Zaful | Flowers & Lace

Pekný piatok želám. Dnes sa k vám opäť prihováram v rámci článku s poslednou objednávkou, ktorú som urobila cez Zaful.com. Priznám sa, že asi po prvý raz som netušila, čo si objednať. V tom čase ma neoslovilo toľko vecí ako inokedy a moja skriňa praskala vo švíkoch. Ako to ale už býva zvykom, koniec koncov sa nájde aspoň zopár vecí. Prvou z nich je set dvoch silikónových špongií s fialovým kvietkom uprostred. Špongie som si neobjednala vďaka toľkému ošiaľu okolo nich, ale jednoducho preto, že som ich sama chcela vyskúšať. Na dotyk sú jemné, hladké a pružné. Prv som ich silu neodhadla a naniesla som trošku viac mejkapu - pozabudla som, že tieto ho do seba nevpíjajú. S kúpou som veľmi spokojná. Plnia svoj účel, sú kvalitné a taktiež sa ľahko umývajú.

Hello my little lovely licornes ~ Today I would like to share with you one of my latest orders I made through Zaful.com. I have to admit that this time I didn´t know what to choose. That time there wasn´t very much stuff I wanted to buy and my wardrobe was already full. In the end I found a few items which I would like to show you in this article. First thing are SIXPLUS 2Pcs Dried Flower Embedded Silicone Makeup Sponges with a tiny flower in the middle. They´re so pretty! I didn´t order them because of all that stuff being said about them - I simply wanted to try them myself. They´re soft, smooth and flexible to touch. Firstly I forgot that they don´t soak any makeup in themselves so I had to deal with quite a bit of amount of makeup. I´m really satisfied with this purchase. You can also clean them easily.

SIXPLUS 2Pcs Dried Flower Embedded Silicone Makeup Sponges

* poskytnuté na recenziu
* provided for a review

Druhou vecou, ktorá mi padla do oka a ktorú určite využijem, je táto čipkovaná podprsenka marhuľovej farby. Je vyrobená z veľmi jemného a pohodlného materiálu, ktorý je veľmi ľahký. Pri nosení ju ani necítite. Ramienka sú nastaviteľné. Povedala by som, že podprsenka je z polovice priehľadná, čo mi ale neprekáža, pretože moja pokožka je svetlá a bledá.

The second thing I coudln´t just leave like that was a Straps Scalloped Lace Sheer Bra. As you can see it´s in a really light peachy colour which looks pretty and romantic. Bra is made from a very light, thin and comfortable material. It´s so light you don´t even feel like wearing something. Straps are adjustable. I would say that the bra is for 50% transparent but I don´t care because my skin is really light and pale.

Straps Scalloped Lace Sheer Bra

Straps Scalloped Lace Sheer Bra



Teraz by som prešla k inému druhu oblečenia, a to k šatám. Tentoraz som si objednala hneď dvojo šiat, ktoré ste tuším mohli vidieť aj na niektorom z prechádzajúcich zoznamov prianí. Prvé z nich sú plážové šaty svetlej staroružovej farby a majú na sebe kvetinovú potlač. V hornej časti si môžete všimnúť hlbší výstrih a taktiež volániky po stranách. Ramienka sú nastaviteľné. Sú vyrobené z príjemného ľahkého materiálu, no nie sú priehľadné. Stiahnuť si ich môžete priloženým opaskom. Materiál je trošku krčivý, avšak pri chodení to takmer vôbec nevidno a vytvára sa tak pekný volánikový dojem. Šaty sú vo veľkosti S.

Now I would like to show you other kind of clothing - two dresses. I think both of them, or at least one, were on my previous wishlist. First of them is Floral Print Flounced Beach Dress. On a upper part you can see a deep neckline and frills on the side. Stripes are adjustable. Dress is made from a light and comfortable material, but it´s not transparent. You can also tie it up with a belt. Material is a bit creasing one but when walking, it makes a nice frill impression. I ordered it in a size S.

Floral Print Flounced Beach Dress


Use a code "ZafulChen" to get a BIG discount!

Druhými šatami sú minišaty s potlačou rozkvitnutých slnečníc. Sú také pestré, milé, živé, hravé a krátke! Prv som si myslela, že si robia srandu a vynosím ich ako top. Obavy našťastie pominuli keď som si všimla, že spodničku tvoria kraťasy, vďaka ktorým vyzerajú minišaty aj ako overál. Ramienka sú opäť nastaviteľné a na prednej časti šiat je stred obohatený o gombíky. Uprostred je všitá gumička, vďaka ktorej sa postava pekne vytvaruje. Tieto sú vyrobené už z trošku hrubšieho materiálu, ktorý mi pripomína niečo ako tvrdý šifón alebo krepový papier. V tomto prípade sú šaty veľkosti one-size.

The second dress is a Cami Smocked Floral Mini Dress. It is very vibrant, lovely, lively and playful dress. But it´s quite too short! I thought I would wear it like a top in the end but then I noticed it has shorts underneath - petticoat. I was appeased because I can wear it like a romper then. Stripes are adjustable even in this case and in front are tiny buttons. In the middle there is a sewed rubber band thanks to which your figure will be nicely shaped. This dress is made from a bit thicker material which reminds me of a tough chiffon or crepe paper. This dress is an one-size one.

Cami Smocked Floral Mini Dress

Cami Smocked Floral Mini Dress


Poslednou vecou, ktorú vám v tomto článku ukážem, sú tieto hnedé šifónové kraťasy s kvetinovou potlačou. Veľmi rada v lete kombinujem takéto kúsky s jednoduchým topom. Takéto kraťasy sú tiež veľmi pohodlné a priedušné. Uprostred si ich môžete aj stiahnuť, poprípade povoliť, vďaka všitej gumičke. Objednala som si ich vo veľkosti S, avšak mám pocit, že sú veľkosti XS. S tým by problém nebol, pretože XS veľkosť nosím každodenne (len na zahraničných e-shopoch, akým je aj Zaful, veľkosť XS dostať len ťažko). Problémom však je, že gumička je priúzka aj pre mňa! A to už je čo povedať. Skúsim ju ešte poriadne ponaťahovať a uvidíme. Pevne verím, že povolí. Bola by ich veľká škoda, nevynosiť ich. Po stranách majú kraťasy aj vrecká.

Last thing I am gonna show you today are these Drawstring Floral Ruffled Shorts. I really like to match this kind of shorts with basic tops. Shorts like these are very comfortable and breathable. In the middle you can tighten or slacken them. I ordered them in the size S but I think they´re XS. Normally I wear only XS size (when I order something through e-shops like Zaful etc., they mostly don´t have this size) but these ones are tight even for me! That rubber is just too tight. I will try to stretch them and we will see. I believe they will. It would be a pity not to wear them. On the both sides there are pockets.

Drawstring Floral Ruffled Shorts

Drawstring Floral Ruffled Shorts