Armani Sì parfumovaná voda recenzia

Armani Sì parfumovaná voda pre ženy recenzia

Krásny pohodový piatkový večer želám všetkým ~

Marec je už v plnom prúde a ja sa k vám opäť ozývam s novou recenziou. Tentokrát však pôjde o parfém. V mojej zbierke sa totiž nedávno objavila vzorka vône Armani Sì, parfumovanej vody pre ženy. Tuším, že od Giorgia som už akési vzorky mala, ale žiadna z nich ma zatiaľ nezaujala natoľko ako práve táto.

Vzorku mám z e-shopu Notino a dostala sa ku mne ako darček ku ktorejsi z mojich predošlých objednávok. Pokiaľ je možnosť výberu malého potešenia zadarmo, prečo nie? :-) Ja skúšam nové veci rada a ešte radšej sa o svoje dojmy podelím so svojimi blízkymi a čitateľmi.

Nezabudnite si dopriať a urobiť si radosť s 8% zľavou na produkty pre ženy pri príležitosti Dňa žien :-) Stačí ak v košíku zadáte kód "8notinosk" ♥

Parfumovaná voda pre ženy Armani Sì je dostupná v štyroch veľkostných variantoch - 30 ml, 50 ml, 100 ml a 150 ml. Hlavu tejto vône tvoria listy čiernej ríbezle. Jej srdce je zasa zložené z ruže a frézie. Základ sa napokon nesie v znamení vanilky, drevitých tónov, pačuli a ambroxanu. Ide o zmes ovocnej, kvetinovej a cyprusovej vône.

Ak mám byť úprimná, ja v každom parféme cítim niečo svoje, čo mi tá konkrétna vôňa pripomína a iba málokedy tam cítim to, čo tam skutočne obsiahnuté je. Vôňa mi príde taká starodávne ženská. Samozrejme, v dobrom slova zmysle. Nielenže som ju na svojom novom mohutnom vintage kožuchu nafotila, ja som ju na ňom nosila ♥

Armani Sì parfumovaná voda pre ženy recenzia

Tá vôňa ma okamžite opantala a podmanila si ma. Po prvýkrát som ju mala na sebe v deň slovenských parlamentných volieb 2020. Samozrejme, pri tejto špeciálnej príležitosti som sa i ja urobila špeciálnou a nielenže som vytiahla vintage kožuch z čias dávno minulých, ale doladila som k nemu i starodávnu kabelku, topánky a celkový outfit. Parfumovaná voda Sì bola už iba povestnou čerešničkou na torte. Dotvorila môj vysnívaný vzhľad a ja som sa skutočne cítila, akoby som sa vrátila do minulosti ♥

Nezabudnite si dopriať a urobiť si radosť s 8% zľavou na produkty pre ženy pri príležitosti Dňa žien :-) Stačí ak v košíku zadáte kód "8notinosk" ♥

Sama osebe mi pripadá vôňa o čosi ťažšia, ale nie je to nič hrozné. Cítim v nej sladkú kvetinovú, zľahka karamelkovú (tie cukríky) arómu, ktorú pohlcuje akoby orientálna vôňa vonných tyčiniek. Takto ju cítim ja. Spája sa mi s hrdou, vyrovnanou, nezávislou, sofistikovanou ženou, ktorá si uvedomuje svoju hodnotu, je pripravená zastávať svoj názor a presvedčenie a nemieni si nechať nikým diktovať svoj život či postavenie v spoločnosti. Na druhej strane jej však nechýba dievčenská tajomnosť a nežnosť.

Na oblečení vôňa vydrží zhruba 3-5 hodín. Ja osobne som ju už po tých 3-4 takmer necítila, resp. nie až v takej intenzite, ako to pri takýchto drahších parfémoch býva. Z toho som, pravdupovediac, trošku sklamaná. V jemnej intenzite je na oblečení citeľná ešte na druhý deň, ašvak skutočne iba málinko. V prípade, že si túto vôňu zamilujete, v ponuke nájdete ešte jej toaletnú verziu a taktiež telové mlieko.

Máte skúsenosti s parfémami značky Giorgio Armani? Aký je váš najobľúbenejší?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára