Darčekové sady I love ...

I love ... Gingerbread Cookie darčeková sada recenzia


Pekný utorok želám všetkým ~


Veríte tomu, že reálne o chvíľu sú tu Vianoce a o čosi neskôr tu máme dokonca koniec roka 2020? Keď si predstavím, čo všetko som si koncom minulého roka zaumienila a na čom som skutočne mala možnosť pracovať, je mi smutno. Na druhej strane mám však mnoho nových kreatívnych nápadov a ešte viac motivácie a chuti sa do nich pustiť deň čo deň. Pevne verím, že sa mi koncom roka konečne podarí spustiť svoj vlastný projekt, o ktorom už roky snívam. Zanedbateľný krok pre ľudstvo, avšak mohutné sústo pre mňa.


Máme tu však ešte stále november, ktorý sa nám každoročne spája aj s obrovskou akciou plnou zliav - Black Friday! Notino nie je v týchto zľavách žiadnou výnimkou! Preto ak plánujete blízkych obdarovať aj nejakou kozmetikou - rovnako ako ja - určite si vopred pozrite výhodné akcie a zľavy!


Každopádne, keď už som spomenula tie Vianoce, ako ste na tom s nakupovaním darčekov? Ja ich nakupujem každý rok v predstihu a väčšinou sú to také malé milé pozornosti, ktoré človek využije. Samozrejme, keďže som vo voľnom čase predovšetkým beauty blogerka, moji blízki dostanú každý rok nejaké kozmetické sady. Na druhej strane tieto veci nemusia kupovať, pretože vedia, že odo mňa iste čosi takéto na sviatky dostanú, haha.


Tento rok som stavila napríklad aj na balíčky značky I love ..., ktorá sa na e-shope Notino nachádza už niekoľko rokov. Doteraz som si ale ich kozmetické sady nikdy nevšimla a mám pocit, že tento rok sú novinkou. Akonáhle som uvidela perníček, musela som ho mať!


I love ... Gingerbread Cookie darčeková sada recenzia


 I love ...Gingerbread Cookie darčeková sada obsahuje sprchový gél s objemom 500 ml a hubu na umývanie. Tú používam takmer každodenne ako jemný a šetrný peeling k pokožke. Ako už samotný názov sady evokuje, ide o príjemnú, hrejivú, vianočnú vôňu, ktorá sa nesie v znamení sladkých perníčkov, mňam! ~ Spojenie pomaranča a klinčekov. Sprchový gél je navyše obsiahnutý v bohatom balení, takže vám dokáže vydržať aj niekoľko mesiacov. Ako tiež môžete vidieť, má pekný perleťový nádych


I love ... Gingerbread Cookie darčeková sada recenzia

I love ... Gingerbread Cookie darčeková sada recenzia


I love ...Raspberry & Blackberry darčeková sada recenzia

Tieto mini sady sú dostupné ešte v dvoch vôňach - bobuľovej (malina a černica) a taktiež sladkej lízankovej (konkrétne tá sladká bakuľka candy cane). I love ... Raspberry & Blackberry som kúpila už ako vianočný darček pre niekoho z mojich blízkych. Ak by ste radi podarovali blízkym čosi viac, značka I love ... má vo svojej zbierke aj väčšie kozmetické sady, ktoré obsahujú sprchový gél, špongiu na umývanie a taktiež telové maslo.



I love ...Raspberry & Blackberry darčeková sada recenzia

20 komentárov:

  1. Ta Gingerbread řada vypadá dokonale! Hrozně ráda bych jí také vyzkoušela, produkty musí krásně vonět. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je super ♥ Som nesmierne rada, že som tie sady vtedy objavila :-)

      Odstrániť
  2. Tuhle značku bych chtěla vyzkoušet, tak snad se mi to někdy podaří.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som po nej pokukovala tiež už roky a konečne sa mi podarilo čosi si uchmatnúť :-)

      Odstrániť
  3. This product seems very interesting 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  4. OMG I have the Gingerbread and love it :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ohh so pretty. The shower gel looks lovely.

    www.fashionradi.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. The packaging is mega cute 😍😍 Regards!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. The Gingerbread range sounds wonderful!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovedaťOdstrániť