Summer Beauty Must-Haves

Krásny piatok želám všetkým ~ Keďže mám konečne čas sa realizovať aj v rámci blogu, dala som si za úlohu vytvoriť hneď niekoľko príspevkov. Ešte mi niektoré z nich stále stoja v poradovníku, ale ja pevne verím, že sa k nim do polovice nasledujúceho mesiaca - júla - určite dostanem.

V dnešnom článku vám predstavím zopár letných pomocníkov z e-shopu Notino.sk, z ktorých sú mnohé z nich pre mňa jednoducho must-have kúsky, bez ktorých si horúce letné dni ani len nedokážem predstaviť! Poďme teda na to :)

V prípade, že volíte odstraňovanie chĺpkov pomocou žiletiek, bez tejto pomôcky sa počas letných mesiacov určite nezaobídete. Osobne si neviem vynachváliť Wilkinson Sword Xtreme 3 Beauty Sensitive holiace strojčeky, ktoré sú ponúkané hneď v troch výhodných baleniach.

K pokožke sú jedny z najšetrnejších, aké som kedy používala. Túto vlastnosť moja pokožka len a len ocení, keďže patrí k tým najcitlivejším snáď na všetko. Okrem toho vydržia ostré niekoľko použití.


Suché šampóny Batiste ma vedia zachrániť kedykoľvek, keď sa niekam ponáhľam alebo sa vyskytne nečakaná situácia, pri ktorej by si moje vlasy žiadali vyzerať schopne. Maličké balenie je vhodné do kabelky alebo na cesty.

Eucerin Sun Sensitive Protect extra ľahké mlieko na opaľovanie s SPF50+ je v mojej zbierke novinkou, no už teraz ho milujem ♥ Neobsahuje žiadnu agresívnu parfumáciu, nezanecháva na pokožke neprirodzený biely film a je taký ľahký, že sa do pokožky tela vpíja okamžite pri nanášaní. Plánujem naň napísať samostatný článok.

Caudalie osviežujúca voda v spreji je taktiež aj na mojom letnom beauty zozname prianí. V zásobe mám ešte nejaké a verte mi, že počas horúcich letných dní nie je na škodu si pleť z času na čas osviežiť takýmito pomôckami.

Bio Karité bambucké maslo je jedným z variantov, ktorým si natieram podráždenú pokožku, napríklad po holení. Nie je parfumované a neobsahuje ani škodlivé chemické látky, ktoré by pokožke spôsobovali pocit pálenia či svrbenia.

O dôležitosti pleťového toneru som na blogu písala už niekoľkokrát a v budúcnosti plánujem napísať sériu článkov o moje starostlivosti o pleť. Tento Super Aqua Ice Tear od Missha pleť dokonale hydratuje a pripraví ju na ďalšie úkony.

V prípade mejkapu volím BB krémy či kompaktné cushion mejkapy s čo najvyšším SPF faktorom, vďaka ktorému si na pleť nemusím opätovne nanášať opaľovací krém. Stačí si labutienkou naniesť tento a problém je vyriešený. Posledným produktom je upokojujúci 95% Aloe Vera gél, taktiež od značky Missha. Hydratuje, zjemňuje, osviežuje, upokojuje. Čo viac si priať, že? :)

Summer must-haves

1. Wilkinson Sword Xtreme 3 Beauty Sensitive jednorázové holiace strojčeky
3. Batiste Fragrance Cherry suchý šampón pre objem a lesk
3. Eucerin Sun Sensitive Protect extra ľahké mlieko na opaľovanie SPF50+
4. Caudalie osviežujúca voda v spreji pre všetky typy pleti vrátane citlivej

5. Saloos Bio Karité bambucké maslo
6. Missha Super Aqua Ice Tear hydratačné pleťové tonikum
7. Mizon Correct kompaktný korekčný make-up SPF50+
8. Missha Premium hydratačný a upokojujúci gél s aloe vera