I Heart Revolution One True Love Palette Review

I Heart Revolution One True Love Palette Review Blog de la Licorne

Krásnu sviatočnú nedeľu želám ~

Želám vám príjemné, pohodové sviatky plné pokoja a predovšetkým chutného jedla! Dnes som si pre vás pripravila nielen recenziu na moju najnovšiu paletku očných tieňov, ktorú mám z e-shopu Notino, ale taktiež aj jednoduchú mejkapovú inšpiráciu, ktorú som, príznačne, nazvala Easter Bunny. Tentokrát som svoju zbierku paletiek očných tieňov rozšírila o I Heart Revolution One True Love, ktorej som  jednoducho nemohla odolať. Skúste si to pokojne vy!

Je ružová? Je! Má v sebe obsiahnuté rozličné trblietky a glitre? Má! Pohybujú sa tieto glitre, resp. dokážu sa zlievať na tú-ktorú stranu nahnete paletku? Áno! Obsahuje ružové očné tiene a taktiež svetlé trblietavé? Áno! Odpoveď je, myslím si, úplne jasná. Táto paletka jednoducho vyhrala nad mojím zdravým rozumom a ihneď som si ju šupla do nákupného košíka.


I Heart Revolution One True Love Palette Review Blog de la Licorne

Paletka One True Love obsahuje deväť očných tieňov, z ktorých každý by mal mať 1,5 g. Ako môžete vidieť, odtieňovo je paletka celkom vyvážená, ak hovoríme o svetlých a tmavých očných tieňoch. Šesť z nich je trblietavých, tri nie sú. Pri aplikácii sa takmer vôbec neprášia (♥).

Čo ma trošku mrzí je ale fakt, že nijako nevoňajú :( Myslela som si, že budú mať aspoň nejakú ľahkú sladkú arómu, no nevadí. To nie je v tomto prípade až také podstatné :)

Ich pigmentácia je skutočná úctyhodná, avšak tie moje dva najobľúbenejšie (ružové), akosi veľmi pigmentované nie sú. Je potrebné ich naniesť o čosi viac. V konečnom dôsledku mi to ale až tak neprekáža, pretože sú veľmi pekné.

I Heart Revolution One True Love Palette Review Blog de la Licorne

Hnedý očný tieň môžete využiť taktiež na obočie, svetlé trblietavé zasa ako rozjasňovače a tie ružové tiež napokon ako farbu na líčka. Niet nad multifunkčné paletky, no nie?! ♥ Súčasťou paletky je aj veľké štvrcové zrkadlo. Čo by ma však potešilo ešte viac je to, keby bola časť s očnými tieňmi odnímateľná.

Mohli by ste si pod ňu  potom odložiť napríklad menšie štetčeky. To by bolo super! V takomto prípade by ale musela byť na jednej strane statická, pretože inak by tabuľka očných tieňov vypadávala a udierala sa o zrkadlo. A to my nechceme!

I Heart Revolution One True Love Palette Review Blog de la Licorne

Na tejto fotografii môžete vidieť zvyšok očných tieňov, resp. ich ukážok. Ako som už vyššie uviedla, ich pigmentácia je skutočne petrá a pekná. Vhodná presne na jar! Na očnom viečku vydržia bez zmeny niekoľko hodín, a to nepoužívam žiadne podkladové bázy a dokonca ani mejkap či BB krémy! Maximálne iba púder na zmatnenie, a na ten následne aplikujem očné tiene.

Zoberme si napríklad moju cestu do Prešova s Mi* tento týždeň. Líčila som sa asi o pol siedmej ráno. Domov som prišla okolo pol šiestej podvečer. To je jedenásť hodín bez AKEJKOĽVEK ÚPRAVY a vôbec bez akejkoľvek jej potreby! Očné tiene nevybledli, nezliali sa do seba a ostali na mieste po celý ten čas.

I Heart Revolution One True Love Palette Review Blog de la Licorne

Easter Bunny Makeup Inspiration

Ospravedlňte, prosím, tie nakrivo nalepené magnetické mihalnice, ale v ten deň, kedy som vytvorila toto líčenie, som mala nesmierne citlivé oči a som rada, že som ich dokázala aplikovať aspoň takto.

I Heart Revolution One True Love Palette Review Blog de la Licorne

Na líčka aj podfarbenie nosa som použila výhradne iba ružové očné tiene z One True Love paletky. V prípade rozjasňovačov na špičke nosa, lícnych kostiach a spodných viečkach zasa svetlé trblietavé taktiež z One True Love paletky.

I Heart Revolution One True Love Palette Review Blog de la Licorne

Žiadne komentáre: