Kórejské novinky Holika Holika 🍉🐌🌿

Krásnu a pohodovú nedeľu želám všetkým ^^~

Dnešný deň je minimálne u nás v Košiciach nesmierne chladný. Vonku už nesneží a pomaly sa všetok ten sneh začína topiť, no zato nám tu začalo mierne pršať, z čoho nie som vôbec nadšená. Rozhodla som sa teda ostať doma v teple a zapracovať na nejakých veciach, ktoré mám už dlhšie na svojom To-Do liste.

Jedným z nich bol tiež článok venovaný kórejským kozmetickým novinkám, ktoré sa pominulé dni objavili na e-shope Notino. Niektoré z nich mám už vo svojom kozmetickom zozname prianí a pomaly čakám na to, kedy ich všetky vyskúšam ♥ Pokiaľ milujete kórejskú kozmetiku rovnako ako ja a radi skúšate nové produkty, neváhajte pokračovať v čítaní článku :-)

Kórejská kozmetika Holika Holika

Holika Holika Watermelon 🍉

Tentoraz som sa rozhodla pre produkty kórejskej značky kozmetiky Holika Holika, pretože ich tuším pribudlo asi najviac. Kolekcie, ktoré ma zaujali najviac, sú určite Watermelon a Prime Youth Black Snail.

V rámci melónovej kolekcie pribudli celkom tri produkty → plátenná maska s hydratačným účinkom (to je to koliesko hore), aqua sleeping pack maska pre intenzívnu hydratáciu pleti počas noci a v neposlednom rade taktiež 96% gél pre intenzívnu hydratáciu, osvieženie a najmä upokojenie pleti.

Ten by som chcela vyskúšať zo spomenutých produktov najviac, pretože produkty na upokojenie pleti sú v rámci mojej starostlivosti o pleť nevyhnutné. Navyše táto melónová kolekcia mi pripomína závan leta 🍉

Holika Holika Prime Youth Black Snail 🐌

Slimáčí sliz v kórejskej kozmetike vyhľadávam veľmi často. Osvedčili sa mi predovšetkým jeho obnovujúce, regeneračné a hydratačné účinky. Je tiež skvelým pomocníkom v rámci prevencie a boja proti vráskam, pretože je častou zložkou i anti-ageing produktov. Veľmi ma tiež zaujal minimalistický, ale zato elegantný vzhľad týchto produktov. V rámci tejto kolekcie sa na e-shope objavilo viacero produktov ↓

• čistiaca pleťová pena
• hydratačný liftingový toner
• obnovujúca hydratačná emulzia
• výživný obnovujúci krém
• obnovujúci nočný krém
• obnovujúca hydrogélová maska na pleť
• cestovná sada so vzorkovými baleniami (4 ks)

Holika Holika Petit BB Creams ✨

Ďalšou novinkou, ktorá ma nesmierne zaujala, sú nové maličké BB krémy v objeme 40 ml, ktoré sa s ľahkosťou zmestia do akejkoľvek veľkej kabelky, vďaka čomu ich môžete mať poruke vždy, keď to potrebujete. Na výber je päť variantov → Shimmering (ružový), Moisturizing (svetlomodrý), Bouncing (žltý), Aqua (zelený) a Clearing (tyrkysový). Shimmering má SPF45 a PA+++, Aqua má SPF25 a PA++, ostatné tri majú SPF30 a PA++.

Holika Holika Good Cera 💆🏻

Good Cera je jednoznačne kolekcia, ktorá sa v tomto zimnom období nesmierne zíde. Ceramidy sú známe predovšetkým pre svoje hydratačné a ochranné, resp. obnovujúce účinky, takže ich vyhľadávam aj v rámci iných produktov. Prevažne ide však o krémy alebo sleeping packy či masky. V rámci tejto kolekcie sa na Notine objavila čistiaca pena, hydratačný a vyživujúci toner, emulzia a taktiež hydratačný krém na tvár. Najradšej by som z tejto kolekcie skúsila všetko - a spolu! ♥

Z čiastkových vecičiek ešte spomeniem Pure Essence Mugwort, v rámci ktorej nájdete plátennú masku s upokojujúcim účinkom a čistiacu penu, taktiež s upokojujúcim účinkom. Tá pena ma zaujala predovšetkým pre svoje zložky, takže tá putovala do zoznamu želaní medzi prvými.

Ako posledný tu máme rad Less On Skin Redness Calming CICA, z ktorého môžete vyskúšať plátennú masku s upokojujúcim účinkom pre citlivú a podráždenú pleť a taktiež upokojujúci a regeneračný balzam na tvár. Táto kolekcia má príjemný ružovo-biely minimalistický dizajn ♥

Žiadne komentáre: