Jarné upratovanie 🌷🍃🐝

Jarné upratovanie Spring cleaning Čistiace prostriedky Pracie prostriedky Notino

Pekný pondelok želám všetkým ~

Dnes sa k vám prihováram s trošku odlišnou tematikou článku, než na aké ste na tomto blogu zvyknutí. Vedeli ste, že e-shop Notino už niekoľko týždňov ponúka ponovom i prostriedky pre čistú domácnosť a drogériu? Prv som si myslela, že je to len chvíľková záležitosť, ale som milo prekvapená, že tento sortiment sa zo dňa na deň rozširuje stále viac a viac.

V živote by som nebola bývala povedala, že práve ja budem mať k upratovaniu taký vzťah, ako teraz. Možno to bude sčasti i mojou metamorfózou na minimalistického človeka (mimochodom veľmi túžim prečítať si už konečne Kafku, ale musím vyčkať tieto nepriaznivé časy!), každopádne upratovanie sa počas minulých rokov stalo dôležitou súčasťou môjho života.

V čistom a organizovanom prostredí sa jednoducho cítim príjemnejšie, pokojnejšie, prudktívnejšie .. Nedusím sa a taktiež túto činnosť beriem ako istý druh terapie a napokon i oddychu, ktorý mi pomáha prísť na iné myšlienky. Darmo, moja mamka je upratovačka z povolania, takže základy som do vienka dostala výborné ~ Ostávalo mi túto lásku k čistote a skutočnému poriadku (nie v sekundárnom význame organizovať) iba prebudiť.

Drogéria na Notino zahŕňa skutočne pestré podkategórie produktov - čistiace prostriedky, hygienické potreby, prípravky do umývačiek riadu, pracie prostriedky a iné. Nielen ja, ale i moja mamina sa tejto novinke veľmi potešila. Medzi naše obľúbené značky patrí napr. Jar, Lenor, Coccolino, Clin, Cif a podobne.

Na e-shope nájdete všetky tieto spomenuté značky a ešte oveľa viac! V ponuke sú dostupné aj prostriedky, ktoré sú ekologické či životné prostredie zaťažujú iba minimálne. V rámci týchto prírodnejších alternatív ma veľmi zaujala značka Frosch.

Čo sa týka upratovania, milujem vysávanie ♥ Hlavne ak niekde objavím storočný prach, ktorý mi pri minulom vysávaní ušiel a skryl sa a ja ten chumáč teraz vtiahnem :-D Jednoducho sa mi to páči a napĺňa ma to. Vysávam dva až trikrát do týždňa a popritom rovno vyčistím aj WC, kúpeľňu (poličky, kozmetika, vaňa ..), svoju izbu, komodu v predsieni a taktiež kachličky v kuchyni, stôl a pod.

Obývačku nechávam v plnej réžii mamine. Nielenže mi deň oveľa rýchlejšie zbehne a mám zo seba lepší pocit, ale dokonca si aj zacvičím! A kto tvrdí, že pratanie sa nepočíta ako cvičenie, ešte v živote poriadne nepratal :-)

Jediné, čo mi v sortimente e-shopu Notino chýba, sú vlhčené utierky na prach / nábytok, ktoré milujem a kebyže ma niekedy odvanie na pustý ostrov .. No .. i keby som častice piesku nimi mala leštiť, jedno balenie si určite zoberiem! Dokonca aj šéfa som nimi nakazila a v práci mi nesmú chýbať, haha!

Aký je váš vzťah k upratovaniu? Tiež vás to svojím spôsobom napĺňa? :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára