N.A.E. Segreto di Bellezza & Delicatezza

N.A.E. Delicatezza dezodorant roll-on  N.A.E. Segreto di Bellezza univerzálny krém


Pekný marcový pondelok želám ~


V dnešnom článku sa budem opäť venovať dvom produktom značky N.A.E. Pôjde konkrétne o roll-on deodorant Delicatezza a univerzálny krém Segreto di Bellezza, ktorý som dostala ako darček k jednej z mojich predošlých objednávok na e-shope Notino. N.A.E. sa za poslednú dobu stala mojou obľúbenou značkou kozmetiky v rámci starostlivosti o telo. Z ich repertoáru som vyskúšala už pomerne dosť produktov. Ak by ste si niektorý z nich radi zakúpili, ale netušíte, či vám bude vyhovovať, vrelo odporúčam prečítať si moje dve predošlé recenzie, kde sa o nich dozviete viac.


N.A.E. Delicatezza dezodorant roll-on pre citlivú pokožku

V poslednom čase používam roll-on deodoranty oveľa radšej a oveľa viac, než spreje. Tie, čo mám ešte dma v zbierke, plánujem pomaly ale isto už vypotrebovať a budem na seba veľmi pyšná, ak sa k nim už nikdy nevrátim. Predsa len ide o istý druh znečistenia ovzdušia či už si to pripustiť chceme alebo nie. Roll-on deodorant Delicatezza sa nachádza v bielom minimalistickom balení. Neobsahuje žiaden alkohol ani hliníkové soli, vďaka čomu som si ho napokon aj vybrala.


Jeho vôňa je jemná, nevtieravá, vhodná aj pre tú najcitlivejšiu či podráždenú pokožku. Vlastne by som povedala, že tam žiadnu osobitnú vôňu ani necítim. V jeho zložení nájdete napríklad aj extrakt z listu aloe alebo vodu z pomarančovníka horkého. Pokožka podpazušia je voči potu a zápachu nielen chránená a svieža, ale navyše je tiež zjemnená a hydratovaná. Zloženie produktu by malo byť vegánske. 99% zložiek tohto produktu by malo byť prírodného pôvodu, z toho 20% organického.


N.A.E. Segreto di Bellezza univerzálny krém

Segreto di Bellezza univerzálny krém nachádzajúci sa v plechovom tégliku je vhodný ako na pokožku tela a tváre, tak aj na vlasy. Priznám sa, že žiaden krém som doposiaľ na vlasy neskúšala, takže ak by niekto z vás náhodou čosi podobné už vyskúšal, pokojne sa so svojou skúsenosťou podeľte dole v komentároch. Vegánska receptúra nechýba ani v tomto prípade. 98% zložiek tohto produktu by malo mať prírodný pôvod, 26% organický.


Krém má béžový nádych, jeho konzistencia je ľahká, zľahka gélová a pri nanášaní na pokožku tela ju pekne osvieži. Po chvíľkovej masáži je jej povrch zľahka zjemnený a hladký. Pokožka má matný zamatový odlesk, čo sa mne osobne veľmi páči. Vôňa krému je sladká - pripomína mi čosi ako olivy alebo mandle. Univerzálny krém Segreto di Belleza nezanecháva pokožku lepkavú, rýchlo sa do nej vpíja.


Balenie obsahuje 150 ml. Medzi významné zložky tohto krému patrí napríklad extrakt z listu aloe, bambucké maslo, slnečnicový olej či olivový olej. Z čoho som však znepokojená je fakt, že na obaloch nikde nevidím dátum spotreby ..


14 komentárov:

  1. Thank you for sharing your thoughts on these items! It is so odd that the expiration date isn't printed on the cream. Definitely keep an eye on it as time goes by to make sure it is still okay to use!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much for your comment ~
      I even contacted N.A.E. directly through their IG account and they told me that it´s an EU decree or something that there should be "expiry date after opening time" only. That the products are definitely checked on and stuff. But well .. Personally, if I don´t see an expiry date, I don´t buy that product. But if you buy them from e-shops, you can´t see them directly beforehand (T_T) :(

      Odstrániť
  2. Univerzálny krém vyzerá dobre, rada by som ho vyskúšala :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já používám jenom roll-on deodoranty a jsem s nimi moc spokojená :) Je super, že drtivá většina složek je rostinného produktu. Univerzální krém se nikdy neztratí :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Roll-ony sú super ♥ Pre mňa oveľa viac účinnejšie než spreje :-)
      Ďakujem za komentár ♥

      Odstrániť
  4. Super článek, díky za doporučení něčeho nového:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Those ingredients seem so great! Love your honest review:)

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekne a prehľadne napísaní článok. Ja som neskúšala ešte nič od N.A.E ale moc ma oslovil práve dezodorant. Už dlho chcem prejsť na niečo prírodné a tento vyzerá super.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť