Tonymoly Tomatox Magic Massage Pack Review

Krásny piatok želám všetkým a najmä tým, ktorí sa považujú za nadšenca kórejskej kozmetiky, akým som koniec koncov aj ja. V dnešnom článku by som vám rada zhrnula moje pocity z používania produktu od značky TonyMoly. Zo skúsenosti môžem povedať, že tento produkt má veľa pozitívnych ohlasov a túto značku som tuším spoznala aj práve vďaka nemu. Tomatox Magic Massage Pack slúži primárne na masáž tváre a následne ako zmývateľná maska. Použitie je jednoduché - dve minúty si rozotierate a masírujete tvár bielym krémom a následne ho päť až desať minút necháte pôsobiť. Potom masku jednoducho zmyjete vlažnou vodou. Mal by obsahovať extrakt paradajkovej vody a ďalšie paradajkové ingrediencie. Veľmi nečakané, keď už poznáte názov a výzor produktu, že? Haha. Tento multifunkčný pek by mal poskytnúť vašej pleti magický účinok a okamžitú vitalitu.

Hello my little beauty licornes! ~ For today I prepared an article mostly for korean beauty fans who I´m myself. I would like to share with you my opinion on a TonyMoly Tomatox Magic Massage Pack. I already heard a lot of positive words on it and you can´t imagine how happy I was when I realized I have an opportunity to try it! This pack should serve your skin as a massage and wash-off mask. It´s really easy to use - two minutes you massage your face and after that you leave it on for a 5-10 minutes. When time´s up, you gently wash your face with a lukewarm water. It should contain a tomato extracted water and tomato ingredients. Multi-functional massage & pack should also provide an instant magic vitalizing effects into the skin.



K Tomatoxu som sa dostala vo forme týchto maličkých vzoriek, ktoré môžete vidieť na fotografii vyššie. Keďže som si objednávala kozmetiku z e-shopu Cosmetic-Love, dostala som ich niekoľko do vienka. Celkovo som tuším získala štyri. Použila som ich ale na dvakrát, čiže som ich mala dokopy na osem použití. V prvom rade ma zaujala vôňa, ktorá mi príde síce trošku umelá, avšak pre mňa bola príjemná (a už sme pri miernej negácii, haha)Neviem presne, k čomu by som ju prirovnala a vedzte, že som nad týmto prirovnaním rozmýšľala pomerne dlhú dobu. Ako som už spomenula vyššie, krém má bielu farbu a mierne hustú konzistenciu. V jednom balíčku sa ho nachádza celkom málo, no bolo mi ľúto použiť ho celý a nenechať si niečo aj na druhýkrát.

I haven´t tried the full packaging. I only got a few samples of it which you can see on the photo above. I got them as a gift because I ordered some stuff from Cosmetic-Love. Every single packaging I used twice - in the end I used it eight times. In the first place is definitely a nice smell, which is a bit artificial for me, but I liked it (and I´m negating myself again, haha). I don´t clearly know what would I liken it with, but to my defense I have to say that I was thinking about it for a while. Cream is white and has a bit thick consistency. In the one package there is too little of it which is a pity, but I didn´t want to use it whole during one application.


V rámci používania sa na mojej pleti nevyskytla žiadna alergická reakcia, za čo som veľmi vďačná. Počas niekoľkominútového pôsobenia som z času na čas mala pocit, že ma tvár mierne, ale naozaj iba mierne, páli a svrbí. Po zmytí bola pleť vláčna, zjemená a rozžiarená. Hydratácia žiaľ nijako viditeľná - pocit suchej pleti sa vyskytol do zhruba dvoch hodín. Tiež to môže byť ale tým, že som nepoužila správne množstvo produktu. Produkt hodnotím 3* z 5* a rada by som ho vyskúšala aj v klasickom balení :)

During the using my skin wasn´t irritated at all which is amazing! After a few minutes of having it on my skin I had a feeling of gentle, REALLY gentle burning and itching. After washing my skin was supple, soothed and brightened. But moisturizing wasn´t very effective I think. I felt my skin being dry already two hours after using it. It might be also because I didn´t use the whole mini packaging. Who knows? I give this product 3* out of 5* and I would also like to buy the whole pack :)

Vyskúšali ste už niekedy Tomatox alebo niečo iné od TonyMoly? :)
Have you ever tried Tomatox or another product by TonyMoly? :)


Zloženie / Ingredients: Solanum Lycopersicum (Tomato) Fruit Water, Glycerin, Sorbitol, Titanium Dioxide, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Butylene Glycol, Alcohol, Niacinamide, PVP, Squalane, Polysorbate 60, Pearl Powder, Coral Powder, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Centella Asiatica Extract, Glycine Soja (Soybean) Seed Extraxct, Solanium Lycopersicum (Tomato) Fruit Extract, Citrus Lemon (Lemon) Fruit Extraxt, Actinidia Chinensis (Kiwi) Fruit Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Saururus Chinensis Extract, Panthenol, Methylparaben, Carbomer, Arginine, Aliminum Hydroxide, Fragrance, Zea Mays (Corn) Starch, Propylparabe.

34 comments:

  1. Moj mali kutak09:10

    Nice post and very interesting product!

    ReplyDelete
  2. Ivus Malikova18:29

    Kórejskú kozmetiku som ešte neskúšala a tomto produkte som ešte nepočula. Ale vyzerá to fakt zaujímavo! Určite budem nad tým premýšľať :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    ReplyDelete
  3. Momentálne si vyhliadam vecičky na Ebayi, čo ti poviem :D

    ReplyDelete
  4. Caroline Cor21:37

    Fotečka :** kórejská kozmetika je to tvoje :)

    ReplyDelete
  5. I want to try this brand for a while now**

    ReplyDelete
  6. Kati20:55

    Thanks so much for stopping by my blog and saying hello!
    Of course we can follow each other, I’m following you now on GFC (number 882, name Kati) so now it’s your turn to follow back!

    Have a great day,
    -Kati
    Almost Stylish

    ReplyDelete
  7. Tonymoly has great quality! thanks for sharing your review!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    ReplyDelete
  8. Giada Scano21:10

    I follow you dear #884! Follow me back please?

    ReplyDelete
  9. Rosanna Briguglio09:45

    I've bought a couple of things from this brand and really liked them, thanks for the review!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    http://rosesrooftop.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  10. Екатерина Гунейко14:14

    I had a mask)
    I'm following you)
    Would you like to follow each other?)
    http://www.milashe4ka9596.ru/

    ReplyDelete
  11. Jelena20:09

    Super post. : D <3
    What do you think we follow?
    Tell me on my blog!
    jfsahionlover.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Natidí✧・゜*04:53

    I've always wanted to try this! ♡
    Dripdrip✧・゜*

    ReplyDelete
  13. xoxo_claudia_xoxo10:44

    great post
    and lovely blog design<3
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ReplyDelete
  14. Thank you :)

    P.S.: I can´t view your blog. The URL seems to be wrong.

    ReplyDelete
  15. Thank you, I follow you already :)

    ReplyDelete
  16. Thank you very much ♥
    I follow you too :)

    ReplyDelete
  17. Thank you very much!
    I follow you too :)

    ReplyDelete
  18. Oh I had this product awhile ago and I remember that it tingles my skin when I apply. I love the tomato shaped packaging though, I've used it to store something else after I emptied the product.

    ReplyDelete
  19. Anni09:18

    Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ReplyDelete
  20. Hello, I already follow you as Gabrielle RoseBonnie. Please, follow me too :)

    ReplyDelete
  21. Sabina Krejčová17:14

    Sice to nepatří k článku, ale pěkná linka! :)

    INKA –
    lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    ReplyDelete
  22. Cute packaging! I need to try more Korean products.

    http://www.myclusterofthoughts.com/

    ReplyDelete
  23. Amazing!!

    http://www.brooklynglam.com/

    ReplyDelete
  24. Would love to try this!

    www.jeannieinabottleblog.com

    ReplyDelete
  25. Mary Maria17:24

    Super cool! Have a nice monday sweetie!

    Mary María Style

    ReplyDelete
  26. I don't know this brand, but it sounds like a great mask
    Thanks for sharing
    Julia x
    http://www.thevelvetrunway.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)