyebrows where I used eyebrow shadow set and for fixing it I used a fixing gel. Both by Essence. For making a right shape of it I used eyebrow pencil by Rimmel London.

Jednoduché prirodzené líčenie

Jednoduché prirodzené líčenie

Pri druhom variante ostáva všetko rovnaké, akurát som linku o niečo predĺžila a zaostrila ju. Na pery som použila rúž Rimmel London Moisture Renew Sheer & Shine v prirodzenom oranžovom odtieni s názvom 600 Spin All Spring. Líčka som jemne nafarbila krémovou lícenkou One Blush Stick v tyčinke od Makeup Revolution London. Na tieto a vyššie spomínané produkty nájdete recenzie nižšie.

https://parfemy-elnino.sk/makeup-revolution-london-the-one-blush-stick-licenka-pre-zeny-12-g-odtien-matte-pink/

The second variant is almost the same except the eyeliner, which I extended a bit. I also make that fancy sharp end. In this case I also used a lip product which was a Moisture Renew Sheer & Shine lipstick by Rimmel London. I chose a very natural shade, 600 Spin All Spring. I though that nice and natural looking cheeks would be also a good choice so I painted them a bit with a One Blush Stick by Makeup Revolution London. All of the mentioned products here, and above, are reviewed below.

Jednoduché prirodzené líčenie

Jednoduché prirodzené líčenie


Produkty, ktoré som použila / Products, which I used

Automatická ceruzka na oči Astor EyeArtist Definer recenzia

Automatická ceruzka na oči Astor EyeArtist Definer v odtieni Brown sa stala mojím obľúbeným a verným letným spoločníkom. Používam ju dokonca ešte radšej, ako tie klasické čierne. Páči sa mi, že hnedý odtieň vytvára akúsi prirodzenú auru a líčenie tak vyzerá jemnejšie. Má ľahko krémové zloženie, veľmi dobre sa s ňou pracuje a pri aplikácii sa neláme. Väčšinou stačí jedna či dve línie a pekná sýta hnedá linka je na svete. Neotláča sa na horné viečko a počas minimálne štyroch či piatich hodín ani nebledne.

Riasenka MaxFactor 2000 Calorie Dramatic Volume sa mi pozdávala v odtieni Dark Brown. Ako ste už mohli vidieť na fotografiách, farbou sa veľmi od tých čiernych nelíši, ale predsa len nie je taká silná. Ponúka oveľa jemnejší odtieň. Mihalnice dobre nafarbí, trošku oddelí a mierne natočí. Aplikácia je jednoduchá a rýchla. Riasenka sa nedrolí ani po niekoľkých hodinách a opakovanou aplikáciou sa netvoria ani žmolky.

Očný tieň Artdeco Pearl som síce v tomto líčení nevyužila, ale už som ho párkrát použila. Ide o jemný zlatistý očný tieň práškovej formy, ktorý ponúka ľahký trblietavý efekt. Využitie si viem predstaviť skôr v jemných neutrálnych líčeniach, pretože ponúka naozaj decentnú zlatistú farbu. Nezoskupuje sa v záhybe, počas dňa nebledne. Naozaj kvalitný produkt.


Automatic Eye Pencil EyeArtist Definer by Astor in a Dark Brown shade became one of my the most favourite summer products this year. I just can´t get enough of using it. I use it even much more often than the black eye pencils. I like the fact that it makes something like a natural aura and makeup looks softer, finer. It has a slightly creamy consistency, application is very each and it doesn´t break during applying like some other pencils do. One or two layers are enough to make a great visible line. It doesn´t stamp on an upper part of a lid and a dark brown colour holds on the eyelids at least for four to five hours without any fading.

Another product in the dark brown shade which was used is a MaxFactor 2000 Calorie Dramatic Volume mascara. As you may saw on the photos it´s not very different from the black ones, but it´s not that strong as well. This mascara offers softer shade and the eyelashes are nicely painted, divided a bit and also curled a bit. Application is easy and fast. Mascara doesn´t crumble during the day and it also doesn´t make "pillings" on a top of the lashes.

Artdeco Pearl Eyeshadow wasn´t used in this makeup inspiration but I already tried it a few times. It´s a really soft eyeshadow in a golden colour which has a powdery consistency and provides a fine shimmering effect. I can imagine using it mostly in the natural and neutral makeup creations, especially because of its decent shade. It doesn´t group up in a crease and it doesn´t fade during the day. Very good quality product.

Riasenka MaxFactor 2000 Calorie Dramatic Volume recenzia

Rimmel London Moisture Renew Sheer & Shine recenzia

Rúž Rimmel London Moisture Renew Sheer & Shine vo svetlooranžovom odtieni s názvom 600 Spin All Spring ponúka nielen miernu hydratáciu pier, ale taktiež prirodzený oranžový odtieň a jemný lesk. Po nanesení vytvára rúž na perách príjemný hebký pocit. Ak máte pery suché, odporúčam urobiť si pred aplikáciou peeling, pretože farebné čiastočky sa môžu usadiť v priehlbinkách, a to nevyzerá veľmi dobre. Ide o produkt stredne krémovej konzistencie, ktorý nezanecháva pocit suchých pier a ponúka jemné až stredné krytie. Obsahuje tiež decentnú arómu.

Moisture Renew Sheer & Shine lipstick by Rimmel London in a light orange shade named 600 Spin All Spring provides not only a slightly moisturizing effect, but also a lovely and natural orange shade. It makes your lips a bit shiny too. After applying it makes a fine smooth finish on the lips. In case your lips are dry, I recommend to do a peeling before using this lipstick. Its particles may settle in the hollows on the lips and it doesn´t look very pretty then. Lipstick has a medium creamy consistency, it doesn´t dry the lips and it provides a light to medium coverage. Its scent is also a decent one.

Rimmel London Moisture Renew Sheer & Shine recenzia

Makeup Revolution One Blush Stick Matte Pink recenzia

Krémové lícenky som chcela vyskúšať už dávnejšie, ale nikdy som sa k tomu nakoniec nedostala. Aj preto som rada, že sa mi konečne naskytla príležitosť vyskúšať One Blush Stick od Makeup Revolution London. Na rozdiel od tých práškových, tieto dané miesto nevysúšajú a poskytujú sýte farby a vysoké krytie. Vďaka krémovej konzistencii sa výborne rozmazávajú. Nemajú žiadnu parfumáciu. Počas dňa blednú iba minimálne a niekedy dokonca vôbec (záleží, či ich zafixujete alebo nie). Okrem toho ich môžete využiť aj ako krémové očné tiene alebo rúž na pery. Vo svojej zbierke mám odtieň Rush a odtieň Matte Pink.

I wanted to try a cream blusher for such a long time! I´m really glad I finally had an opportunity to try One Blush Stick by Makeup Revolution London. These blushers don´t dry your skin, provide vivid colours and a really high coverage. Thanks to their creamy consistency blending is so much easier and so much fun. They aren´t perfumed and during the day they don´t fade very much - sometimes not at all, if you fix them properly. Except like a blush they can be also used as a cream eyeshadow or a lipstick. In my collection there is already one in the shade Rush and the Matte Pink one too.

Makeup Revolution One Blush Stick Rush recenzia



Swatchers

Makeup Revolution One Blush Stick Matte Pink recenzia



Balíček od Parfémy-Elnino / Beauty box by Parfémy-Elnino

Na záver by som sa veľmi rada poďakovala celému tímu Parfémy-Elnino.com za to, že mi urobili nesmiernu radosť týmto obrovským balíčkom ♥ Veľmi si to cením a ani si len neviete predstaviť, ako mi toto milé malé prekvapenie spestrilo deň. Ďakujem aj za možnosť dlhodobej spolupráce, ktorú ste mi umožnili. Veľmi veľa to pre mňa znamená.

In the end I would like to say many thanks to a whole Parfémy-Elnino.com team for making me so much happy with this huge beauty box. I´m so pleased and you can´t even imagine how happy and glad I was when I received this "little" beauty surprise. I´m also very fond of the fact that I´ve been able to collaborate with you for such a long. It means a lot to me.