Farba na vlasy Garnier Color Sensation Recenzia

Farba na vlasy Garnier Color Sensation Deep Amethyste recenzia

Peknú nedeľu želám všetkým ~

Dnes mám pre vás trošku netradičný článok, pretože farby na vlasy som na blogu pravdepodobne nikdy ešte nerecenzovala. Vlasy si často nefarbím, snažím sa počkať až keď budú moje odrasty skutočne viditeľné. Nerada svoje vlasy zbytočne zaťažujem či už farbením, alebo rozličnými produktmi. Uprednostňujem farbenie v pohodlí domova. Služby kaderníkov nevyužívam vôbec, vlastne v živote som bola u kaderníčky iba raz, haha.

Moja prirodzená farba vlasov je tmavšia hnedá, avšak bez čiernej farby si už svoje vlasy predstaviť nedokážem. V mojej prirodzenej farbe som sa jednoducho necítila dobre. Jediné odtiene, ktoré sa mi na mne páčia, sú čierne - či už modročierne alebo fialovočierne. Každopádne tentokrát som chcela vyskúšať niečo nové a rozhodla som sa pre Garnier Color Sensation v odtieni 3.16 Deep Amethyste. Karanténny režim bol vynikajúcim pomocníkom v čakaní na odrasty, haha.

Farba na vlasy Garnier Color Sensation Deep Amethyste recenzia

Keďže sú však moje vlasy tak či onak pomerne dosť tmavé, výsledok nebol až taký viditeľný. To ale nie je chyba tejto farby, samozrejme. Musím ale povedať, že tento rad farieb od Garnier sa mi veľmi pozdáva a v budúcnosti by som rada vyskúšala iný, možno tmavofialový alebo čierny odtieň. V balení nájdete okrem farby a oxidačného činidla taktiež jednorazové rukavice a balzam na vlasy po farbení. Príprava farby je rýchla a nenáročná, v baleniach neostane takmer nič navnivoč, to je super.

Čo ma však na tomto produkte prekvapilo ešte viac a vo veľmi dobrom význame, je fakt, že farba na vlasy Garnier Color Sensation takmer vôbec nesmrdí! Samozrejme, istý chemický zápach bude v týchto farbách vždy prítomný, ale tento nie je vôbec taký agresívny a silný. A to som počas svojho života vyskúšala už mnoho farieb na vlasy a pri niektorých som nemohla doslova dýchať .. V prípade nanesenia farby na pokožku sa taktiež nemusíte obávať, pretože sa ľahko utiera.


* P. S. : Ospravledňte moje vlasy, ale zabudla som si po XY rokoch vyčistiť kefu a, ako vidím, mám na nich samý prach! Aspoň vidíte, aké dôležité je pravidelne svoju kefu na vlasy čistiť od kadeakých nečistôt ♥ *

V rámci vymývania produktu musím vyzdvihnúť jednoduchosť a rýchlosť, vďaka čomu nemusíte použiť príliš veľké množstvo vody. Vlasy sú po umytí a použití priloženého balzamu vláčne, jemné, pôsobia zdravo, nie sucho ako pri niektorých farbách na vlasy.

Na druhej strane ma však mrzí, že jej výdrž je pomerne krátka. Som zvyknutá si vlasy farbiť každé takmer dva mesiace, nakoľko mi mierne odrasty neprekážajú a ani ich veľmi na mojich vlasoch nevidno, avšak táto farba začala schádzať dole už po zhruba dvoch týždňoch, čo je veľká škoda. Možno to bude iba v tomto odtieni. Doma mám z tejto kolekcie ešte jednu, tak uvidíme, ako výsledok dopadne u nej.

I napriek tomu som však nesmierne šťastná a vďačná, že Notino rozšírilo svoju ponuku farieb na vlasy o mnoho takýchto klasických, ktoré nájdete v drogériách či menších obchodoch. Teraz si môžete skutočne vyberať z mnohých nielen značiek, ale i odtieňov.

Farbíte si vlasy doma alebo preferujete farbenie u kaderníka/kaderníčky? Máte skúsenosti s farbou na vlasy Garnier Color Sensation?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára