Marilou Bio Prírodné telové mlieko

Prírodné telové mlieko Marilou Bio recenzia

Všetkým želám krásny piatok. Ani len sa mi nechce veriť, ako tie prázdniny, a sviatky celkovo, rýchlo ubehli. Nedávno sa tento týždeň ešte len začínal a už je pomaly jeho koniec. So začiatkom budúceho týždňa sa však blíži aj moja prvá pomerne ťažká skúška, voči ktorej mám seriózny rešpekt. O týždeň, druhý pondelok v poradí, mám zasa skúšku rovnako ťažkú, avšak týka sa dejín, nie štúdia, mediálnej komunikácie. Obe tieto skúšky sú veľmi dôležité, pretože sa týkajú dvoch hlavných a najdôležitejších predmetov. Cez víkend sa na učivo plánujem pozrieť ešte detailnejšie a v pondelok sa uvidí. Držte palce ♥

* poskytnuté na recenziu

Spomínate si na recenziu predošlých produktov značky Marilou Bio, ktorými boli prírodný čistiaci gél a pleťová maska? Oba produkty nájdete na e-shope Elixi.sk a nájdete tam ešte jeden, ktorý mi prišiel spolu s týmito dvoma predošlými. Objednala som si spolu s nimi totiž ešte prírodné certifikované telové mlieko.

Značka Marilou Bio ponúka tej najvyššej bio kvality. Francúzska kozmetika spĺňa ekologické požiadavky ochrannej známky Ecocert, obsahuje účinné látky, ktoré sú získavané výhradne z kontrolovaného ekologického poľnohospodárstva. Široký sortiment kozmetických prípravkov ošetrí pokožku žien i mužov, jedinečným spôsobom sa o ňu stará, vyživuje ju a chráni. Moja pokožka tela je počas chladných mesiacov úplne vysušená a mám seriózny problém udržať ju hydratovanú. Telové mlieko Marilou Bio je spojením unikátnych zložiek akými sú Aloe Verajojobový rastlinný olej a bambucké maslo, ktoré je už niekoľko rokov označované za hotového priekopníka v hydratácii a starostlivosti o pokožku tela.

Aloe vera: Poskytuje pokožke hĺbkovú hydratáciu.
Bambucké maslo: Stará o akokoľvek podráždenú, narušenú či poškodenú pokožku a efektívne ju upokojuje.
Jojobový olej: Vyživuje pokožku a poskytuje jej upokojenie.
Glycerín: Zaisťuje hydratáciu.

Objem produktu je 100 ml, čo síce nie je veľa, avšak vydrží vám pomerne dlhú dobu, pokiaľ ním príliš neplýtvate. Používam ho približne dva mesiace s tým, že ho priebežne striedam aj s inými telovými mliekami. Má nezvyčajnú vôňu, ktorá mi pripomína arómu poľných kvetov počas letných mesiacov a vodnatú konzistenciu, ktorá mi v zime veľmi vyhovuje. Nemusíte čakať ani len minútu, pokiaľ sa vsiakne do pokožky. Obliecť sa môžete ihneď po niekoľkosekundovej masáži tela, ktoré ostane prevoňané ešte zopár hodín po aplikácii. Pokožka je po použití síce jemná, vláčna a hydratovaná, avšak mám pocit, že po niekoľkých hodinách je potrebné mlieko naniesť opäť.

Moje hodnotenie: 3/5.

Prírodné telové mlieko Marilou Bio recenzia

9 comments:

  1. Zuzana21:55

    Jééj moja oblubená značka. Mala som od nich sprchový gél a balzam na pery a oba boli skvele.

    ReplyDelete
  2. Looks magnificent) Love such design and product seems interesting!
    KireiKana

    ReplyDelete
  3. Virgínia Ferreira00:32

    I did not know this product but I was curious.
    I'm following you, if you like my blog follow me too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. Verím tomu, je to super značka. Som veľmi spokojná s ich produktmi na pleť :)

    ReplyDelete
  5. Thank you very much! I follow yours too ♥

    ReplyDelete
  6. Really nice review, love the package..And yes we can follow each other, i am following you on GFC, it is your turn now xoxo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Thank you very much! I follow you too :)

    ReplyDelete
  8. I've never actually used a product with jojoba oil before, but I've heard so many good things about that oil.
    Aleeha xXx
    http://www.halesaaw.co.uk/

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)