Benton Snail Bee High Content Skin Recenzia

pleťový toner so slimačím slizom Benton Snail Bee High Content Skin recenzia

Peknú sobotu želám všetkým ~ Už je to nejaký ten piatok čo sa na blogu naposledy objavila recenzia výhradne iba na produkty kórejskej kozmetiky, preto som si povedala, že už by bolo načase to zmeniť. Budem recenzovať produktov od kórejskej značky kozmetiky Benton.

Z kolekcie Snail Bee High Content som vyskúšala už takmer všetko a poviem vám, že celkovo ide o skutočne kvalitný rad kozmetiky, ktorý sa určite oplatí vyskúšať. Určite v budúcnosti zverejním aj recenzie na ďalšie produkty z rovnakej kolekcie :-)

Benton Snail Bee High Content Skin sa nachádza v 150 ml plastovej fľaštičke tmavohnedej farby s pumpičkou. Vďaka tomu je jeho aplikácia oveľa ľahšia a ekonomickejšia. Buď si ho aplikujete do dlaní, pošúchate a následne priložíte na tvár, alebo ho jednoducho priložíte na tvár a aplikujete pomocou pumpičky priamo na pokožku. Prípadne si zvolíte vatový tampónik, ale to ja už nerobím, nakoľko zbytočné ťahy po povrchu pleti vplývajú napokon na jej elasticitu a tvorbu vrások.

pleťový toner so slimačím slizom Benton Snail Bee High Content Skin recenzia

Konzistencia je vodnatá, číra - bezfarebná a bez akejkoľvek vône. Vhodná aj pre tú najcitlivejšiu pokožku. Balenie o veľkosti 150 ml vám vydrží skutočne mesiace! Okrem iného je tento toner vhodný aj na vrstvenie v rámci 7 skin method a pod. Taktiež si vďaka nemu môžete vytvoriť vlastnú masku tým, že doň namočíte tampóniky na pár minút a následne necháte na pleti pôsobiť ako dlho uznáte za vhodné. Neobsahuje parabény, sulfáty, alkohol ani silikóny ♥

Vhodný je najmä pre tých, ktorí pociťujú deficit hydratácie a vypnutia pokožky. Tento toner vám ich skutočne prinavráti a taktiež zanechá vašu pokožku zjemnenú, pripravenú na použitie ďalších produktov. Ja som s jeho hydratačnými účinkami veľmi spokojná a som nesmierne rada, že v mojej zbierke kozmetiky ostane ešte zopár ďalších mesiacov ♥ Ak vás tento produkt zaujal, na Notino nájdete okrem tohto aj ďalšie z tejto kolekcie :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára