Vianoce s princeznami Disney na Notino

Vianočné darčeky

Peknú decembrovú sobotu želám ~


Dnes mám pre vás článok ladený nielen sviatočne ako inšpiráciu na vianočné darčeky pre ženy, ale doslova aj princeznovsky. Na e-shope Notino som totiž pred pár dňami objavila úplne nové produkty rozličných kozmetických značiek, ktoré sa nesú v znamení Disney princezien. Kedysi dávno som na Blog de la Licorne už písala, že ako malé dievča som na veci spojené s princeznami veľmi zaťažená nebola. Jednu obľúbenú princeznú som však predsa len mala. Belle z rozprávky Kráska a zviera.


O Belle som sa dozvedela zo starej videokazety z videopožičovne (pamätáte si ešte na ne?!), ktorú som videla u bratranca. Okrem toho vtedy v tom čase vychádzal ešte aj časopis Princezné, v ktorom tieto rozličné princezné v každom jeho čísle figurovali. A práve rozprávka Kráska a zviera ma zaujala najviac. Nie svojím milostným príbehom, ale práve tým, že Belle bola úplne "obyčajné", zato veľmi inteligentné a pracovité dievča.


Aj napriek tomu, že sa dej točí aj okolo kliatby,  pripadá mi táto rozprávka jedna z tých uveriteľnejších a najmorálnejších, povedala by som. Avšak to je iba môj názor. V minulosti som dokonca na blogu vypublikovala aj článok na 20 tipov, ako sa cítiť ako princezná, ktorý si môžete prečítať v prípade, že vás takáto tematika zaujíma.


A keďže Vianoce sa blížia pomaly, ale isto, rozhodla som sa pre vás pripraviť menšiu inšpiráciu na darčeky nielen pre tých menších, ale aj väčších. Veď napokon rozprávky nie sú určené iba pre deti, ako to často býva myľne interpretované. A pokiaľ aj máte aj vy radi tematiku Disney Princess, prečo si neurobiť radosť nejakou maličkosťou? :)


Kozmetická sada Mad Beauty Disney Princess Ultimate Princess v sebe ukrýva niekoľko štetcov, konkrétne guľatý štetec na make up a podkladovú bázu, skosený štetec na očnú linku, skosený štetec na púder a bronzer a taktiež plochý štetec na očné tiene. Nechýba ani hubka na make-up. Spomedzi balzamov na pery som vybrala tie z kolekcie Catrice Disney Princess Belle a Ariel. V ponuke dekoratívnej kozmetiky nechýbajú ani riasenky. Na koláž som vybrala Essence Disney Princess Rapunzel riasenku pre objem a definíciu rias a taktiež Catrice Disney Princess riasenky Belle a Ariel, pričom Ariel by mala byť vodeodolná.


Štetce na líčenie nájdeme aj v kolekcii Essence Disney Princess. Z jednotlivých som vybrala oválny štetec na púder Mulan a štetec na očné tiene Rapunzel. Pod nimi však nájdete darčekovú sadu aj s kozmetickou taštičkou s princeznami od Essence. Úplne naľavo máme trio pleťových sér - rozjasňujúce hydratačné sérum Ariel, rozjasňujúce sérum Belle a rozjasňujúce hydratačné sérum Pocahontas. Nasledujú sprchové želé Mad Beauty Disney Princess Jasmine a Cinderella s vôňou čučoriedok a jahody.


Poslednými dvoma produktmi, ktoré som vložila do koláže, sú Essence Disney Princess Rapunzel umelé mihalnice, z ktorých v ponuke nájdete ešte dva rozličné typy. A úplne posledným produktom je darčeková sada Catrice Disney Princess Set určená na starostlivosť o pleť. Nájdete v nej plátennú masku, masážnu pomôcku na tvár, pleťové sérum a taktiež kozmetickú taštičku.


Zaujali vás niektoré produkty z vyššie spomenutých?
Aká je vaša najobľúbenejšia Disney princezná?


14 komentárov:

  1. SUCH a perfect post! I love Disney movies and especially love Disney princesses. They are a really special part of my childhood (and my adulthood as well). Any of these Disney products would be welcome in my beauty routine. My favourite Disney princess has always been Belle from Beauty and the Beast. I love that she knows what she wants and isn't afraid to speak her mind!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je nádherná kolekce, líbí se to i dnes, ale když jsem byla malá, asi bych si z toho počůrala radostí :D Nejraději jsem měla Ariel a také Belle alias Krásku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherná kolekce! Jako malá jsem zbožňovala pohádku o Belle, protože jsem stejně jako ona hltala knížky a pořád sním o tom, že jednou budu mít tak obrovskou knihovnu! Jako větší jsem pak objevila Lociku a ta mě zase inspiruje svojí nápaditostí. Řasenka mi zrovna nedávno došla, tak si asi jednu s Locikou pořídím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za komentár ♥
      Držím palce v splnení si sna s knižnicou ♥

      Odstrániť
  4. Hello!
    Thanks for visiting my blog. :-) By the way, it's a great selection of products. They have beautiful design.

    Kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  5. These look great :-D

    Thanks for your lovely comments on my blogs :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to je dokonalá řada, člověk neodolá už jen díky tomu designu! :D

    OdpovedaťOdstrániť