Blendea Supergreens 100% organická zelená zmes

Blendea Supergreens 100% organická zelená zmes recenzia

Krásny februárový štvrtok vám želám. Dnes mám pre vás článok z troška iného súdka. Netýka sa žiadneho beauty produktu, ale toho, ktorý slúži ako doplnok výživy. Organická zmes s názvom Blendea Supergreens obsahuje najčistejšie a najúčinnejšie organické superpotraviny, ktoré sú prémiovej kvality. Medzi tieto superpotraviny patrí mladá pšenica, chlorella, mladý jačmeň a spirulina. Bio spirulina a chlorella, ktoré sú obsiahnuté v tomto produkte, pochádzajú z neznečistených vôd Taiwanu. Bio mladá pšenica a zelený jačmeň zasa pochádzajú z panenského životného prostredia Nového Zélandu.

* sponzorovaný príspevok

Aké účinky poskytuje produkt Blendea?

• produkt posilňuje imunitný systém
• podporuje detoxikáciu
urýchľuje metabolizmus
• zlepšuje trávenie
znižuje výšku cholesterolu v krvi
• tlmí stres a skvalitňuje spánok a mnohé iné.

Blendea Supergreens 100% organická zelená zmes recenzia
* zdroj obrázku: http://blendea.cz/ *

Ušetrite pri nákupe produktu Blendea 10% - zadajte kód "usetrim10" pri pokladni :)

Produkt by sa mal zo začiatku užívať po jednej lyžičke. Postupom času by ste mali prejsť na dve. Užívať by sa táto zelená zmes mala jeden až dvakrát denne. Pokiaľ vám pitie zelených potravín s vodou nevyhovuje, Blendeu si môžete pokojne zmiešať napríklad aj s 200ml džúsu či smoothie. Ja osobne som túto zmes pila v spojení s proteínovým drinkom. Musím podotknúť, že to malo peknú, jemne tyrkysovú, farbu, čo bolo zaujímavé. Pre dosiahnutie najlepšieho účinku by ste mali nápoj vypiť ihneď po príprave.

Blendea je bezlepková, neobsahuje žiadnu pridanú chémiu, cukor ani laktózu.

Ako som už spomenula vyššie, produkt som pila v spojení s proteínovým drinkom. S čistou vodou som ho naraz vypiť nedokázala. Mne jednoducho tá prírodná aróma akoby čerstvo pokosenej trávy vadila, avšak keď som ju dala ochutnať mamči alebo jej priateľovi, tí s tým nemali problém. Záver: som proste výmyselník, haha. V rámci užívania jednej lyžičky denne vám dokáže vydržať aj viac ako mesiac. Pri dvoch už je to trošku problém. Spolu s týmto produktom som obdržala aj shaker a malú dávkovaciu lyžičku. Shaker som len a len uvítala - poslúžil mi nielen pri pití Blendey, ale aj proteínu či smoothie.

Blendea je vhodná aj pre vegánov.

Čo sa týka účinkov, vnímam ich veľmi pozitívne. Produkty s úlohou posilnenia imunity sú v tomto zimnom období naozaj žiadané. Detoxikácia tela bola viac než len vítaná, pretože počas skúškového som konzumovala naozaj všeličo, čo mi prišlo pod ruku. Ak už sme pri tom skúškovom, počas tohto obdobia sa moje telo stresu nevyhlo. I v tomto mi Blendea pomohla v rámci ukľudňujúcich účinkov najmä tráviaceho systému a taktiež so spánkom, s ktorým som mala problém, keďže môj  denný prísun kávy sa mierne zvýšil. V konečnom dôsledku ani to telu veľmi neprospelo a očistu si priam žiadalo. Celkovo hodnotím tento produkt pozitívne a určite by som ho odporučila aj ostatným. Nielen kvôli účinkom, ktoré som spomenula vyššie, ale aj ďalším, o ktorých sa môžete dozvedieť na oficiálnej stránke :)

Blendea Supergreens 100% organická zelená zmes recenzia

18 comments:

  1. Super tip... konečne niečo pre veganov :)

    Flung out of space

    ReplyDelete
  2. Andy's diary19:04

    Používala jsem ječmen a chlorellu samostatně. :) Tohle je komplexní. Super.

    ReplyDelete
  3. Yara & Jude21:25

    Hey! Thanks for the comment left on our blog! Yes we would love to follow each other, follow us on Bloglovin', Google+ or Instagram and we will follow back :)

    Selftimers Blog | Bloglovin' | Instagram

    ReplyDelete
  4. Presne tak - v tomto prípade máš všetko v jednom :)

    ReplyDelete
  5. Som rada, že som trošku pomohla :)

    ReplyDelete
  6. cute products! interesting to try!
    KireiKana

    ReplyDelete
  7. Hi.
    Will there be any cosmetic reviews for MEN?? I am really happy that you made those reviews with female cosmetics (so I can know what to buy for my girlfriend) but I would like to know what to get for myself (and I think that a LOTS of other guys would like to know too). Thank you for your GREAT Reviews.

    Dziękuje
    Krzysztof

    ReplyDelete
  8. t.Thuy08:51

    thank you very much for your comment on my blog. I like to follow your blog. but I don't understand a word you've written :D

    xo. tthuy | http://xrubylixious.blogspot.de/

    ReplyDelete
  9. Hello, many articles are already translated also into English. Some of them aren´t because they´re mostly dedicated only for Slovak and Czech visitors :)

    ReplyDelete
  10. Hello :)
    I would like to post also reviews for men but I´ve not found any object for testing, haha ;D
    But I´m really happy I can at least help you with stuff for ur GF ♥

    ReplyDelete
  11. Hello, I´m your new follower :)

    ReplyDelete
  12. XD
    Thank you, maybe I will need to learn how to speak in Slovak (Slovakian?) someday knowing mu job.

    ReplyDelete
  13. Haha, you don´t have to xD Most articles are also translated into English :)
    Some of them are only in Slovak because they´re mainly dedicated to Slovak and Czech visitors :)

    ReplyDelete
  14. very useful review! thanks for sharing, I didn't know about it before!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  15. Monica Rae13:13

    Tak to potrebujem! ♥

    ReplyDelete
  16. Kristina14:34

    I follow you on bloglovin! You, too?

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)