Spring Dark Cherry Blossom Makeup Inspiration

Spring Dark Cherry Blossom Makeup Inspiration Blog de la Licorne

Pekný Veľký piatok želám všetkým ~

Nemôžem tomu uveriť, ale Veľká noc už je tu! Všetko sa to udialo opäť tak narýchlo, že si nestíham uvedomovať, ako ten život plynie. O to väčšia škoda, že ho teraz musíme tráviť vyslovene v mnohých prípadoch iba za stenami domov či panelákov. Každopádne jarné počasie je v plnom prúde a mňa teplé slnečné lúče nesmierne tešia a napĺňajú ♥ Hlavne ak sa v slnečných lúčoch kúpu naše sakurky, ktoré máme pred naším mini vežiakom.

Som taká nesmierne šťastná, že sa mesto rozhodlo pred niekoľkými rokmi vysadiť tieto 4 krásky presne pod našimi oknami ♥ Teším sa na ne každý rok a každý rok si z nich urobím aspoň milión osemstotisíc dvestotridsaťštyri fotografií. A tak som si včera povedala, že vytvorím nejaký zľahka čerešničkový jarný mejkap. A tak sa aj stalo :-) Použité produkty nájdete na konci článku - väčšina z nich je dostupná aj na e-shope Notino.

Spring Dark Cherry Blossom Makeup Inspiration Blog de la Licorne

• Mohlo by vás zaujímať ~ Plum Blossom Haze Spring Makeup Inspiration

Takéto ružovkasté líčenia ma nesmierne bavia. Hlavne ak nájdem presne také odtiene, ktoré na toto líčenie potrebujem, pretože nájsť pekné a sýte ružové očné tiene (či už matné alebo lesklé, trblietavé) je pomerne ťažké. Ako podklad som pre toto líčenie použila kombináciu RiRe Lucent Star Cushion (odtieň 21) a Missha M Signature Real Complete BB Cream (odtieň 21).

Na zakrytie kruhov pod očami som použila tekutý korektor s aplikátorom Maybelline Instant Anti Age Eraser (odtieň 02 Fair). Gabriella Salvete Nude Powder Hydrating (odtieň 02) som použila ako podklad pod očné tiene na viečka a zafixovala som ním mejkap v okolí nosa a úst.

Na skutočne veľmi ľahké a prirodzené definovanie kontúr tváre som použila ako bronzer Gabriella Salvete Bronzer Powder (odtieň 02) a ako rozjasňujúcu lícenku Mary Kay Sheer Dimensions Powder (Pearls (Opalescent)). Ako jemný rozjasňovač a extra glitrový toping som použila biely očný tieň z paletky Etude House Play Color Eyes Mini (The Red-nosed Reindeer).

Spring Dark Cherry Blossom Makeup Inspiration

Ružové očné tiene z paletiek Makeup Revolution London Flawless 4 I ♥ Revolution One True Love. Pomocou nich som vytvorila i tú staroružové očnú linku a taktiež vyplnila a dodala tvar svojmu obočiu. Pre fixáciu obočia som použila ešte Essence Make Me Brow Eyebrow Gel Mascara (odtieň 02 browny brows). Namiesto klasickej čiernej tekutej očnej linky som zvolila už iba vodeodolnú riasenku na predĺženie a zväčšenie objemu mihalníc Maybelline Lash Sensational.

Produktmi, ktoré som použila v rámci líčenia pier sú dlhotrvajúci krémový rúž na pery Rimmel London Lasting Finish by Kate v odtieni 30, čo je vlastne pekná, tmavobobuľová farba. Na ten som ešte zľahka navrstvila It´s Skin Babyface Aqua Gel Tint (odtieň 1 Cherry).

Páči sa Vám toto jarné líčenie? Skúšate teraz aj vy doma nejaké mejkapové inšpirácie? :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára