Konjacová špongia Happy Skin & TVOJ peeling

Babičkina záhrada recenzia

Želám krásny utorkový deň. Počuli ste už o e-shope Babičkina záhrada? Priznám sa, že ja som o ňom ešte pred pár týždňami ani len netušila. Väčšinou nevyhľadávam nové online obchody - vystačím si s tými, ktoré poznám už dlhodobo a s ktorými som spokojná. Tento ma ale veľmi pekne prekvapil a oslovil. Akonáhle som sa ocitla na úvodnej stránke, pocítila som príjemný pocit na duši. Dizajn e-shopu je distingvovaný, pozostáva z niekoľkých farieb a elementov, ktoré do seba dokonalo zapadajú. Jednoducho sa tam cítim ako doma. Babičkina záhrada je na trhu už šesť rokov a venuje sa najmä prírodnej kozmetike, ekodrogérii, alternatívnym liečivám a potravinám. Pokiaľ sa zaujímate o veci tohto rázu, toto miesto bude priam vaším rajom.

Hello my licornes! ~ Have you already heard about Babičkina záhrada e-shop? Personally, I have to admit that a few weeks ago, I didn´t even know anything like this have been existing, haha. I´m a loyal and devoted customer to a few e-shops I´ve been collaborating with and which I know about for a longer time. But this one surprised me nicely. After opening a home page you will see a seriously  distinguished layout with pretty colours, where every single element has its own place. I feel like being at home just by looking at it. Babičkina záhrada has been here for six years now and you can find them mostly a natural cosmetics, eeco drugstore products, alternative medicine and groceries. If you are interested in stuff like this, Babičkina záhrada is a real paradise for you then.

* poskytnuté na recenziu

* provided for a review

Okrem toho, že bol balíček úhľadne zabalený, obsahoval aj veci, o ktorých som nemala tušenia, že ich tam nájdem. Na fotografii nižšie si môžete všimnúť klasické guľôčkové modré pero, ktorého obal je pravdepodobne z recyklovaného materiálu. Píše sa s ním mimoriadne dobre, má akoby mäkký finish. Na písacie potreby si teda ja osobne veľmi potrpím. Našla som tam aj vzorku telového suflé Ovocný sad od Soaphorie a ďalšie maličké vzorky od značiek Weledy a Nobilis Tilia.

I was expecting only two items first but at the time I opened the box, I already knew there will be much more products than those two. It was a nice surprise for me. The first thing I noticed was this classic ballpoint pen with a probably recycled cover. Writing is so easy and comfy with this one! Personally, I have to have such a pen like this. It´s my demand, haha. There was also a sample of body suflé by Soaphoria and a few samples by Weleda and Nobilis Tilia.


Babičkina záhrada

Babičkina záhrada

Konjacová špongia Happy Skin recenzia

Jeden z hlavných produktov, ktoré na mňa v balíčku čakali, bola táto konjacová špongia od značky Happy Skin. Na pani, s ktorou som v rámci spolupráce komunikovala, som sa obrátila s otázkou, či by mi nemohla vo výbere pomôcť. Predsa len pracuje s týmto tovarom dlhšie a tak som predpokladala, že ho aj dôverne pozná. Bola som však mierne prekvapená, keď som obdržala hubku pre zrelú pleťNa margo toho, že som bola prekvapená chcem dodať, že to bolo iba kvôli tomu, že som sa na e-shope následne dočítala o tom, ktorá hubka na čo konkrétne slúži.

Hubkový popis (znie to neuveriteľne rozkošne): Jednoduché a účinné prírodné hĺbkové čistenie pleti ráno a večer. Jemne pílinguje a masíruje pleť, čím stimuluje krvný obeh a rast nových buniek. Výrazne prispieva k regenerácii pokožky. Po použití je pleť čistá a svieža. Účinne prečisťuje póry. Je vhodná aj na telo. Extra jemnú štruktúru tvoria rastlinné vlákna glukomanán. Denné používanie obnovuje jas a jemnosť pleti.

One of the main products which I got for a review was this konjac sponge by Happy Skin. Firstly I didn´t know which one should I choose so I simply asked for a help the lady I was communicating with. Well, she´s definitely more skilled in this and knows those products better than me. But I was kind of suprised when I got a sponge especially for a mature skin. I don´t have any problems with it even know but I read that black one is more suited for an oily skin. Okay, nevermind.

Sponge should provides your skin a simple and natural deep cleaning. It peelings and massages your skin very softly which means it also stimulates blood circulation and a growth of new skin cells. After using the skin is clean, fresh and regenerated. Daily usage recovers a brightness and softness of the skin.

Konjac hubka je výborná alternatíva pre ľudí, ktorým klasický peeling robí zle. Sama to poznám z vlastnej skúsenosti. Po použití akéhokoľvek peelingu - i prírodného - moja pleť vyzerá ako po obliehaní Leningradu medzi ´41 až ´44 rokom. I napriek tomu, že som s touto hubkou nadmieru  spokojná, aj v tomto prípade sa dostavili počiatočné reakcie, a to mierne podráždenie pleti. To je ale v mojom prípade dlhodobý cyklus (for a.k.a pokus o informatický vtip), ktorý pramení zo skúšania nových produktov. Akonáhle použijem daný produkt druhý či tretí raz, všetko je už v poriadku.

* Pleť je po použití ↓
• vyčistená a zbavená prebytočného mazu
• krásne hebká a vyhladená
• zbavená odumretých kožných buniek a tým pádom žiarivejšia, viac svieža
• póry sú stiahnuté, takmer neviditeľné
• zlepšila sa textúra pleti, čiastočne zmizli aj jej nedokonalosti

* niekoľkotýždňové používanie spoločne s prírodným čistiacim gélom a teplou vodou

Konjac sponge is a great alternative for people, who can´t use the ordinary skin peeling - even if it´s a natural one. I know this feeling from my own experience - after using any kind of peeling, my skin looks devastated like Leningrad between the years 1941 - 1944. Even I´m really satisfied with this product, there was a little skin irritation too. Well, my skin is really sensitive to trying new products so from time to time it reacts like this. But if I use the product twice or thrice, it gets a lot better and there isn´t any irritation at all.

* Skin after using ↓
• is clean, without any excess sebum
• beautifully soft and smooth
• freed of dead skin cells and more brighter, fresher
• pores are tighten, almost invisible
• skin texture has gotten better, even the little imperfections have dissapeared a bit

* several weeks usage with a natural cleansing gel and warm water as well

Konjacová špongia Happy Skin recenzia

TVOJ telový peeling Med a škorica recenzia

TVOJ telový peeling ma zaujal hneď na prvý pohľad, a to svojím milým názvom. Veď kto by netúžil po SVOJOM vlastnom peelingu, no nie? Vybrala som si ho v medovo-škoricovej variácii a poviem vám, že tá vôňa je vražedná. A to natoľko, že som mala neraz sto chutí ho ochutnať, tak lahodne vonia. Pozostáva predovšetkým z trstinového cukru, medu a škorice, predpokladám. K telu je mimoriadne šetrný, no i napriek tomu ho dokáže dôkladne zbaviť nečistôt a odumretej kože.

Zloženie: trstinový cukor, mandľový olej, olej z hroznových jadierok, kokosový olej, glycerín, medový prášok, med, škorica, vitamín E, extrakt z grepových jadierok, škoricový esenciálny olej.

TVOJ body peeling caught my attention on the first sight - with its lovely name. Tvoj means in English YOUR(/S). Who wouldn´t yearn for his/her own peeling, right? I chose a combination of a cinnamon and honey and I have to say, it has such a delicious scent. I almost tasted it! Haha. It´s composed of cane sugar, cinnamon and honey mostly, I suppose. It´s also seriously gentle to the skin but even dispite of this it will get rid your body of impurities and dead skin cells.

Ingredients: cane sugar, almond oil, grape seed oil, coconut oil, glycerin, honey powder, honey, cinnamon, vitamin E, grapefruit seed extract, cinnamon essential oil.

TVOJ telový peeling Med a škorica recenzia

16 comments:

  1. Moj mali kutak18:32

    How cute products ^^. Nice post, dear.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  2. Babičkinu záhradu som objavila len nedávno a majú skvelé produkty :) prírodná kozmetika je proste naj! Zaujala ma konjaková špongia, po ktorej tiež pokukujem... vlastne odhodlávam sa už takmer pol roka a nie a nie si ju objednať... takže najvyšší čas to napraviť.

    www.flungoutofspace.com

    ReplyDelete
  3. Shannon Boyce22:17

    These products look really wonderful. And the packaging is super cute!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zuzka K22:21

    áno počula som už o nich, skúšala ich produkty, aj písala, maju samé super veci. U teba ma zaujal ten super peeling, vyzerá dobre.

    ReplyDelete
  5. Rosanna Briguglio10:46

    Great pictures and products!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    http://rosesrooftop.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  6. This looks so interesting! :) I'm following you now. <3
    The Fancy Cats | BB CREAM Giveaway

    ReplyDelete
  7. Thank you very much! I follow you too :)

    ReplyDelete
  8. Už sa neodhodlávaj, rovno kupuj! ♥

    ReplyDelete
  9. Ivus Malikova18:03

    O tom e-shope som ešte nepočula, ale vyzerá veľmi zaujímavo! Ten peeling je skvelý!

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    ReplyDelete
  10. Zisky Putri18:53

    that TVOJ peelong looks so delicious *o* and i have that yellow konjac too! and it feels so good on my skin <3

    ReplyDelete
  11. It smells sooo good xD I have to restrain myself every single time while using it xD
    It´s like a "wellness" sponge ♥

    ReplyDelete
  12. Aleksis.Aliss07:04

    interesting post :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)