22 reasons | Why I ♥ being single?

Blog de la Licorne

Krásny piatok želám, licorniatka  ~

Počuli ste už o dni, ktorý sa v mnohých štátoch označuje ako Singles´ Day? Ja osobne som sa s týmto pojmom stretla v živote už niekoľkokrát, ale musím povedať, že v našich končinách nie je ešte tak rozšírený. Oslavuje sa presne 11.11. a pôvod má  Číne a je jednou z najväčších akcií na svete. Konkurovať by mohol napríklad aj známejšiemu a veľmi obľúbenemu Black Friday.

Podstatou tohto sviatku je to, že ak ste single, netreba zúfať a vešať hlavu. A určite sa preto netreba zanedbávať! Prečo si z času na čas neurobiť radosť niečím, po čom túžite už dlhšiu dobu? Starať sa o seba a pracovať na sebe môžete aj bez toho, aby ste s niekým tvorili pár. Príležitostí a možností, ako potešiť samú či samého seba je nespočetne veľa. V mojom prípade tvoria drvivú väčšinu toho, ako sa najradšej odmieňam, kozmetické a skincare produkty - čo si budeme klamať. I tak by mi nik, kto ma skutočne pozná, neveril ;)

---------------------------------------------------------------------------------
Pri príležitosti Single´s Day si na e-shope Notino.sk môžete užívať 11% zľavy na vybrané značky s kódom single11sk a dopravou zadarmo pri nákupe nad 50€, pre info: budú aj skvelé darčeky v rámci akcie 1+1.
---------------------------------------------------------------------------------

Aby to však opäť nebol jeden z tých nudných nehodnotných článkov o zozname prianí, prišla som s nápadom, ako ho oživiť. Sama som sama (aká krásna konštrukcia!) už niekoľko rokov a vôbec to neľutujem. Ak by som mohla vrátiť čas, najradšej by som bola bývala (všímajte ten predminulý čas, ktorý v slovenčine máme!) sama celý život.

Bola by som si tým ušetrila niekoľko zbytočne nepríjemných skúseností. Čo si budeme hovoriť - byť asexuálom na Slovensku, a pravdepodobne na celom svete, je pomerne ťažké. Väčšmi ľutujem tých z nás, ktorí nemajú moje povahové črty. V živote som sa nezapodievala názormi druhých, nebrala si nič k srdcu. V mojom okolí je všeho-všudy možno zo desať ľudí, ktorých si reálne pripustím k telu a ku ktorým sa správam vľúdne, láskavo, priateľsky, s láskou ..

Existencia tých ostatných ma nezaujíma a nič voči nim nepociťjem. Veď napokon, prečo by som aj mala, keď ich nepoznám a sú pre mňa cudzí .. V tomto prípade ale nehovorím o slušnosti a morálke, to sú kapitoly samy o sebe. A nezabúdajme ani na ľudí, ktorí nás just budú ubezpečovať, že to je len prechodné štátium, že sa to v budúcnosti zmení, že dospejeme, že sme frigídni a bla bla bla ..

Nad takými jednoducho mávnite rukou a choďte ďalej ;) Dosť už ale rečí, ktoré i tak 98,99% čitateľov tohto článku nezaujímajú. Poďme si teda spomenúť niekoľko dôvodov, prečo milujem byť single ♥

1. Dostatok času pre seba a na sebalásku ♥ Veď napokon to je to najhlavnejšie - milovať sám seba ♥
2. Nik ma do ničoho, čo nechcem alebo na čo nemám chuť, nenúti.
3. Mám dostatok voľného času venovať sa tomu, čo milujem - čítanie, písanie, kreslenie, fotenie, cvičenie ...
4. Nemíňam peniaze na aktivity/veci a pod., na ktoré nechcem či s nimi nie som úplne stotožnená.
5. Môžem sa plne venovať svojmu štúdiu.

6. Som sama sebe pánom.
7. Som slobodná, voľná, ničím neviazaná, ničím nedusená.
8. Môžem sa slobodne stretávať/písať si s ľuďmi bez niekoho, kto by si na to sťažoval - nieže by ma to tak či onak zaujímalo.
9. S nikým sa nehádam pre malichernosti.
10. Nemusím počúvať všetky tie reči, ktoré ma vonkoncom tak či onak nezaujímajú.

11. Nemusím sa nikomu spovedať s tým, prečo som chladná a prečo s niekým nechcem spať.
12. Môžem tráviť viac času s rodinou a priateľmi.
13. Nemôžem byť podvedená a klamaná ;)
14. Nemusím nikomu objasňovať moje zmeny nálad a nik si na ne nesťažuje.
15. Necítim sa pod takým veľkým stresom a tlakom.

16. Môžem míňať svoje peniaze akokoľvek chcem.
17. Ak je mojím osudom v budúcnosti stretnúť niekoho, kto bude pre mňa vhodný, som ochotná čakať. A ak nikoho takého nestretnem, som s tým taktiež absolútne stotožnená.
18. Nemusím plánovať svoje dni ešte precíznejšie, ako už som zvyknutá a nepociťujem chápadlá chronofóbie ešte viac.

19. Nemusím sa báť toho, že ma nejaká absolútne not worthy existence urobí tehotnou.
20. Moje oči nemusia roniť slzy s každou prichádzajúcou správou, ktorá nie je v súlade s platnou kodifikovanou formou. Viva la Štúr a ostatní!
21. Nemusím sa zapodievať absolútne nie asertívnymi názormi.
22. Môžem slintať nad svojimi K-POP idolmi a 2-D charaktermi tak veľmi, ako len chcem ♥ Niežeby ma v tom dokázal niekto obmedzovať!


1. Rimmel Ink Me Stamp Tattoo
2. I Heart Revolution Chocolate paleta očných tieňov - odtieň Violet
3. Ardell Stroke a Brow fixa na obočie
5. Shiseido Makeup InkArtist ceruzka na oči 4 v 1
6. Grace Cole Boutique Cherry Blossom & Peony telový sprej

1 komentár: