Kocostar Foot Moisture Pack / Watermelon Slice Mask Sheet Review

Kocostar Foot Moisture Pack maska na nohy recenzia

Pekný štvrtok želám všetkým ~

Po opätovnej dlhšej odmlke som späť s recenziou na masky od kórejskej značky kozmetiky Kocostar, ktorá svoju slávu zožala už pred niekoľkými rokmi. Som nesmierne rada, že už aj na Slovensku sa k týmto zaujímavým a kvalitným maskám všetkého druhu môžeme dostať a vyskúšať ich. Ihneď, keď som ich na e-shope Notino uvidela, som si niektoré z nich vložila do zoznamu prianí.

Napokon, aj pre ich vyššiu cenu, som sa rozhodla pre dve z nich. Konkrétne išlo o masku na chodidlá vo forme ponožiek Kocostar Foot Moisture Pack a kúskovanú plátennú masku Watermelon Slice Mask Sheet, s ktorou som akosi oslávila aj leto. Moja skúsenosť s týmito maskami bola viac, než len úžasná a vskutku zaujímavá. Ak vás zaujíma, ako obstáli, pokračujte v čítaní recenzie :-)

Prvou a veľmi zaujímavou maskou, o ktorú by som sa s vami chcela podeliť, je Kocostar Foot Moisture Pack maska na nohy. Už som vám niekoľkokrát písala, že tieto príležitostné kórejské beauty vychytávky skutočne môžem a využívam ich najmä v dni, keď som unavená a potrebujem skutočný relax.

Podľa mňa nie je nič lepšie, ako do svojho me time pridať aj nejakú starostlivosť naviac. Po otvorení väčšieho balíčku sa na vás vyhrnie lahodná vôňa akoby zeleného sviežeho čaju. Ponožky vyzerajú ako klasické ponožky - vnútri je ich bavlnená vrstva, do ktorej vsuniete chodidlá a z vonkajšej strany je vrstva sáčková, aby zabránila zašpineniu okolia a napokon aj vás.

Aplikácia je veľmi pohodlná a nemusíte sa báť, že vám tekutina z ponožiek niekam vytečie a pod. Môžete sa v nich teda slobodne pohybovať kamkoľvek chcete - samozrejme, aspoň v rámci Schengenského priestoru a EÚ (aký pokus o vtip, haha :-D). Okamžite sa dostaví chladivý efekt, ktorý je počas týchto horúcich dní skutočne vynikajúci. Po 20 minútach pôsobenia nasleduje dôkladná hydratácia chodidiel a ich zjemnenie. Nečakajte však exfoliačné účinky, pretože na tie táto maska nie je určená :-)

Kocostar Foot Moisture Pack maska na nohy recenzia

Kocostar Slice Mask Sheet Watermelon plátenná maska recenzia

Druhou maskou v poradí je Kocostar Slice Mask Sheet Watermelon plátenná maska s rozjasňujúcim a hydratačným účinkom, ktorá podľa mňa k letu jednoznačne patrí! Leto a sviežosť z nej priam vyžaruje! Maska pozostáva z 12 krúžkov melóna, ktoré si na pleť pocapkáte podľa potreby. Ja som ich použila všetky a pokryla som tak plochu celej tváre. Výhodnou je však vtedy, ak ju chcete použiť iba na niektoré miesta - nemusíte tak zbytočne použiť celú plátenkovú masku, zoberiete si len niekoľko kúskov takejto :)

Jej vôňa ma milo prekvapila a zaujala - ono je to taká typicky melónovo-žuvačková vôňa. Ak si spomínate ešte na tie guľaté žuvačky pripomínajúce melón, ktoré mali červené vnútro s takým kyslím cukrom a čiernymi zrniečkami, táto maska vonia presne takto! Maska ponúka pleti osvieženie, hydratáciu a ľahké zjemnenie jej povrchu. Viditeľné rozjasnenie som nespozorovala :-)

Kocostar Slice Mask Sheet Watermelon plátenná maska recenzia

Žiadne komentáre: