Augustové kozmetické novinky

Pekný augustový štvrtok želám všetkým ~

Dnes sa k vám prihováram pravdepodobne s posledným tohtoročnoaugustovým (fuh, aké to kompozitum!) článkom, keďže budúci týždeň ma čakajú ešte opravné štátne skúšky zo slovenského jazyka a pár ďalších bočných predmetov, ktoré sa nachádzajú v slovenčinárskom bloku.

Na voľnočasové aktivity a koníčky, tobôž blogovanie, už teda nebude do tohto dňa veľa času, a preto som sa rozhodla dnes publikovať článok s augustovými kozmetickými novinkami, ktoré môžete nájsť na mojom najobľúbenejšom slovenskom e-shope Notino ♥

Holika Holika plátenkové masky na pleť

Už som to na blog niekoľkokrát písala, že každý mesiac sa nesmierne na novú objednávku z Notino v rámci našej dlhodobej spolupráce veľmi teším. Sú to také moje blogerské Vianoce - potešenie, ktoré zažívam každý mesiac a ktoré mi vždy vyčarí úsmev na tvári.

Pravidelné kontrolovanie a sondovanie noviniek patrí medzi moje obľúbené činnosti (a potom, Gabika, sa nesťažuj na neefektívne rozvrhnutie času a prokrastináciu!). Pri tohtomesačnom skúmaní nových produktov mi do očí okamžite padlo množstvo nových plátenkových masiek od značky Holika Holika ponúkajúcich rozličné účinky. Nižšie môžete vidieť tie, ktoré ma zaujali najviac.

Pure Essence Mask Sheet Green Tea ošetrujúca maska pre citlivú pleť so začervenaním
Pure Essence Mask Sheet Cucumber maska s upokojujúcim účinkom pre citlivú pleť so sklonom k začervenaniu

Pure Essence Mask Sheet Strawberry rozjasňujúca maska pre jednotný tón pleti
Pure Essence Mask Sheet Damask Rose maska s hydratačným a revitalizačným účinkom
Pure Essence Mask Sheet Charcoal čistiaca maska s aktívnym uhlím

Pure Essence Mask Sheet Avocado upokojujúca maska
Pure Essence Mask Sheet Shea Butter maska s vysoko hydratačným a vyživujúcim účinkom
Pure Essence Mask Sheet Pearl maska s rozjasňujúcim účinkom

Kórejská kozmetika Holika Holika

Príležitostná starostlivosť


Z času na čas je dobré dopriať si príležitostnú starostlivosť vo forme niečoho naviac. Osobne milujem skúšať nové produkty a hlavne také tie určené akoby na čiastkovú starostlivosť. Medzi ne patria masky určené na starostlivosť o dlane, pery, chodidlá, znečistené póry na tvári a pod. Opäť som vybrala produkty, ktoré spadajú pod Holika Holika, keďže tento mesiac ich pribudlo skutočne veľa!

Holika Holika Pig Nose Strong čistiaca náplasť na zanesené póry na nose
Holika Holika AC Mild Red Spot náplasti na problematickú pleť proti akné
Holika Holika Golden Monkey hydratačná maska na pery

Holika Holika Baby Silky Hand ošetrujúce rukavice
Holika Holika Baby Silky Foot hydratačná maska na nohy
Holika Holika Pig Nose No Water čistiaca náplasť na zanesené póry na nose
Holika Holika AC Mild Yellow Spot náplasti na problematickú pleť proti žltým škvrnám

Kozmetické novinky

Od každého trošku

V rámci poslednej koláže noviniek som sa rozhodla pre akýsi mix produktov. Veľmi ma zaujala novinka od Dermacolu v podobe Lip and Cheek multifunkčného líčidla na pery a tvár. Na e-shope nájdete 4 farby, z ktorých si môžete vybrať. Skutočne sa mi tento nápad a napokon i dizajn produktov páči, pretože ho môžete pokojne využiť aj ako dekoráciu.

Keď už sme pri tej starostlivosti o pery, neodolala som ani jeleniemu loju od Reginy s vôňou Bubble Gum. Dokonca som objavila i dvoje cukrové peelingy na pery od FlosLek Laboratorium. S touto značkou nemám napríklad ja žiadne skúsenosti, takže ma tiež zaujali.

Kórejská značka Benton patrí medzi moje najobľúbenejšie a som nesmierne šťastná, že si ju na Slovensku môžem kupovať prostredníctvom Notina. Tento mesiac k produktom tejto značky pribudli dvoje z kolekcie Deep Green Tea, a to konkrétne hydratačné mlieko a hydratačný pleťový toner. Oba s extraktom zo zeleného čaju.

Ak hovoríme o starostlivosti o pleť, nemohla som vynechať ani Holika Holika Pig Clear aktívnu čistiacu penu, ktorá má pomáhať v boji s rozšírenými pórmi. Niečo podobné by sa mi v zbierke naozaj zišlo, pretože moje póry sú skutočne nevyspitateľné (T_T).

Posledné dva produkty, ktoré si na koláži vyššie môžete všimnúť, sú Bubble Bath pena do kúpeľa s vôňou bergamotu a santalového dreva od Avonu a zjemňujúc pena do kúpeľa kokos a vanilka z kolekcie Aroma Ritual od Dermacolu.

Na oboch penách ma zaujal vzhľad ich balenia → ťažšie vône ani tie kokosové nie sú vôbec moje obľúbené, avšak tie balenia ma veľmi lákajú! Navyše tá druhá sa dokonale hodí k už blížiacim sa Vianociam.

Žiadne komentáre: