Purito Centella Green Level Safe Sun Recenzia

opaľovací krém Purito Centella Green Level Safe Sun SPF50 recenzia Blog de la Licorne

Pekný piatok želám všetkým ~ Tohtomesačnú trojicu článkov s produktmi, ktoré mám alebo ktoré môžete nájsť aj na e-shope Notino by som dnes rada uzavrela recenziou na opaľovací krém kórejskej značky Purito. Opaľovací krém je každodennou súčasťou mojej starostlivosti o pleť. UVA a UVB lúče môžu pleti spôsobiť nielen stratu elasticity ale i jej vážne poškodenie. Tieto informácie si viete zľahka dohľadať, takže pokiaľ vás táto téma zaujíma a zdravie vašej pokožky vám nie je ľahostajné, vrelo odporúčam.

opaľovací krém Purito Centella Green Level Safe Sun SPF50 recenzia Blog de la Licorne

Purito Centella Green Level Safe Sun SPF 50 má ľahkú, vodnatú, ale zľahka gélovú konzistenciu. Čo sa týka farby, tá je svetlá, žlto-zelenkavá, ale ide iba o skutočne jemný nádych. Svieža bylinková vôňa môže mnohých z vás potešiť, ale mňa, žiaľ, nie. Levanduľovú vôňu milujem, ale jej esenciálny olej v niektorých kozmetických produktoch mojej citlivej, na akné náchylnej pleti skutočne prekáža.

Na prvý pohľad som si nič nevšimla, ale po niekoľkých dňoch sa mi pleť zhoršila a objavili sa na nej pupenčeky. Tým ale nechcem povedať, že by sa tento scenár opakoval aj vo vašom prípade. V ponuke je navyše aj neparfumovaná verzia tohto opaľovacieho krému, ktorá by mala túto prípadnú alergickú reakciu redukovať. Ak ste teda senzitívnejší na vône rovnako ako ja, určite vyskúšajte práve túto verziu bez vône.


opaľovací krém Purito Centella Green Level Safe Sun SPF50 recenzia Blog de la Licorne

Vďaka svojej ľahkej konzistencii sa do pleti rýchlo vpíja. Pokožku však zanecháva zľaka lesklú a mastnejšiu. Pokiaľ nemáte mastnú pokožku, táto jeho vlastnosť by vám nemala prekážať. Ja osobne  si ale k tvári prikladám ešte servítku, aby túto prebytočnú mastnotu a prípadnú lepkavosť vsiakla. Pri aplikácii tiež ponúka decentné osiveženie a hydratáciu pleti. Nezanecháva na nej bielu vrstvu ako mnohé iné opaľovacie krémy zvyknú.

Viditeľné rozjasnenie pleti som v prípade tohto Purito opaľovacieho krému ale vôbec nespozorovala. Taktiež sa naň nie veľmi dobre vrstvia či už rozjasňujúce krémy alebo BB krémy. Vyzdvihnúť ale musím fakt, že by to mal byť 100% vegánsky produkt, ktorý nebol testovaný na zvieratkách. Neobsahuje žiadnu umelú vôňu, parabény ani podobné škodliviny.

Medzi zložky bojujúce proti vráskam patria niacínamid, adenozín a vitamín E. Niacinamíd by mal tiež pomôcť s rozjasnením pokožky, čo ale v mojom prípade nenastalo. Za upokojenie, hydratáciu a hojenie rán sú zodpovedné Centella Asiatica a kyselina hyalurónová.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára