Meno ruže

Kozmetika s vôňou ruží Parfémy Elnino

* produkty zaslané za účelom recenzie


Pekný aprílový deň želám ~

V dnešnom článku vám predstavím novú päticu produktov, ktoré mi boli poslané na recenziu z Parfémy Elnino. Keďže jarné obdobie a kvety všeobecne milujem, rozhodla som sa vybrať si tie produkty, ktoré sa vyznačujú opojnou vôňou nežných a romantických ruží. Zo svojich predošlých skúseností som stavila už na ostrieľanú klasiku v rámci suchých šampónov Batiste.


V rámci starostlivosti o pery som zvolila luxusný balzam s ružovým olejom z kolekcie Nuxe Very Rose. Pokožku tela v posledných dňoch rozmaznávam pomocou kombinácie hydratačného sprchového gélu Le Petit Olivier a ošetrujúceho telového krému s výťažkom z ruže od Dr. Hauschka. No a na záver som ešte zvolila parfumovanú vôňu Jeanne Arthes Amore Mio I love you.



Batiste Rose Gold suchý šampón pre ženy


Suché šampóny Batiste patria medzi moju dlhoročnú klasiku, na ktoré nedám dopustiť. Keďže môj predošlý už bol súci na vyhodenie, objednala som si do zásoby Batiste Rose Gold suchý šampón pre ženy v extrémne veľkom balení s objemom 350 ml. Rose Gold šampón, vhodný pre akýkoľvek typ vlasov, ako už jeho názov naznačuje, v sebe ukrýva sladkú a romantickú vôňu ruží. Vlasom okamžite dodáva pocit sviežosti, a to bez ich zbytočného vysúšania. Koruna krásy vydrží vyzerať sviežo a čisto po celý deň! Nikdy ho však nepoužívam dvakrát po sebe. Iba ním oddialim deň umytia. Pred použitím ním nezabudnite poriadne potriasť :-)


Mohlo by vás zaujímať ~ Jarná romantická objednávka


Dr. Hauschka Rose Nurturing ošetrujúci telový krém s výťažkom z ruže


Harmonizuje a chráni pokožku.


Dr. Hauschka Rose Nurturing ošetrujúci telový krém s výťažkom z ruže je pre mňa úplne prvým produktom, ktorý som mala možnosť od tejto kvalitnej značky kozmetiky vôbec vyskúšať. Priznám sa, že prv som váhala, či si ho na recenziu zvoliť, ale napokon som šťastná, že som sa tak rozhodla. Značka Dr. Hauschka je 100% cerfitikovaná prírodná kozmetická značka. Krém sa nachádza v mäkkej plastovej tube a má žltú farbu.


Konzistencia je veľmi ľahká, vodnatejšia, vďaka čomu sa ľahko rozotiera po pokožke tela a taktiež sa do nej rýchlejšie vpíja. Ružový esenciálny olej, ružový vosk a bambucké maslo s mandľovým a jojobovým olejom hydratujú a chránia pokožku, ktorú okamžite zanechávajú zamatovo jemnú a hebkú. Neobsahuje syntetické vône, farbivá ani konzervanty. Taktiež neobsahuje minerálne oleje, silikóny ani PEG-y.


Mohlo by vás zaujímať ~ Každodenné líčenie s vintage značkou Max Factor


Dr. Hauschka Rose Nurturing ošetrujúci telový krém zloženie

Le Petit Olivier Shower Rose hydratačný sprchový krém


Le Petit Olivier Shower Rose hydratačný sprchový krém v objeme 500 ml vám zaiste vydrží aj zopár mesiacov. Jemná pudrová vôňa ruží je síce jedinečná, ale ak mám pravdu povedať, nie je tá pravá pre mňa. Nie je mi vyslovene nepríjemná, ale čosi mi na nej prekáža. Každopádne sprchový gél má klasickú bielu farbu a zľahka krémové zloženie. Avšak nie je to ten klasický hustý spchový krém ako napríklad tie od značky Nivea. K pokožke je šetrný a po sprchovaní ju zanechá zľahka prevoňanú a vláčnu. Neobsahuje mydlo. Plastové balenie je recyklovateľné. Neobsahuje zložky zvieracieho pôvodu. Má neutrálne pH.


Mohlo by vás zaujímať ~ Každodenné líčenie s vintage značkou Max Factor


Nuxe Very Rose balzam na pery s obsahom ružového oleja


Nuxe Very Rose luxusný balzam na pery s obsahom ružového oleja sa nachádza v malom, 15 g sklenenom tégliku a mal by pozostávať zo 100% prírodných ingrediencií. Vôňa tohto produktu je nesmierne lahodná a ja sa jej nedokážem nabažiť. Opojná sladká vôňa vanilky je samozrejmosťou. Farba balzamu na pery je svetloružová a jeho konzistencia krémovejšia. Na perách sa však takmer okamžite premení a roztopí na zľahka olejovitú vrstvu. Pery okamžite vyhladí, zjemní, zvláčni a dodá im pekný, prirodzený lesk.


Extrakt ružového oleja napomáha zjemniť povrch pier. Bambucké maslo známe predovšetkým vďaka svojím hydratačným, zjemňujúcim a upokojujúcim účinkom pomáha zjemniť pocit napätia pier. Včelí vosk ich pomáha chrániť pred vonkajšími vplyvmi, napr. chladom a vetrom. Jemné ružové sfarbenie produktu by malo byť 100 rastlinného pôvodu. Delikátna vôňa vanilky robí pery neodolateľnými ♥  V hrubšej vrstve tento balzam na pery poslúži aj ako nočná maska.


Mohlo by vás zaujímať ~ Spring Apricot Body Care


Nuxe Very Rose balzam na pery s obsahom ružového oleja


Jeanne Arthes Amore Mio I Love You parfumovaná voda


Posledným produktom je parfémovaná voda Jeanne Arthes Amore Mio I Love You s objemom 100 ml, ktorú som si zvolila predovšetkým preto, pretože s touto značkou vôní už mám skúsenosť. Plánujem ju používať predovšetkým v práci, kde mi je predsa len ľúto míňať svoje drahé vône. Ako už jej popis hovorí, očarenie tohto elixíru lásky spočíva v spojení príjemnej pivonky a sladkej hrušky. Vôňu ďalej dotvára zopár ľahkých dotykov pižma a fazúľ tonka.


Hlavu vône tvoria grep, ružové korenie a hruška. Srdce sa nesie v znamení dnes už toľko spomínanej ruže, pivónie a geránia. Základ vone pozostáva z vanilky, fazule tonka a pižmaUrčite vyhovie milovníkom kvetinových, zľahka orientálnych a ambrových vôní. Flakón vône sa mi nesmierne páči. Tieto Amore Mio parfémy ho majú totožný. Ide o sklenenú fľaštičku v tvare jabĺčka, ktorej plastový uzáver je vymodelovaný do tvaru hada. Symbolika a odkaz vône je jasný :-)


Mohlo by vás zaujímať ~ Jednoduché elegantné líčenie


Mojím favoritom od Jeanne Arthes však jednoznačne zostáva parfémovaná voda Cassandra Rose Intense, ktorá mi nesmierne padla do nôty a ktorú som už takmer celú vypotrebovala. Jej výdrž trvá viac, než 5 hodín a jej ružová vôňa je skutočne autentická, nie prílišne alkoholová a umelá. Čo sa týka Amore Mio I love you, prvotne vždy cítim silný alkoholový zápach, ktorý síce eventuálne vymizne, ale chvíľku to trvá. Nech sa na vôňu dívam z akéhokoľvek aspektu, pripadá mi jednoducho príliš lacno, čo cenovo síce aj je, ale myslela som si, že ma príjemne očarí rovnako, ako Cassandra Rose Intense. Na oblečení ju je cítiť ako šafránu a už po necelých troch hodinách iba zriedka, čo je nesmierna škoda.


8 komentárov:

  1. All of these products look really beautiful! I especially love that perfume bottle. It is so stunning <3
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. What a lovely post! All of those products look so good:)Thank you for sharing<3

    akiko
    https://kimonosnack.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné produkty a nádherné fotky :) moc hezky sis pohrála s aranžováním :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krásný článek, úplně z něj cítím tu květinovou vůni růží. :D :) Batiste produkty nemají chybu a nedám na ně dopustit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I love the sound of these products! I would like to try the lip mask.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miluju vůni růži a obecně růže! Uplně jsi mě navnadila jít něco pokoupit:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Good post :) would you like to follow each other? if answer is yes, please follow me on my blog &I'll follow you back...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na suché šampony od Batiste nedám dopustit. :)

    OdpovedaťOdstrániť