Bambusové štetce & Hyuna RED Makeup Inšpirácia

Hyuna RED 빨개요 Makeup Inspiration

Krásny utorkový deň želám. Po prevažne pracovnom víkende tu máme opäť školský týždeň a s ním spojené aj rôzne povinnosti, ktorých rozhodne nie je málo. Našla som si však krátku chvíľku na to, aby som vám predstavila nové bambusové štetce, ktoré sa vďaka e-shopu Bambooska.sk ocitli nedávno v mojej zbierke. Musím ale poznamenať, že sa pravdepodobne niekde stala chyba a obdržala som iné štetce než tie, o aké som mala záujem. Štetcov mám ale doma neúrekom, takže mi to vôbec neprekáža a práve tie, ktoré som dostala, v mojej zbierke chýbali. Možno to tak nakoniec malo byť :)

* poskytnuté na recenziu

Bambusové makeup štetce Bambooska

Bambusové štetce na make-up nielen ekologické, ale aj úžasne funkčné. Jemné a kvalitné štetinky, ktoré sú vyrobené z nylonu, dokonale nanášajú akýkoľvek make-up a sú vhodné aj na profesionálne použitie. Štetce sú dodávané s púzdierkom. Niet nad produkt, ktorý je ekologický, a ktorého výroba zaťažila prírodu len minimálne. Ako bolo spomenuté už vyššie, štetinky týchto štetcov sú nesmierne hebučké, vďaka čomu nespôsobujú žiadne podráždenie pokožky ani očí. Ak používam klasické štetce, s niektorými z nich mám problém, pretože ich štetiny sú o niečo ostrejšie.

Bambusové makeup štetce Bambooska

Sada obsahuje štyri štetce - dva určené na mejkap a ďalšie dva určené na oči a očné okolie. Ako to už u mňa býva zvykom, nikdy sa neriadim presným popisom, na čo sú určené. Užívam ich tak, ako to mne vyhovuje. Prvý štetec zľava sa výborne hodí na nanášanie púdru či rozmazávanie lícenky. Druhý štetec zasa používam na jej nanášanie, pretože má štetiny akoby bližšie pri sebe. S tretím štetcom sa kreslia vynikajúco presné ostré línie a očné linky. No a s posledným sa krásne blendia, t.j. rozmazávajú dostratena očné tiene.

Ak ste čítali pozorne, v druhom odseku článku bolo spomenuté aj malé puzdierko, ktoré teraz môžete vidieť na fotografii nižšie. Po tom, čo sa mi v sobotu dostal balíček do rúk, bola som po jeho rozbalení mierne zaskočená. Netušila som, čo mi prišlo, a jediné, čo som videla, bolo toto malé vrecúško. Ak už máte na skladovanie štetcov iné púzdro, toto môžete využiť na niečo iné. Povedzme napríklad ako peňaženku, úschovňu pre kľúče alebo malú mejkap taštičku :)

Bambusové makeup štetce Bambooska

V minulých dňoch som sa tiež pohrala s mejkap produktmi a vytvorila dve nové videá. Po vyše roku aj niečo! Musím uznať, že mi to naozaj chýbalo a rada by som sa tomu venovala počas svojich voľných dní. Nie prioritne, avšak v rámci hobby. Ako prvé video by som vám rada predstavila inšpiráciu na líčenie speváčky Hyuna, ktorá sa ním pýši vo svojej pesničke s názvom Red.


Hyuna RED 빨개요 Makeup Inspiration

Hyuna RED 빨개요 Makeup Inspiration

Hyuna RED 빨개요 Makeup Inspiration

Hyuna RED 빨개요 Makeup Inspiration

Pri tejto príležitosti by som vám rada dala do povedomia aj ďalšie líčenie, ktorému som dala názov Slavic Blossom. V tomto som použila primárne sýtu oranžovú a ružovú farbu. Chcela som nejakým spôsobom osláviť príchod jari.

Ďakujem za každé jedno pozretie, lajk, komentár a sledovanie♥