Starostlivosť o dušu // Care of the Soul

Všetkým želám krásnu sobotu ~ Už ubehlo niekoľko týždňov, odkedy som chcela publikovať novú inšpiráciu obrázkov a fotografií, ktoré ma akýmsi spôsobom potešili, upútali, oslovili, získali si ma. Rozhodla som sa, že teraz je ten správny čas. Posledné dni som prežívala pomerne pokojne - po dlhej dobe som si nakreslila pár obrázkov, vyrobila darček pre kamarátku, na ktorej oslave narodenín som bola včera a náramne som si to užila! Po dlhej dobe som sa stretla aj s ľuďmi, ktorých som už poriadne dlho nevidela, zahrali sme si futbálek, rozprávali sa o všetkom možnom a strávili sme super chvíľu spolu. Po niekoľkých dňoch som opäť zavítala aj do práce, kde nás vo štvrtok čakala sladká a chutná odmena v podobe nakrájaného vodného melónu (♥). A ako sa darí vám? :)


Hello my lovely licornes ~ It has been a few weeks already since I wanted to post another inspiration full of a lot of lovely, pretty and nice images and photos which pleased me somehow, in some way. It´s finally the right time to do it. Last two weeks were full of resting for me - after a long period of time I had some spare time to draw a few pictures and also to make a present for my friend D* whose B-day party I was attending yesterday. I´m really glad I went because I also met a few people I hadn´t been in touch with for a few months, even for a year and something! I was having a really good time with them, we played a few rounds of a table football, we were talking about everything ... I also attended a work for two days - finally. Because I hadn´t been there for a week and something. On Thursday, we were enjoying a little surprise at work too - we got a plastic cup fulfilled with a fresh watermelon because it was a watermelon day! Oh my! We were so pleased and happy we got something like this. Especially because that day a weather was seriously hot. And what about you? How are you? Anything new? :)


blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne