Valentínska objednávka z Parfémy Elnino

Valentínske darčeky z Parfémy Elnino

* produkty zaslané za účelom recenzie


Peknú predvalentínsku nedeľu želám ~


Február sa pre mňa nesie v znamení hneď niekoľkých významných dní, avšak v dnešnom článku sa budem venovať jednému, a to sviatku Svätého Valentína, ktorý som spojila so svojou ďalšou spoluprácou s e-shopom Parfémy-Elnino. Vybrala som si štyri produkty, ktoré som sa snažila zladiť do odtieňov ružovej farby, ktorá je pre Valentín taká príznačná. V balíčku sa ukrývala toaletná voda Escada Candy Love Limited Edition, Vaseline Healthy Hands Stronger Nails krém na ruky, posilňujúci lak na nechty Sally Hansen v odtieni 220 Rosy Quartz a sprchový gél Nuxe Prodigieux Floral.


Escada Candy Love Limited Edition toaletná voda


Escada Candy Love Limited Edition toaletná voda pre ženy nesmela vo valentínskej objednávke chýbať! Veď sa len na ňu pozrite, aký má rozkošný flakón! V mojom prípade išlo jednoznačne o lásku na prvý pohľad! Toaletná vôňa sa ukrýva v srdiečku s objemom 30 ml a je dostupná aj vo väčšej, 100 ml verzii. Ja som siahla po tej menšej z dôvodu, žeby mi konkrétna vôňa nesadla. To som však ešte ani len netušila, ako veľmi sa do nej zamilujem - doslova 💗


Popis vône na Parfémy Elnino obsahuje prívlastky kvetinová, ovocná a gurmánska. Jej hlava sa nesie v znamení sladkého a šťavnatého Candy Apple, srdce vytvára vôňa romantickej ruže a v základe sa miesi sladká vanilka so šľahačkou. Toaletné vody sú výdržou slabšie, ako tie parfémované, no ja som túto sladkosť cítila na svetri ešte aj nasledujúce dva dni 💗 Aj na zimnej bunde, ktorú nosím dennodenne von, bola badateľná aj po niekoľkých dňoch aj keď, samozrejme, nie v takej silnej intenzite.


Escada Candy Love Limited Edition toaletná voda


Toaletná voda Candy Love je pre mňa oslavou všedného dňa, ktorý vzápätí premení na čosi výnimočné. Akonáhle ju zacítim, hneď mám pocit, že som hlavnou postavou deja a svet sa točí okolo mňa 🌍 Samozrejme, v dobrom slova zmysle :) Tak, ako som sa na začiatku príliš sladkej vône obávala, som si ju hneď obľúbila a stali sa z nás verné a nerozlučné kamarátky. Sprevádza ma na mojich potulkách mestom takmer každý deň a ja už teraz viem, že keď ju celú vypotrebujem, bude mi nesmierne chýbať, avšak vďaka jej krásnemu rozkošnému flakónu na ňu budem ešte dlho dlho spomínať ♥


Mohlo by vás zaujímať ~ Jednoduché elegantné líčenie


Vaseline Intensive Care Healthy Hands Stronger Nails krém na ruky


Vaseline Intensive Care Healthy Hands Stronger Nails krém na ruky som v minulosti vyskúšala už v menšom, praktickejšom balení. Pravdou však je, že toto objemné 200 ml balenie je pre mňa momentálne výhodné, keďže počas zimy mám dlane nesmierne suché a krém na ruky používam niekoľkokrát denne. Krém na ruky Vaseline Intensive Care s obsahom keratínu má ľahkú konzistenciu, ktorá sa do pokožky rúk vpíja do pár sekúnd, čo oceníte najmä vtedy, ak vám dlhšia absorpcia krému prekáža. Táto jeho vlastnosť je skvelá, pretože nemusím čakať niekoľko minút, aby som sa mohla vrátiť k pôvodnej práci.


Farbou je klasický biely, avšak vôňou mi pripomína akýsi čistiaci prostriedok. Skutočne netuším, čo iné by mi mohla tá vôňa evokovať, avšak neprekáža mi, nie je príliš výrazná a po chvíli ju ani nevnímam. Ruky sú citeľne vláčnejšie a jemnejšie už po prvej aplikácii. Nie sú vôbec mastné ani lepkavé. Po dvojtýždňovom používaní tento krém na ruky sľubuje 10x silnejšie nechty. Samozrejme, počas tejto doby by ste ich nemali mať nalakované, aby do nich produkt vsiakol čo najviac a čo najhlbšie. Hydratačný účinok hodnotím 11/10, keďže produkty od Vaseline sú pre mňa v rámci hydratácie (takmer) neprekonateľné.


Sally Hansen Color Therapy ošetrujúci lak na nechty


Sally Hansen Color Therapy ošetrujúci lak na nechty som si zvolila v odtieni 220 Rosy Quartz, čo je príjemná ružová farba, zľahka priesvitná. Takéto farby a odtiene mi pripadajú veľmi prirodzené a taktiež vo väčšine prípadov ladia s akýmkoľvek farebným oblečením či vzorom. Lak obsahuje aj arganový olej pre výživu nechtov a aj keď patrí medzi tie drahšie, je veľmi kvalitný. Nechty sú pevné, odolné a zafarbené bez akéhokoľvek poškodenia farby takmer celý týždeň. Pravda, to záleží predovšetkým od vašich každodenných aktivít. Produkt sa vyplatí aj v rámci dostatočne veľkého, 14,7 ml balenia.


Mohlo by vás zaujímať ~ Dôsledná ústna hygiena s Parfémy Elnino


Nuxe Prodigieux Floral sprchový gél

Sprchový gél Nuxe Prodigieux Floral je posledným produktom, ktorý sa v objednávke nachádzal. V minulosti už som mala možnosť otestovať z podkolekcie Floral snáď najznámenjší produkt Nuxe, ktorý túto značku najviac preslávil, a to ich multifunkčný olej. Podmanivá, zmyselná, ženská a zároveň zľahka korenistá vôňa si ma získala okamžite a ja som vedela, že v rámci sprchového gélu to nebude inak ♥ Pokiaľ chcete mať zo sprchovania luxusný a zmyselný zážitok, vrelo tento produkt odporúčam. Pení jemnejšie, ako klasické sprchové gély, ale zato pokožku dokonalo očistí a je k nej šetrný.



Nuxe Prodigieux Floral sprchový gél zloženie

6 komentárov: