Missha M Perfect Cover BB Cream Recenzia

Missha M Perfect Cover BB cream recenzia

Krásny slnečný piatok želám. Dnes som už stihla toľko vecí. Dokonca som bola v meste a už som aj doma. S M* sme sa vybrali po dlhej dobe opäť do našej obľúbenej a útulnej reštaurácie Raňajkáreň Rozprávka, kde sme si dali croissant a kávu. Ja som si okrem croissantu plneného džemom dopriala aj Chrumkavé raňajky, ktoré pozostávali z pesta, šunky, rukoly a syru. Hotové nebíčko v papuli. Moja mejkapová rutina dnes, rovnako ako aj minulé dni, nepozostávala z ničoho iného, ako z Missha M Perfect Cover BB creamu ako podkladu. Používam honiekoľko týždňov a myslím si, žeby sa už patrilo o ňom čosi napísať aj na blog. Produkt som si zakúpila cez e-shop Notino.sk, v 20 ml balení, odtieni 21, Light Beige, s SPF 42 a PA +++.

Hello my lovely little licornes! ~ Today is such a nice and lovely sunny day. I´ve done quite a few things up until now. I was also meeting M* today. We went to Raňajkáreň Rozprávka where we ordered croissants and coffee. I also ordered a Crunchy Breakfast, which were composed of two slices of raosted bread with pesto, ham, cheese and argula. So yummy. My today´s makeup routine wasn´t different from the other days. I used Missha M Perfect Cover BB Cream which I´ve been using for a few weeks now. I think it´s already time to write about it on blog too. I bought it through Notino.sk, in 20 ml packaging, in a 21 Light Beige shade, with SPF 42 and PA +++.

Missha M Perfect Cover BB cream recenzia

Opis produktu
BB krém má jemnú hladkú konzistenciu vďaka ktorej sa ľahko rozotiera. Aplikujem ho tak, že ho najskôr nanesiem na chrbát ruky a odtiaľ ho nanášam na pleť mejkap hubkou, na ktorú sa priľnie veľmi dobre. Ja v ňom cítim sladkastú kvetinovú, akoby ružovú, vôňu, ktorá vonia príjemne a som s ňou spokojná. Vybrala som si najsvetlejší možný odtieň, ktorý po vytlačení z tuby vyzerá akoby mal sivastú sadrovú farbu. Akonáhle sa však spojí s textúrou pleti, jeho odtieň vyzerá úplne prirodzene a mne osobne sadne ako uliaty, keďže moja pleť je veľmi, veľmi bledá.

Product´s description
BB cream has a smooth and fine consistency thanks to which it´s really easy to spread it. Firstly I apply it on a back of my hand and after that I use a makeup puff to apply it all over my face. Scent reminds me something sweet and floral, probably rose scent. I chose the lightest shade which has a really pale alabaster colour. When connected with a skin texture it looks completely natural and it´s like a made for my skin tone.

Missha M Perfect Cover BB cream recenzia

Missha M Perfect Cover BB cream recenzia

Missha M Perfect Cover BB cream recenzia

Čo ponúka?
M Perfect Cover ponúka jemné až stredné krytie. Pokiaľ trpíte výraznejšími nedokonalosťami pleti, určite použite aj korektor pre lepšie krytie. Ak máte mastnú pleť rovnako ako ja, odporúčam použiť aj zmatňujúci púder, nakoľko BB krém ponúka aj prirodzený lesklý efekt, ktorý však na mastnej pleti nemusí vyzerať zrovna najlepšie. Na prepúdrovanie používam Holika Holika Sweet Cotton, ktorý ponúka okamžité zmatnenie. Na pleti vydrží bez akejkoľvek ujmy či poškodenia zhruba 5 hodín, potom sa začne akoby vytrácať. Pleť je zjednotená, rozžiarená, svetlá a vyzerá zdravo :)

Features
M Perfect Cover provides a light to medium coverage. If you have quite a lot of breakouts on your skin, it would be better to use a concealer as well. If you have an oily skin as me, you should also use a matting powder as a finish. BB cream provides also a healthy looking shiny effect which doesn´t have to be like suited for the oily skin. I personally use also matting powder by Holika Holika Sweet Cotton which provides an immediate matting effect. BB cream holds on your skin for almost 5 hours. After that it looks like it´s fading away. Skin is "united", brighten, fair and it looks healthy :)


Po zhruba štyroch až piatich hodinách. // After approximately four or five hours.



Kúpila by som si ho znova?
No, v rámci toho, čo ponúka, s tým som spokojná. Nepotrebujem vysoké krytie i napriek tomu, že moja pleť nie je dokonalá. Chcem vyzerať čo najviac prirodzene, len s malými úpravami. Môj odtieň pleti je zjednotený, pleť priam žiari. Asi najlepší mejkap, ktorý mi sadol na základe odtieňu. V tomto prípade by som si ho kúpila.

Would I buy it again?
Well, for its features probably yes. I don´t need a high coverage even if I don´t have a perfect skin. I want to looks as natural as possible, with just simple changes. It´s really like my second skin - light and bright. I´m thinking about buying it again!

Zloženie/Ingredients
WATER (AQUA), CYCLOMETHICONE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ZINC OXIDE, PROPYLENE GLYCOL, TITANIUM DIOXIDE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PEG-10 DIMETHICONE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, ARBUTIN, MINERAL OIL, GLYCERIN, POLYETHYLENE, TALC, PHENYL TRIMETHICONE, BEESWAX (CERA ALBA), IRON OXIDES (YELLOW), SODIUM CHLORIDE, IRON OXIDES (RED), IRON OXIDES (BLACK), METHYLPARABEN, DIMETHICONE, PROPYLPARABEN, ROSA CANINA FRUIT OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, SQUALANE, HYDROLYZED COLLAGEN, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, DISODIUM EDTA, ADENOSINE, CAVIAR EXTRACT, ALGAE EXTRACT, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT, CHAMOMILLA RECUTITA (MATRICARIA) FLOWER EXTRACT, SODIUM HYALURONATE, FAGUS SYLVATICA BUD EXTRACT, CERAMIDE 3, FRAGRANCE (PARFUM), HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, BENZYL SALICYLATE, HYDROXYCITRONELLAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, CITRONELLOL. (zdroj/source)



Výherkyňou giveaway sa stáva Monica Rae. Gratulujem! ♥