Missha Sheet Masks, Bioderma & Babaria

Missha Sheet Masks

Krásny deň všetkým. Dnes by som sa s vami rada podelila o pár produktov, ktoré mi prišli ešte v polovici júna. Všetky produkty nájdete na e-shope Notino.sk, kde nakupujem veľmi rada a s ktorým som nesmierne spokojná. Prvé dva produkty, ktoré by som vám rada predstavila, sú plátenkové masky na tvár, obe od kórejskej značky Missha. Teraz som si objednala Pure Source Aloe, masku s hydratačným a vyhladzujúcim účinkom.  Nie nadarmo má rastlina aloe v kozmetike svoje právoplatné miesto. Medzi jej hlavné účinky patrí vyhladenie pleti, zbavenie jemných vrások, hydratačný účinok, pomoc v boji proti akné a mnohé ďalšie.

Hello my adorable licornes! ~ In today´s article I would like to show you my order from Notino.sk which I made in the half of june. Yeah, it´s been quite a while since then. The first two products I had in my package are sheet masks by Missha. One of them is a Pure Source Aloe one, another is Real Solution Tencel Sheet Mask Collage one.

Missha Pure Source Aloe

Vôňa bola jemne rastlinná, svieža. Pred aplikovaním som si pleť dôkladne vyčistila. Po aplikácii som pocítila akoby chladivý efekt, čo bolo v tomto tropickom počasí naozaj iba plus. Nechala som ju pôsobiť 20 minút a počkala, kým sa tekutina z masky vpije do pokožky. Balíček s tekutinou som si nechala, pretože obsahoval ešte niekoľko mililitrov. Pri ďalších použitiach som tekutinu naniesla na odličovací tampónik a párkrát ním prešla po tvári. Výsledkom bola vypnutejšia a hydratovaná, zvláčnená pleť, ktorá bola vďaka vyhladzujúcemu účinku taktiež hebká.

The scent of the first one kinda reminded me the scent of plant, but it was somehow nice and fresh in the same time as well. Before application I cleaned my whole face and when I put the mask on, I felt a fresh, cooling effect. During that time here were  summer heatwaves, so I found it really great! After 20 minutes I put it down and waited until the liquid didn´t soak into skin. The package was still full of the liquid so I kept it and next times I used for application the cotton pads. My skin was moisturized and smoothed. 

Missha Pure Source Aloe Ingredients

Druhou maskou bola Real Solution Tencel Sheet Mask Collagen. Táto mala zasa poskytnúť pleti kompletnú starostlivosť. Na vôňu si už presne nepamätám, ale ako každá iná ani táto ju nemohla mať zlú. Použitie bolo rovnaké ako v prvom prípade a účinky takmer také isté. Okrem toho, že táto poskytovala hydratáciu a zjemnenie, pomohla pleti aj v pružnosti.

The Real Solution Tencel Sheet Collagen Mask should provide a complete care for your skin. I don´t remember its smell but it wasn´t anything bad for sure. The use is the same like in the first case. This one had almost similar effects like the first one, but this one also helps to provide your skin elasticity, what is just amazing!


Missha Real Solution Collagen

Missha Real Solution Collagen Ingredients

Tretím produktom je micelárna voda Sébium H2O pre mastnú pleť od značky Bioderma. Potrebovala som doplniť zásoby a v tom čase som v lekárňach nevidela žiadne zvýhodnené balíčky jej 500 mililitrovej sestry. Objednala som si teda túto, v malom balení, ktorá je ideálna aj v prípade, že sa niekam chystáte cestovať. Pokiaľ by ste mali záujem, o tejto micelárnej vode som písala už dávnejšie.

The third product I ordered is this mini packaging of Bioderma Sébium H2O micellar water for an oily skin. I really love this micellar water and I´ve been using it for years now. That time I couldn´t find any sale on its 500ml sister, so I ended up ordering this one. It´s also good for travelling, when you don´t want to carry many items with yourself.

Micelárna voda Bioderma Sébium H2O

I napriek tomu, že balíček obsahoval ešte iné veci, niektoré z nich poputovali ako darčeky a niektoré som už zjedla, haha. Posledným produktom, ktorý vám dnes predstavím, je olivový sprchový a kúpeľový gél od značky Babaria. Obsahuje 0% parabénovnebol testovaný na zvieratkách a je vyrábaný v Španielsku. Keď som ho objednávala, 600 ml balenie bolo v akcii. Tuším, že ani nie za 2€. Vonia neskutočne príjemne, ako nejaká luxusná aviváž. Viem, že to nie je zrovna pekné prirovnanie, ale keby ste si "čuchli", určite ani vy neodoláte :) Má vodnatejšiu konzistenciu, rýchlo sa rozotiera po pokožke, je vhodný aj na podráždenú pokožku. Vaše telo zanechá prevoňané a hebké.

And the last product I want to show you is this olive shower and bath gel by Babaria. It contains 0% of parabens, it´s not tested on animals and it´s made in Spain. I ordered 600ml packaging in a sale, so it costed something up to 2€. Isn´t it just wonderful?! Its scent reminds me a scent of a fabric softener, but it´s not anything chemical scent! If you smelled it, you would agree with me. It has a watery consistency and you can use it also on irritated skin. It leaves your body nicely scented and smoothed.

Babaria Olive Oil sprchový gél

Babaria Olive Oil sprchový gél