Like a doll

Makeup Revolution Blush Palette recenzia

Pekný zasnežený pondelok prajem. Hľadáte lícenku, ktorá by dokonale pasovala k terajšiemu ročnému obdobiu, zime? Hľadáte lícenku, ktorá by obsahovala širokú paletu ružových odtieňov? Hľadáte lícenku, ktorá vaše líčka premení na líčka porcelánovej bábiky? Pokiaľ ste minimálne na jednu z uvedených otázok odpovedali áno, mám pre vás jeden tip, vďaka ktorému sa vaše želanie môže stať realitou. Dnes by som vám totiž rada predstavila môj nový produkt v zbierke kozmetiky od Makeup Revolution, ktorým je táto Blush Palette, alebo po našom, paleta s lícenkami. Tento produkt mám z e-shopu Parfémy-Elnino, kde nájdete viacero produktov značky MR za oveľa výhodnejšie ceny!

Hello by lovely licornes! ~ Are you looking for a blusher for the winter season? Are you looking for a blusher which consist of pink shades? Are you looking for a blusher which makes your cheeks look like doll ones? If your answer was "yes" at least in the one case, I have a little tip for you which can help your dreams come true. Today I would like to show you my new product by Makeup Revolution which is this blush palette. I ordered it through the Parfémy-Elnino e-shop where you can find another MR products which are way cheaper!

* poskytnuté na recenziu

* provided for a review

Makeup Revolution Blush Palette recenzia

Mnohokrát som na blogu spomínala, že moja pokožka je neskutočne bledá a o pleti nehovoriac. Niekoľko rokov som nedala dopustiť na lícenku v oranžovom odtieni s jemným, ale naozaj iba jemným, nádychom hnedého odtieňa. Líčka nielen pekne zvýraznila, dodala tvári aj jemné kontúry. Nikdy som veľmi nemala v láske ružové odtiene. Prišli mi umelé a neprirodzené. Človek sa vekom a skúsenosťami ale mení a i ja som napokon po takýchto odtieňoch siahla. A urobila som, myslím si, aj dobre. Bielej bledej pleti sa, obzvlášť v zime, takéto artificial odtiene veľmi hodia. Líčka vyzerajú akoby prirodzene vyštípané od chladného počasia a mrazu.

I mentioned that my skin is seriously white a few times before. Since I can remember, I had been using the only one blusher - the orange one with a light brown shade in it. I just couldn´t bring myself to try another shade and the pink ones were too artificial and no very natural for me. But well, people change and I has changed as well. I brought myself to try a pink shade, and not the only one! I think that pink blusher is seriously the best one for a white pale skin during the winter. Cheeks look like they´re naturally pink/red because of the cold air and maybe freezing.

Makeup Revolution Blush Palette recenzia

Na úvod ma zaujal pekný výzor líceniek. Ak sa lepšie prizriete, vyzerajú akoby boli namiešané z viacerých farieb. Príde mi to veľmi pekné. Okrem krásnych farieb rozličných odtieňov sa mi páči, že nie sú matné - dodajú tak tvári aj rozžiarený vzhľad. Rozžiarená tvár vyzerá oveľa krajšie, sviežejšie a mladšie. A to je potrebné hlavne v tých takých pochmúrnych dňoch, kedy ani vaša nálada nie je zrovna najlepšia.

Podľa mňa ponúka paleta škálu farieb, v ktorej si určite každá žena nájde tie svoje odtiene. Poprípade si ich môže sama namiešať tým, že spojí niekoľko farieb dokopy. Veď prečo nie? Experimentovaniu v oblasti mejkapu sa medze nekladú. Lícenka zotrvá na svojom mieste celý deň bez viditeľného rozmazania či vyblednutia farieb. To na lícenkách od MR milujem. Netreba sa báť, že vám urobia na tvári šarapatu. Stačí im veriť, pretože sú jednoducho úžasné!

The first thing about this palette which I like is the appearance of the shades. It looks like they are mixed together. Can you see it? I just find it seriously beautiful. Another thing which pleases my senses is the fact, that they´re not matte. I prefer shiny blushers way more that the matte ones. They can provide a little brightening effect to your face which is really great. Skin looks more fresh and younger. It holds on your cheeks whole day - you don´t have to be afraid of smudging or fading out. They´re just amazing!

Makeup Revolution Blush Palette recenzia

Makeup Revolution Blush Palette recenzia