Natural Rose Deodorant by Nobilis Tilia

Prírodný deodorant Nobilis Tilia Ruža

Krásny deň želám. Nedávno som sa rozhodla pre ďalšiu malú zmenu v oblasti kozmetiky. Prestala som používať tuhé a guličkové deodoranty z drogérií. Dokonca aj tie v spreji a rozhodla som sa siahnuť po niečom prírodnom, šetrnejšom a príjemnejšom k pokožke. Z e-shopu Návrat k prírode som si teda objednala prírodný ružový guličkový deodorant od Nobilis Tilia. Nachádza sa v peknom sklenenom obale, čo ho robí o niečo málo ťažším. Zvolila som si vônu bielej ruže.

Hello my licornes! ~ It´s been quite a time since I decided to make another little change in my life. I have stopped using deodorants from drugstores, roll-on ones, those in the spray form etc.. I decided to exchange it for something natural and more fine and gentle to skin. That´s why I ordered a natural rose deodorant by Nobilis Tilia through an e-shop Návrat k prírode. It´s containted in a glass jar what makes it a bit heavier. I chose it in a white rose scent.

Niekomu by mohla prekážať veľmi silná aróma ruže, ktorá sa dostane na povrch ihneď po otvorení. Po nanesení ale deodorant zanechá iba jemnú, nevtieravú a decentnú arómu na pokožke. Veľmi mi evokuje leto, keďže prababkine ruže voňajú presne takto ♥ Tiež mi evokuje výsostne ženskú vôňu. Ružové vône proste milujem. Pri používaní by som bola opatrná a nenanášala na pokožku príliš veľké množstvo. Môže sa stať, že sa vám ešte pred odchodom z domu urobia na tričku nepekné mokré fľaky. Pri nadmernom použití môže deodorant na bielych tričkách zanechať svetložlté fľaky. Nemusíte sa však ničoho báť, v práčke sa rýchlo stratia. Pokiaľ ste však trochu neisté, odporúčam na pokožku naniesť malé množstvo deodorantu a chvíľu počkať pokiaľ uschne. Potom si môžete obliecť svoje obľúbené tričko bez akýchkoľvek pochybností.

After opening you can definitely smell a kind of heavy rose scent. But after applying, the smell is finer and more gently. It evokes me summer and my great-grandma´s house. She has so many roses in her garden ♥ It also evokes me a really feminine scent. On the other side you should be a bit cautious when using it. If you use a lot of it, you can notice the wet spots and the yellow ones on the white T-shirts as well. But you don´t have to worry very much about it - you can wash it easily. In case you already used much of it, don´t be afraid and just wait a bit until it soakes into skin properly. 

Prírodný deodorant Nobilis Tilia Ruža

Produkt bojuje proti potu účinne niekoľko hodín, a to aj počas najväčších horúčav. Postupne sa rozvíja aj vôňa ruží. Som s ním veľmi, veľmi spokojnáNedráždi ani už podráždenú pokožku, neštípe ani nepáli. Keď vyrážam do mesta, úplne mi stačí jedno nanesenie. Stal sa neoddeliteľnou súčasťou mojej povinnej výbavy v kabelke. Moje hodnotenie : 5/5

Product fights against sweat for a few hours. Even during the strong heatwaves! Rose scent is developed during the whole time. I´m really satisfied with it. It doesn´t irritate the skin even if it´s already irritated by something. It doesn´t sting nor burn. When I´m about to go somewhere outside, only one aplication is enough. It´s an inseparable part of my bag. My opinion : 5/5

* poskytnuté na recenziu
* provided for a review