Darčeková sada Axe Black

Axe Black Recenzia

Pekný piatok želám. A keď už som ten piatok spomenula, už ich ubehlo pomerne dosť, odkedy som zverejnila posledný článok, ktorý sa týkal pánskej kozmetiky, nemyslíte? Som ženského pohlavia, z čoho logicky vyplýva, že sa budem sústreďovať prevažne na dámsku kozmetiku. To ale neznamená, že z času na čas nezverejním aj niečo, čo by mohlo potešiť pánov. Stále ostávame v rovine kozmetickej, haha. V júni sme oslavovali Deň otcov a pri tejto príležitosti som chcela kúpiť niečo aj mamčinmu priateľovi. Rozhodla som sa pre darčekovú sadu Axe Black, ktorú som objednala nedávno z Notino.sk. Dohodli sme sa, že mu ju objednám o niečo neskôr, keď spotrebuje staré zásoby. Touto objednávkou som ale nepotešila iba mamčinho priateľa. Keďže som využila cash-bach systém Plnapenazenka.sk, vrátili sa mi aj nejaké peniažky naspäť. Zaujíma vás ako? Pokračujte v čítaní :)

* sponzorovaný príspevok


Balíček obsahoval dva produkty, a to sprchový gél s objemom 250 ml a deodorant v spreji s objemom 150 ml. V tom čase, keď som danú objednávku urobila, bola sada ešte zlacnená. Ak by ste chceli túto kolekciu objednať niekomu v okolí taktiež, určite si pozrite aktuálne ceny produktov osobitne. Tuším vás to výjde teraz o čosi lacnejšie. Kolekcia Axe Black je odetá do čiernej farby s typickým vzhľadom Axe produktov. Obal je minimalistický.

Deodorant v spreji sa nesie v znamení ťažšej, sebavedomej, omamnej vône. Ide o luxusnejšiu vôňu, ktorá sa líši od tých klasických pánskych. Má niečo do seba - niečo, čo ju robí výnimočnou oveľa viac. Zloženie vône pozostáva z týchto ingrediencií. Hlavu tvorí vodný melón, hruška, bergamot a mandarínkovo-pomarančová aróma. Srdce zasa pozostáva z kardamómu a frézie. Základ je charakteristický vôňou pačuli, cédru a pižma. Zaujímavá kombinácia vôní, čo poviete? Viem si ju predstaviť ako v letných, tak aj v zimných mesiacoch. Po aplikácii sa vôňa pekne uchytí na oblečení a po nejakom čase ju prestanete cítiť, keďže si na ňu zvyknete. To ale neznamená, že vôňa stratí svoje účinky. Práve naopak. Výdrž tejto vône je priam ohromná! Na oblečení ju cítiť decentne ešte aj na druhý deň!

Sprchový gél má svetlozelenú farbu a jemne hustú konzistenciu. Jeho vôňa je rovnaká ako vôňa deodorantu, akurát by som povedala, že sprchový gél je o niečo viac citrusový, viac svieži. Po nanesení na pokožku a spojení s vodou dobre pení a s malým množstvom pokryjete aj väčšie plochy tela. Po umytí sa dostaví mierny chladivý pocit a pocit sviežosti. Myslím si, že je ako stvorený a ideálny na leto! Po sprchovaní sa vôňa drží na tele ešte niekoľko hodín.

Axe Black Sprchový gél recenzia

Objednávka ale obsahovala ešte dva ďalšie produkty - Maybelline Brow Satin duo ceruzku na obočie a taktiež Missha Super Aqua Mini Pore pleťový toner na stiahnuté póry. Ceruzku som ešte nevyskúšala, no plánujem tak urobiť v najbližších dňoch. Čo sa týka pleťového toneru, ten už testujem odkedy sa ku mne dostal daný balíček a musím povedať, že zatiaľ som spokojná. Na oba produkty ešte napíšem recenzie dodatočne, keď ich poriadne vyskúšam :)

Axe Black recenzia

A na záver tohto článku by som sa s vami rada podelila o ďalší cash-back systém, ktorý som mala možnosť vyskúšať. Ide o pomerne známy web Plnapenazenka.sk, ktorý nájdete dostupný aj v českej verzii. Článkov na túto tému som videla v minulosti neúrekom, avšak nikdy som sa nezamýšľala nad tým to sama vyskúšať. Ako už iste viete, na blogu som písala už o niekoľkých takýchto peniaze vracajúcich systémoch. Ich čaro spočíva jednoducho v tom, že z každého nákupu, ktorý cez ne urobíte, dostanete isté % peňazí naspäť.

Plná peňaženka

Ako to funguje?
Ak sa chystáte nakupovať cez internet, máte pravdepodobne už vopred stanovené, čo by ste si chceli kúpiť. Zájdite preto na Plnapenazenka.sk a pozrite sa, či vám nebude vyhovovať nejaký internetový obchod z ponuky. Ja som si v tomto prípade zvolila svoj obľúbený - Notino ♥ Link, ktorý je umiestnený na stránke daného e-shopu, vás presmeruje priamo na domovskú stránku daného e-shopu. Potom už len stačí vybrať si požadovaný tovar a dokončiť objednávku. Provízia sa vám pripíše na účet automaticky po jej schválení e-shopom, a to do niekoľkých dní. Vyplácanie odmien je možné už od 0,10€!


Zaregistrujte sa na PP a získajte 10€ za každého priateľa, ktorého odporučíte!

Plná peňaženka

Moja skúsenosť?
Za objednávku som zaplatila 21,20 € bez poštovného. To sa do celkovej sumy neráta. Ako vstupný bonus som dostala 2€, takže moja celková bilancia na účte odmien je 2,48€. Z Notina som dostala 2,3% späť. Výška odmeny závisí od toho ktorého e-shopu a taktiež od kategórie, v ktorej nakupujete. I tak si ale myslím, že aj tých 0,48€ je vždy lepšia suma ako žiadne vrátené peniaze, no nie?

S čím som tak trošku možno nespokojná je čakacia lehota. V rámci spolupráce Notino s PP je čakacia lehota stanovená na 60 dní. Väčšinou býva odmena schválená skôr, ale chápete, ako to myslím. Ja som veľmi nedočkavý človek, haha. Preto ak ste rovnakí ako ja, určite si zistite danú lehotu vopred, aby ste sa s ňou stihli dostatočne zmieriť a nerobili si zbytočné starosti o peniažky :) Akonáhle mi bude odmena schválená, určite sem dopíšem aj update.

Oplatí sa to?
Čo sa týka mojej povahy a osobnosti, som z tých, že pokiaľ je možné niekde ušetriť, tak prečo nie? Nechápte zle, nie som žiaden držgroš (iba v niektorých veciach, haha), ale myslím si, že v dnešnej dobe sa naozaj hodí každý cent. A okrem toho, ak niekto nakupuje zväčša len na internete aj veci, ktoré mu reálne každý deň prídu vhod (nábytok, produkty dennej spotreby a pod.), určite sa mu takáto provízia hodí. Veď napokon ju môže použiť aj pri ďalších nákupoch. A v neposlednom rade, je to zdarma. Za registráciu nič nedáte a nakoniec možno aj vy zistíte, že je to celkom výhodný systém.

Máte už skúsenosti s Plnou peňaženkou? :)