Medzinárodný deň žien

Medzinárodný deň žien inšpirácia na darčeky


Pekný marcový pondelok želám všetkým ~


Rovnako ako aj iné mesiace, ani marec nie je výnimočný v tom, že sa v ňom nachádza niekoľko dní, počas ktorých oslavujeme niekoľko medzinárodných a špeciálnych dní. Pre väčšinu z nás sa však marec spája určite s Medzinárodným dňom žien, ktorý prislúcha na ôsmy deň v tomto mesiaci. Presne deň pred narodeninami mojej maminy ♥


Doteraz mám živo v pamäti, ako nám s mamčou, krstnej, tete a starkej vždy deduško čosi na tento sviatok doniesol. Väčšinou to bol, samozrejme, už zaužívaný červený, ružový prípadne inofarebný karafiát, avšak mňa vždy potešilo a hrial ma pocit pri srdci, že tento sviatok ešte stále nie je prežitkom ♥ Veď napokon nie je to milé, keď vám ktosi podaruje nejakú maličkosť? :-)


My sme ešte stále v karanténe, takže nám žiadne darčeky tento rok na Medzinárodný deň žien nehrozia. Nevadí. Vzhľadom na to, že sa k nám pomaly blíži jar, o chvíľu to tu navôkol všetko rozkvitne a ja už sa neviem dočkať rozkošných malinkých cherry blossoms, ktoré nám každý rok pod oblokmi kvitnú ♥


Keď už sa ale ten sviatok blíži, rada by som sa s vami podelila aspoň o menšiu inšpiráciu na darčeky pre ženy, ktorými môžete ženy vo svojom okolí potešiť ~ Všetky mnou vybrané a mnoho ďalších iných produktov nájdete na e-shope Notino.


Čo môžete na koláži vyššie vidieť?

  • Benefit Lovetint Cheek & Lip Stain tónovač na pery a líca

Hlava: černice, bergamot, biele maliny

Srdce: jazmín, sedmokrásky

Základ: drevité tóny, pižmo

Druh vône: ovocná, kvetinová

  • Colgate Dare To Love zubná pasta pre svieži dych

Hlava: jablko, mandarínka, hruška

Srdce: škorica, ruža, malina

Základ: šľahačka, vanilka

Druh vône: ovocná

  • L’Oréal Paris Valentine´s Day Limited Edition Color Riche hydratačný rúž

  • Secret Key Racoony Pink hydrogélová maska na tvár a oči
  • Foamie You're Adorabowl organický tuhý šampón pre objem vlasov

30 komentárov:

  1. Skoro jako na Valentýna. :)

    Marc Jacobs Daisy Love ♡ ♡ ♡

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to krásný svátek, ale už se na něj moc nemyslí. Teda aspoň v mém okolí. Jinak produkty jsi vybrala moc pěkné.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nejvíce by mě asi potěšila nějaká voňavka. :) Ta od Marca Jacobse vypadá moc hezky, ale nejsem si jistá, jak přesně voní! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach, tyhle girly barvičky! :D <3 Voňavky od Marc Jacobs miluju!

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Oooh, to všechno vypadá tak krásně! Upřímně, potěšilo by mě cokoliv z tvého seznamu!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné produkty, které by jistě potěšily ne jednu ženu včetně mě! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa by nejeden z nich potešil :3
      Ďakujem za komentár ♥

      Odstrániť
  7. Krásné věci, článek si ukládám, určitě se k němu vrátím, až budu vybírat dárek pro mámu a kamarádky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za komentár ♥
      Želám veľa šťastia s výberom :-)

      Odstrániť
  8. Opravdu ženský výběr kosmetiky, krásné. Já jsem si také dopředu darovala k MDŽ balíček kosmetiky. Ale i tak doufám, že se mi dostane nějaké květiny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za komentár ♥
      Ja si taktiež rada urobím sama radosť, haha ;D

      Odstrániť
  9. Krásny výber. Moc sa mi páči ako to všetko k sebe ladí. Najviac ma zaujala tá hydrogélová maska na tvár a oči.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť