Face Waxing at Home | Veet Wax Stripes Review

Voskové pásiky Veet podpazušie a línia bikín recenzia

Pekný štvrtok želám, licorniatka ^^~

Dnes som si pre vás pripravila trošku nevšedný článok pre tento blog. Pôjde totiž o recenziu na voskové depilačné pásiky Veet. Tie, ktoré som si zvolila, sú konkrétne určené na podpazušie a líniu bikín, avšak v tomto ohľade mi veľmi nepomohli. Išlo totiž o moju vôbec prvú skúsenosť s takouto depiláciou, takže časom sa mi to možno dostane do rúk :-) Bolo mi ich však ľúto len tak vyhodiť.

Balenie obsahuje celkom 16 kúskov pásikov s voňavým modrým voskom a 4 vlhčené obrúsky, ktoré sú určené po depilácii konkrétneho miesta na pokožke. A keďže som nedávno pozerala nejaké videá o depilácii chĺpkov na tvári, povedala som si, že to skúsim.


Voskové pásiky Veet podpazušie a línia bikín recenzia

V rámci depilácie tváre si ich nedokážem vynachváliť. V ponuke na e-shope Notino nájdete viac druhov, dokonca niektoré z nich sú určené práve na depiláciu chĺpkov na tvári. Vôňa depilačných pásikov je lahodne mandľová. Pred samotným úkonom je žiadané si tvár dôkladne odlíčiť a zbaviť ju akýchkoľvek nečistôt. Ja som použila ešte toner.

Konkrétny pásik môžete použiť vcelku, alebo ho môžete nastrihať na menšie pre lepšiu a precíznejšiu depiláciu miest, na ktorých by bola celého pásiku škoda. Pred nalepením na konkrétne miesto je dobré ich v dlaniach zopárkrát pošúchať, aby sa ohriali. Následne ich odlepíte od seba a nalepíte na požadované miesto. Tento krok mi osobne trvá najdlhšie, pretože sa snažím pásik k pokožke čo najlepšie prilepiť a ešte ho trochu prstami pošúchať, aby sa znova trošku oteplil a vosk sa mierne zahrial.

Voskové pásiky Veet podpazušie a línia bikín recenzia

Depilačný pásik Veet chytíte za bielu časť a rýchlym pohybom odlepíte od tváre. Určite to nerobte pomaly - chĺpky ostanú na mieste a bude to bolestivejšie. Ťahať sa, logicky, odporúča v protismere rastu chĺpkov pre čo najlepší a najžiadanejší efekt. Podľa stavu depilovaného miesta a lepivosti pásika ho použijem ešte zo dva-trikrát.

Po depilácii si tvár zľahka a jemne očistím tonerom a keďže sú depilované miesta zväčša začervenané, použijem Benton Aloe Propolis upokojujúci gél. Môžete tiež použiť plátenkovú masku, ktorú vložím pred aplikáciou na pár minút do chladničky pre chladivý efekt. Depilácia chĺpkov na tvári ma nebolela takmer vôbec :-) Je ale pravda, že tieto chĺpky sú jemnejšie a tenšie.

• Začervenané podráždené miesta sa neodporúča opakovane depilovať!
• Po zákroku je dobré si tvár očistiť a dôkladne hydratovať. Vynikajúcim pomocníkom je na tento účel klasická Vazelína :-)

Skúšali ste už niekedy voskové pásiky Veet? :-)
Aké s nimi máte skúsenosti?

Voskové pásiky Veet podpazušie a línia bikín recenzia Voskové pásiky Veet podpazušie a línia bikín recenzia

Žiadne komentáre: