🌸 Spring vibes with Rosegal 🌸

Pekný večer želám. Po dlhej dobe sa k vám prihováram opäť s článkom, ktorý poputuje do rubriky fashion. Ako som už spomínala, naposledy som si u starkej našla až päť balíčkov! Medzi nimi bol aj tento, ktorý mi prišiel z e-shopu Rosegal.com. Tento internetový obchod patrí medzi jedny z mojich najobľúbenejších. Ponúka kvalitné oblečenie za (väčšinou) rozumné ceny a za tovar neplatíte dokonca ani poštovné! Nech už žijete kdekoľvek na svete. Nakupovanie cez internet mi vyhovuje, pretože nemusím nikam chodiť a niektoré kúsky, ktoré nájdem na internete, sa k nám ani nemusia dostať. Na druhej strane, nie vždy človeku sadne konfekcia alebo materiál. Avšak to je práve risk takéhoto nakupovania. Za seba ale môžem povedať, že väčšinou sa mi takáto kúpa vyplatila a neľutujem.

Hello my lovely licornes! ~ For today I prepared another fashion article. As I mentioned before, when I went to see my grandparents I found there five packages! Among them I found also this one, which I received from an e-shop Rosegal.com. This e-shop is one of my the most favourites ones - it offers a really good quality clothing mostly for low prices. You don´t even pay for a shipping, it´s free worldwide. I just like shopping through the Internet. It´s comfortable, because I can stay at home, especially when I don´t have much time to go anywhere, and some pieces which are available there, don´t have to be available here, in Slovakia. On the other side clothing doesn´t have to match the right size all the time and you can´t even touch the material. Well, it´s a risk of buying stuff throught the Internet after all. Personally I can tell that I don´t have any literally bad experience. Most of time I received clothing I was really satisfied with ♥

* poskytnuté na recenziu
* provided for a review


Prvým produktom, ktorý by som vám rada predstavila, je tento biely top s krátkym golierom a volánikovými rukávmi. Vo svojej zbierke už mám s takýmito rukávmi jeden sveter. Prídu mi také nevšedné, pekné a milé. Sú určite prvkom, ktorý oživí aj úplne jednoduchý kúsok. Pôvodne som si myslela, že top vynosím ešte na jar, no pravdepodobne v skrini ostane až do jesene. Na moje počudovanie je vyrobený z pomerne hrubého materiálu. Strih mi sadne ako uliaty a som taktiež spokojná s jeho dĺžkou - myslela som, že bude oveľa kratší, ale nie je. Objednala som si ho vo veľkosti S.

First product I would like to share with you guys is this White Flare Sleeve Ruffled Fitting Blouse. I already own one piece of clothing with the flared sleeves - a sweater. I find them unusual, nice and pretty. It´s definitely an element which makes every piece more visible and unordinary. Originally I thought that I will wear it also during the spring but now I´m not very sure. I´m really surprised it´s made from quite a thick material. On the other side I don´t mind cause I will stay warm during the colder days. Its cut fits me perfectly and I´m also satisfied with its lenght - I thought it will be a bit shorter but it´s not! I ordered it in a S size.


* na prvých troch fotografiách môžete vidieť hnedú sukňu, na poslednej olivovo-zelenú *
* on the first three photos you can see also a brown skirt, on the last one you can see olive green one *
Flare Sleeve Ruffled Fitting Blouse - White


Front Pockets Suede A Line Skirt - Olive Green

Druhou a treťou vecou, ktoré som v balíčku našla, boli tieto dve semišové sukne. Prvou z nich bola semišová sukňa s vreckami v olivovo-zelenej farbe. Priznám sa, okrem tejto sukni nemám v skrini asi žiaden zelený kúsok. Už bolo načase to napraviť. Sukňa je vyrobená z jemného, hebkého, ale zato hrubšieho kvalitného materiálu. Skladá sa z dvoch častí - vrchnej a akejsi spodničkyNepoznala by som rozdiel medzi týmito sukňami a tými, ktoré sú ponúkané v obchodoch. Dva veľké vrecká vpredu robia sukňu zaujímavejšou a sú tiež praktické. Má jemný áčkový strih. Zapínanie je vzadu, na zips. Aj túto mám vo veľkosti S.

The second and the third product is the same piece of clothing - "suede" skirts. The first of them is Olive Green Front Pockets Suede A Line Skirt. I have to admit that beside this skirt I probably don´t have anything green in my closet, haha. But that time finally came. Skirt is made from a fine and soft but thick material. It´s composed of two pieces - upper one and a "petticoat". I woudln´t know a difference between these two skirts and those ones which are available in the stores. Two big pockets in the front make the skirt more interesting and they´re also practical! It has a fine A-line cut. Closing is behind, on a zip. It´s in the S size.

Front Pockets Suede A Line Skirt - Olive Green

Front Pockets Suede A Line Skirt - Olive Green

Front Pockets Suede A Line Skirt - Olive Green

 Mini Faux Suede Skirt - Smashing

Druhou bola semišová mini sukňa v hnedej farbe. Alebo nejakej hnedo-sivej pieskovej, dalo by sa povedať. Na rozdiel od tej olivovej, táto je priliehavá. Čo sa týka materiálu, ten je pomerne rovnaký ako v prvom prípade, akurát táto je hebkejšia na dotyk a nemá spodničku. Vyzerá veľmi elegantne. Čo ma prekvapilo, a na čom som sa trošku pousmiala, bol fakt, že vzadu má napísané Made in Turkey. Objednala som si ju vo veľkosti S. Obe sukne sú vhodné do jarného aj letného počasia.

The second one is this Smashing Mini Faux Suede Skirt. It´s a brown colour which seems to also be a "sandy" one (I meant the colour of a sand). Unlike the olive one, this one is a tight one. The material is pretty similar but this one doesn´t have any petticoat underneath. It´s also softer to touch and seems very elegant. I was surprised and amused a bit when I saw an inscription "Made in Turkey" there, haha. I ordered it in the S size too. Both skirts are suited for the spring and also summer days.

White Fuzzy Ball Earrings

Poslednými dvoma vecičkami, ktoré som v balíčku mala, boli tieto doplnky. Jednou z nich boli tieto zlaté visiace náušnice s brmbolcami a druhou bol tento zamatový náhrdelník so srdiečkom v baby pink farbe. Čo dodať? Na doplnkoch si v poslednej dobe "ulietavam". Brmbolce a chokers sú mojimi neoddeliteľnými doplnkami, nech už sa chystám kdekoľvek. Náušničky pekne zvýraznia uši a doplnia celkový look, a to nielen v prípade, ak máte vlasy napríklad zopnuté. Náhrdelník zasa zvýrazní krk a poslúži v prípade, ak chcete zvýrazniť jednoduchý top.

The last two things I had in the package were these accessories - White Fuzzy Ball Earrings and Pink Choker Heart Velvet Necklace. What else to tell? I just love accessories like this and recently they have become my the most favourite ones. I can´t imagine going somewhere without wearing them. Earrings complete a whole look and not especially when you are wearing your hair tied up. Necklace highlights a neck and it´s also a good eye-catching accessory when you are wearing a simple top.

Pink Choker Heart Velvet Necklace

20 comments:

  1. I love the skirt and choker a lot! Thanks for sharing!
    ♥ Mae | maepolzine.com

    ReplyDelete
  2. Sharon Lee17:55

    Omg such lovely haul you have =D Wish to see in these outfit!!

    xoxo
    www.snowman1314.com

    ReplyDelete
  3. You´re welcome ♥
    Thank you for the comment ♥

    ReplyDelete
  4. Stephanie Ehmke02:17

    This is such a gorgeous look! I love how unique the sleeves are on the shirt! The accessories are super cute and I think they really complete the look!
    -Stephanie | www.nudelipdiaries.com

    ReplyDelete
  5. Cute outfit! I love the choker!

    ReplyDelete
  6. Katarína Sládečková08:10

    Tak táto košeľa vyzerá úplne suoer tak elegantné a zároveň sexi za mňa Like

    ReplyDelete
  7. Taly Rare08:12

    Do sukne by ma teda nikto nikdy nedostal, aj keď sú veľmi pekné! Ale ten ten top z volánikovými rukávmi sa mi strašne páči!

    Taly Rare

    ReplyDelete
  8. Anna z Cosmokočky13:36

    Ta druhá sukně je naprosto boží! Já nakupuju oblečení i na Aliexpressu, mám své oblíbené prodejce a pořádně procházím recenze a zatím jsem byla vždycky spokojená :)

    ReplyDelete
  9. Kimberly Hsieh19:16

    I have heard of rosegal before but never ordered from them, would love to try them out!

    ReplyDelete
  10. I really recommend it! Hope you will try it once :)

    ReplyDelete
  11. Aliexpress je pre mňa trošku pochybnejší. Neviem prečo. Ale presne, ako píšeš. Pokiaľ sú overení a pokiaľ majú dobré hodnotenie aj recenzie, prečo nie? :)

    ReplyDelete
  12. Haha! Dobre viem, čo tým myslíš. Tiež som si to myslela a pozri sa, čo sa zo mňa stalo. Doslova ich milovník :)

    ReplyDelete
  13. Košieľku tu síce nemám, ale viem, čo si tým myslela :)
    Ďakujem :)

    ReplyDelete
  14. Maris Novotná10:09

    Moc se mi líbí ten top :) je opravdu moc pěkný, co se sukní týče těch moc zastánce nejsem, ale ta top je super :)
    Maris Novotná

    ReplyDelete
  15. cintya anggun22:55

    How lucky you got awesome products, Dear:) I really love the choker and earings. And the white blouse looks very pretty on you^^
    Thanks for sharing.

    read my new post:
    www.saycintya.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)