Probiotické telové mlieko Yoghurt of Bulgaria

Yoghurt of Bulgaria Probiotické telové mlieko

Želám krásny štvrtok. Dnes by som sa s vami rada podelila o moje skúsenosti s produktom probiotickej kozmetiky, ktorý som mala možnosť v rámci posledných týždňov vyskúšať. Predtým ale, ako prejdem k recenzii samotného produktu, by som ešte rada poznamenala, že som dnešnú ústnu skúšku zo sociológie úspešne zvládla a záverečné semestrálne hodnotenie som tak obhájila na A ♥ Probiotická kozmetika Yoghurt of Bulgaria s ružovým olejom je vhodná na všetky typy pleti. 

Obsahuje vysokú koncentráciu probiotických kultúr baktérie Lactobacillus Bulgaricus, prírodný bulharský ružový olej a vitamíny. Použitie jedinečnej kombinácie prírodných zložiek poskytuje starostlivosť a obnovu prirodzenej krásy, vitality a zdravia pokožky. Kozmetika Yoghurt of Bulgaria je bez parabénov a syntetických farbív, bez alkoholu a iných ropných produktov. V jej zložení nenájdete ani geneticky modifikované organizmy. Je jednoducho dokonalým a neškodným produktom pre pokožku tela.

* poskytnuté na recenziu

S touto kozmetikou som sa po prvýkrát stretla na e-shope Bioruža.sk. Sortiment YofB ponúka širokú škálu špecializovaných produktov. Osobne som sa rozhodla vyskúšať hydratačné probiotické telové mlieko. Vďaka zložkám akými sú hydrolyzovaný jogurtový proteín, prírodný bulharský ružový olej a vitamín E by malo poskytovať pokožke aj vyživujúce a zvláčňujúce účinky. Ružový olej a vitamín E sú antioxidanty, ktoré pomáhajú neutralizovať účinok voľných radikálov na pokožku a tak zabraňujú aj jej starnutiu. Prípravok je obohatený aj o UV filtre.

Produkt má sladkú a lahodnú kvetinovú, jemne ružovú, vôňu, ktorá sa mi veľmi páči a ktorá mi vyhovuje. Vôňa na tele pretrváva ešte zhruba dve až tri hodiny od aplikácie telového mlieka. Má jemnú konzistenciu, vďaka ktorej sa ľahko rozotiera po pokožke a vpíja sa do nej súčasne, keď ho aplikujete. Hotový zázrak v týchto chladných zimných večeroch. Pokožka je pravidelným používaním výrazne jemnejšia, pôsobí hladkým dojmom. Aplikujem ho však vo viacerých vrstvách, pretože mám pocit, že jedna vrstva nie je na potrebnú hydratáciu postačujúca. Moje hodnotenie: 3/5.

Yoghurt of Bulgaria Probiotické telové mlieko