Summer vibes w/ TwinkleDeals

Krásny štvrtok želám všetkým. Dnes som si pre vás pripravila opäť článok, ktorý poputuje do fashion rubriky. Tentoraz sa jedná o objednávku, ktorú som urobila cez e-shop Twinkledeals.com. V tomto prípade som sa sústredila na kúsky, ktoré by som vynosila cez letné mesiace. Objednávka však pozostávala iba z jedného kúsku oblečenia, a to šiat. Ostatnými produktmi boli prevažne doplnky. Čo sa teda v balíčku ukrývalo? :)

Hello my lovely licornes ~ For today I prepared another article from a "fashion" rubrics. This time it will be about my order which I made through an e-shop called Twinkledeals.com. In this case I wanted to order some pieces I can wear during the summer. In the end, I only ordered one clothing item - striped dress. The other products were accessories and jewellery. So, what did I actually order? :)

* poskytnuté na recenziu
* provided for a review

Na začiatok začnem náušnicami. V poslednej dobe už nenosím iba jedny či dva páry, rada ich zamieňam a striedam aj s inými. Aj preto som neodolala, keď som videla tieto dva páry. Jedny s brmbolcami už vo svojej zbierke bižutérie mám, tentoraz som ale siahla po visiacich náušniciach v staroružovej farbe. Náušnice majú hore aj kamienky. Druhým párom sú zlaté náušnice v tvare srdiečok. Sú minimalistické a je možné ich kombinovať takmer so všetkým

I would like to start with the earrings. Recently I don´t wear only one or two pairs as I used to. I like to exchange them for another ones. That´s also why I couldn´t resist and order these two pairs. I already own ones with the fuzzy balls, but this time I wanted another colour of them. I chosed Rhinestone Fuzzy Ball Drop Earrings in a pink colour and as you can see, there are little rhinestones on a top of them as well. Second pair is composed of a golden love heart shaped drop earrings. They are minimalistic so you can match them with almost everything ♥

Twinkledeals Rhinestone Fuzzy Ball Drop Earrings

V objednávke sa z bižutérie nachádzal ešte zamatový choker náhrdelník s kvetinkovým príveskom. Zapáčili sa mi na ňom predovšetkým tie krídelká po bokoch ♥ Vyzerajú tak rozkošne. A taktiež choker náhrdelníky ja môžem, a to veľmi. Remienok je svetloružovej farby.

From the bijouterie I also ordered a Faux Pearl Wings Flower Velvet Choker Necklace. I like those two little wings the most. They look so adorable. And I just love choker necklaces, very much. The velvet has a lovely light pink colour.

Twinkledeals Faux Pearl Wings Flower Velvet Choker Necklace

Ďalšími doplnkami boli pokrývky hlavy. Slamený klobúk s mašľou som chcela už veeeľmi dlho. Vo svojej zbierke som doteraz mala iba jeden klobúk, ktorý je dokonca čiernej farby a je oveľa menší. Tento je pomerne veľký, čiže hlavu a tvár perfektne ochráni pred slnečnými lúčmi. Taktiež v ňom nie je až tak horúco ako v tom čiernom. Slnko naň tak intenzívne nesvieti. Predsa len, čierna farba priťahuje slnko oveľa viac. Je tiež pomerne ťažký, avšak nie je to nič hrozné. Mašlička ho pekne oživý.

Another accessories are head covers. I´ve always wanted a straw hat - it´s pretty, it´s fashionable and it also helps you to cover yourself from the sun. Up until now I only had one hat - black one and normal sized one. UV Protection Bowknot Strap Floppy Straw Hat is a bit bigger, so it can cover your whole face. I just love it because I don´t want my face to get tan. It has also a lighter colour so it´s not very warm during the day. Well, black colour "attracts" the sun more. Hat is also a bit heavier but not too much. Bow on a side revives it.

Twinkledeals UV Protection Bowknot Strap Floppy Straw Hat

Twinkledeals UV Protection Bowknot Strap Floppy Straw Hat

Twinkledeals UV Protection Bowknot Strap Floppy Straw Hat

Twinkledeals UV Protection Bowknot Strap Floppy Straw Hat

Ružovú semišovú šiltovku už vo svojej zbierke mám. Možno ste ju niektorí zaregistrovali aj na blogu, keď som o nej písala. Tentoraz som siahla po trošku väčšej, pohodlnejšej, ktorá má na hornej časti dokonca umiestnený brmbolec. Do brmbolcov som zamilovaná - sú jednoducho rozkošné a je to zaujímavý prvok, ktorý dokáže oživiť všetko - oblečenie, kabelky, doplnky a tak ďalej. 

I already own one pink suede hat. You may have read about it on my blog before. But now, I ordered Casual Big Fuzzy Ball Faux Suede Baseball Hat which is a bit bigger and more comfy. As you can see on the photo below, it has a fuzzy ball on its top. I just fell in love with fuzzy balls - they´re just too adorable and also a good way how to make something plain looks a bit special - clothing, bags, accessories etc.

Twinkledeals Casual Big Fuzzy Ball Faux Suede Baseball Hat

Twinkledeals Casual Big Fuzzy Ball Faux Suede Baseball Hat

Twinkledeals Casual Big Fuzzy Ball Faux Suede Baseball Hat

No a konečne sa dostávame k poslednému kúsku, k šatám, ktoré som napokon spomenula už v úvode. Modro-biele pásikavé šaty sú ako stvorené na leto. Sú strednej dĺžky, s volánikovými rukávmi a s odhalenými ramenami. Aj tieto sú vyrobené z ľahkého jemného materiálu, ktorý nie je priehľadný. Sú ľahko kombinovateľné a človeku sadnú ako uliate. Objednala som si ich vo veľkost "S".

And finally, I can show the last piece which was in the package. Casual Off Shoulder Ruffle Striped Dress are like made for a summer. Dress not too long nor too short. It also has ruffled sleeves and you can wear it like the off shoulders one. Even this are made from a light and fine material. It´s not transparent. You can match them with another pieces easily and it fits me perfectly. I ordered them in a size S.

Twinkledeals Casual Off Shoulder Ruffle Striped Dress

Twinkledeals Casual Off Shoulder Ruffle Striped Dress

Twinkledeals Casual Off Shoulder Ruffle Striped Dress

Twinkledeals Casual Off Shoulder Ruffle Striped Dress