Sprchové gély Yves Rocher

Jarné sprchové gély Yves Rocher


Pekný septembrový deň želám všetkým ~


Dnes som si pre vás pripravila článok o sprchových géloch francúzskej značky Yves Rocher. Už odmalička vo mne táto značka evokovala luxusnejšie kozmetické produkty, ktoré sa vyznačovali predovšetkým nesmierne lahodnou vôňou. Ktorá z nás netúži krásne voňať a užiť si kúpeľňový rituál plnými dúškami, no nie? Hlavne ak je človek unavený a zmorený po dlhom a vyčerpávajúcom dni v škole či práci - alebo dokonca v oboch!


Aj preto som sa nesmierne potešila, keď som túto značku objavila pred niekoľkými mesiacmi na e-shope Notino. Najprv som tomu nemohla uveriť, každopádne netrvalo dlho a hneď som si zopár produktov Yves Rocher vložila do košíka. A o niektorých z nich vám dnes porozprávam :-)


Jarné sprchové gély Yves Rocher


Jar sa nám už síce dávno pominula, prečo si na ňu však nezaspomíňať aj takouto formou? Prvým produktom je sprchový gél Yves Rocher Cherry Blossom. Ako už iste niektorí viete, čerešňové kvety patria k mojim najobľúbenejším a - povedzme si pravdu - existuje nejaký výrečnejší symbol jari, než tento druh kvetov? Vôňa tohto sprchového gélu je delikátne jemná a predovšetkým opojne sladká. V jeho zložení sa nachádza voda z nevädze poľnej. V spojení s vodou vytvára ľahkú, avšak bohatú penu 🌸


Jarné sprchové gély Yves Rocher


Druhým sprchovým gélom je Yves Rocher Hamamélis, vo veľkom, rodinnom, 400 ml balení, ktorý obsahuje extrakt z hamamelu virgínskeho (Witch Hazel). Upokojujúci sprchový gél je vhodný predovšetkým pre citlivú pokožku. A vhodný by mal byť na použitie na telo aj na tvár. Ja som ho však  používala vyslovene iba ako sprchový gél na telo :-) Jeho zloženie neobsahuje sulfáty. Vôňa sprchového gélu je jedinečná, neviem ju presne opísať, ale zato je jemná, rastlinná 🌿


Jarné sprchové gély Yves Rocher


Posledným z trojice je sprchový gél Yves Rocher Senteur Rose. Rovnako ako aj v prípade prvého produktu, aj tento vo svojom zložení obsahuje vodu z nevädze poľnej. Navyše sa v ňom nachádza aj extrakt z rozmarínu lekárskeho. Vonia však ako je sladká, romantická, kríková ruža zo záhona 🌹 Nesmierne mi pripomína chvíle strávené v lete u prababky na dedine. Veľmi rada by som uvítala aj parfém s takouto vôňou, je skutočne zmyselná 🌹


8 komentárov:

  1. Yves Rocher má úžasné sprchové gely! Z téhle řady jsem ale zatím nezkoušela, ale moc ráda tam zavítám a koupím si ten s vůní růže. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Firmu znám. Také od ní mám pár produktů. Ty tvoje vypadají krásně, určitě i nádherně voní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Yves Rocher miluju, vůně Cherry Blossom vypadá parádně! Tyhle jejich sprchové gely tak nádherně voní a vypadají, že je mi vždycky líto je používat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak! Mne je ich tiež nesmierne ľúto minúť! :-D Mám problém ich čo i len otvoriť niekedy, nieto ešte spotrebovať, haha.

      Odstrániť