Dymové líčenie s MR Salvation Palette

Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 recenzia

Pekný štvrtok prajem! Konečne sme sa so spolužiakmi dočkali aspoň krátkeho voľna. Celý týždeň sa niesol v zápočtovom duchu takže som okrem učenia nerobila v podstate nič iné. V pondelok na mňa čakala filozofia, utorok som sa venovala sociológii, z ktorej chceme ísť s P* aj na predtermín a v stredu to bola ortoepia. Dnes sme mali zápočet z antropológie, z ktorej sme odovzdávali aj seminárne práce a rovnako tak aj z ortografie. Po dnešku už si svojou slovenskou národnosťou na 98,7% nie som istá, haha. I napriek tomu, že nadchádzajúci týždeň už má väčšina študentov voľno, nás čaká zápočet ešte z angličtiny pre masmédiá a sociológie. Pevne verím, že aj vy ste sa s pred"prázdninovými" testami popasovali, že ste všetci prešli a držte palce aj nám, masmediálnikom! ♥

Hello my little licornes! ~ It´s been a while since I posted last article. I know, I´m sorry. I didn´t have much time because we were having a lot of tests this week. You surely know that feeling - finals at the end of the semester. Yep, it´s been killing me as well, haha. On Monday, I had Philosophy, on Tuesday Sociology, on Wednesday Orthoepy and today we had finals from Antropology (+ seminar work) and Ortography. I´m seriously exhausted and at the same time so glad that it´s Thursday already. Next week I have "only" three tests - from English and two from Sociology (small one and a final one). Hope you passed all of your tests and exams guys. Cross fingers for us, mass media studies students as well ♥

* poskytnuté na recenziu

* provided for a review

Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 recenzia

Odbočme teraz od môjho súkromného života, ktorý bol, ako ste si mohli v predchádzajúcom odseku prečítať, v posledných dňoch nabitý neskutočne záživnými a excitujúcimi udalosťami, a prejdime na produkt, o ktorom som sa dnes rozhodla písať. Ako už ste mohli z fotografie vyššie vydedukovať, jedná sa o novú paletku očných tieňov, ktorá sa, vďaka e-shopu Parfémy-Elnino, objavila v mojej zbierke pred zhruba dvoma týždňami. Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 ponúka dokonalú farebnú škálu očných tieňov, ktoré môžete využiť rovnako v prirodzenom a nenápadnom, ako aj dymovom líčení.

But back to the main topic of this post. I would like to show you my new eyeshadow palette which I got I guess two weeks ago. I ordered it through Parfémy-Elnino e-shop. It´s Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 and it contains a lot of lovely shades. You can use them for a "naked" makeup but also for a dramatic one.

Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 recenzia

Paletka má veľmi pekný, matný, elegantný obal a nachádza sa v nej presne šestnásť očných tieňov. V hornom rade sa vynímajú prevažne matné, v dolnom sú to, naopak, tiene so shimmerom, čiže s jemnými trblietkami. Matné tiene používam častejšie - prídu mi oveľa prirodzenejšie a rada ich tiež zakomponuvávam do denného líčenia alebo warpaintu, ako to s P* nazývame. Je potrebné testom nahnať strach a rešpekt, no nie? Haha. Tie lesklé sa mi spájajú predsa len s výnimočnejšími príležitosťami.

Palette has a nice, matte and elegant cover which contains completely 16 eyeshadows. Upper row contains matte ones, lower contains shimmering ones. I like matte ones more because I think they look much more natural than shimmering ones. I like to use the during the day as well. For a "warpaint" like we tend to call it with P*. You know, even your final exams have to show a respect and fear to you, haha. I tend to use those shimmering ones for special occasion.

Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 recenzia

Obojstranný štetček s novými aplikátormi ♥ S týmto prvým očný tieň rozotriete krásne dostratena. Je to jeden z mojich najlepších blendiacich štetcov. Je jemný a nedráždi pokožkuDouble sided brush has new applicators ♥ I usually use the first one for blending the eyeshadows. It´s seriously amazing and so soft.

Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 recenzia

Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 recenzia

Ukážka pigmentácie prvého radu paletky, pretože na druhý som, akosi, pozabudla. Ups. Swatchers of the first row of the palette.

Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 recenzia

V rámci prvého líčenia očí som využila kombináciu očných tieňov s názvami Grey Day, Echo a New Rules. Začala som záhybom oka, kde som naniesla a rozmazala dostratena tieň Grey Day. Keď som bola s výsledkom spokojná, použila som malé nebadané množstvo tieňu New Rules a zvýraznila líniu záhybu oka. Viečko som dokončila tieňom Echo. No a na záver som pridala čiernu gélovku spolu s riasenkou od Astor.

For the first makeup I used a combination of three eyeshadows. On the eye crease I used the combination of the shades Grey Day and New Rules. The whole eyelid I covered in the Echo shade. I finished the whole look with a gel eyeliner and mascara by Astor.

Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 recenzia

Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 recenzia

Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 recenzia

Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 recenzia

V druhom prípade som použila jasnejšie, živšie a sýtejšie farby, do ktorých som sa zamilovala a rada ich nosím aj počas všedných dní. Jedná sa o spojenie tieňov One Way a New-Trial. One Way som so štipkou tieňu Faith naniesla na záhyb oka a na viečko následne použila New-Trial.

In the second case I used brighter and more vibrant colours. For the eye crease I used shade One Way and for the whole eyelid I used New-Trial one. Into One Way´s colour I also added a bit of Faith shade. The eyeliner and mascara are the same ones as I used in the first case.

Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 recenzia

Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 recenzia

Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 recenzia

Makeup Revolution London Salvation Palette Iconic Pro 2 recenzia

S použitím bázy vo forme ľahkého jemne pigmentovaného púdru vydržia očné tiene na viečku zhruba deväť hodín bez viditeľného rozmazania sa. Mám to odskúšané, keďže sa líčim ráno a domov chodím zo školy vo večerných hodinách. Jedným slovom, táto paletka je úžasná ♥ Veľmi som si ju obľúbila a momentálne je to môj naj produkt, čo sa líčenia očí týka :)

As a base I used a light and fine-pigmented powder my Maybelline. With the base like this, eyeshadows are able to hold on the lids even for the nine hours! I usually do my makeup in the morning. From the university I usually arrive at home in the evening. I also have to mention that this palette is one of my the most favourite products right now :)