Missha Hot Burning Perfect Body Gel Recenzia

Missha Hot Burning Perfect Body Gel Recenzia

Pekný a vytúžený piatok želám! Dnes mám pre vás recenziu na niečo, čo sa perfektne hodí k tomuto ročnému obdobiu - k letu. Ide o ďalší produkt jednej z kórejských značiek kozmetiky. Tentoraz by som sa s vami rada podelila o svoje dojmy v rámci používania Missha Hot Burning Perfect Body korekčného gélu proti celulitíde. V dnešnej dobe je v ponuke neskutočne veľké množstvo podobných prípravkov od výmyslu sveta. Fungujú ale tieto produkty aj v skutočnosti? Alebo len ide a dobrý marketingový ťah, ktorému my ženy tak rady a rýchlo podľahneme?

Hello everyone! ~ It´s Friday finally! ♥ I´m so glad I will be having a few free days after working a whole week. Today I would like to share with you something what is perfectly connected with summer. It´s another korean cosmetic product in my collection. This time I would like to write my thoughts about using a Missha Hot Burning Perfect Body Gel. Nowadays, there is a lot of products like this one available. But does this product actually work? Or is it only another marketing move to which we women aren´t very "immune"?

Okrem toho produktu je na e-shope Notino.sk dostupný aj ďalší, ktorý by sa mal s týmto používať súčasne - Missha Hot Burning telový peeling so soľou. Prv som plánovala vyskúšať ich spoločne, ale potom sa mi vybavili skúsenosti s peelingami, ktoré obsahovali soľ. Pre moju extrémne citlivú pokožku je sú tieto peelingy priam peklo. Na druhej strane poznám aj ľudí, ktorí si ich nevedia vynachváliť.

Popis produktu
Pekná elegantná a luxusne vyzerajúca škatuľka v sebe ukrýva 200ml červenú tubu s totožným obrázkom, ako na povrchu škatuľky. Na fotografii si môžete všimnúť, že všetky inštrukcie sú písané po anglicky, zatiaľ čo inštrukcie na samotnej tube sú už v kórejčine (aspoň môžem trénovať čítanie, haha). Gél má vodnatú konzistenciu bielej jemne perleťovej farby a lahodnú osviežujúcu mentolovú vôňu, ktorá poteší, povzbudí a nabudí nielen telo, ale aj zmysly. Jednoducho sa rozotiera a nelepí.

Except this product there is also available another one on Notino - Missha Hot Burning Salt Body Scrub. For a better effect, you should be using them together. I wanted to try them both at first, but then I remembered my previous experience with salt peelings. They´re just irritating and "burning" my super-sensitive skin, that´s why I decided not to order this one in the end. There are also people who love to use salt peelings too, but I´m just not the one of them.

Product´s description
Nice elegant and luxuriously looking package hides a 200ml tube inside. There is the same picture on it as on the packaging. On the photo below you can notice that instructions on the package are written in English, but on the tube they´re written in Korean (I can practise my reading, haha). Gel has a watery consistency and it´s a white pearly colour. Its scent is a delicate and refreshing mint one. Scent pleases and encourages not only a body, but also your senses. Easily to spread and not sticky.

Missha Hot Burning Perfect Body Gel Recenzia

Používanie a účinky
Na škatuľke je uvedené, že gél by sa mal používať po sprchovaní, v požadovanom množstve na požadované miesta, a to ráno aj večer. Mal by sa aplikovať na suchú pokožku a po natretí by ste si mali trošku zacvičiť pre lepší účinok. Pokožka tela môže po aplikácii jemne sčervenať a trošku páliť. V tomto prípade je to ale úplne normálne.

Ja osobne som produkt používala pred cvičením, a to tak, že som si ho natrela na tie partie, na ktorých som sa rozhodla zamakať v ten daný deň. Keď som naniesla jednu vrstvu, pri cvičení bolo pálenie minimálne, no ak som natrela dve vrstvy, pálenie bolo o čosi intenzívnejšie. Nemôžem ale povedať, žeby mi vyslovene prekážalo alebo žeby mi spôsobovalo bolesť. Pokiaľ ho budete používať s mierou, nemusíte sa ničoho báť. Odporúčam si po jemnej masáži pri nanášaní gélu ruky okamžite umyť. Nikdy neviete, kedy sa pozabudnete a pošúchate si nedajbože oko.

Ak by som mala zhodnotiť celkový efekt, produkt je taký priemer. Samozrejme to môže byť aj tým, že som ho nepoužívala presne tak, ako by sa mal. Avšak nemyslím si, že bez driny a len natretím by mal nejaké účinky. Prišlo mi to ako mrhanie produktom, s nič nerobením. Keď som ale produkt používala pravidelne a pri cvičení, náznaky celulitídy boli zmiernené. Nemôžem povedať, že by úplne zmizla, ale bolo vidieť zmenu. Gél vám tiež pomôže pri potení sa a verte mi, že vám bude naozaj horúco! Produkt nesklamal, ale zasa ani neprekvapil. Som ale rada, že som ho vyskúšala :)

Usage and effects
On the packaging there is writter that it should be used after showering, in a proper amount and on the parts you wanted to "make more beautiful". With applying in the morning and in the evening, on a dry skin, you should do some excercise for a better result. Skin may be a bit red and in heat, but it´s normal.

Personally I was using this product before excercising. When I applied only one layer, heating was minimal. When I applied two layers, heating was a bit more intense. But I can´t say it was anything unpleasant or something what made me feel in pain. If you use the right amount of it, you don´t have to be afraid of an unpleasant feeling at all. After a gentle massage while applying, I recommend to wash hands immediately. You may forget you still have that gel on the hands and you can accidentally rub your eyes.

If I had to review an overal effect, I would say it´s an average. Of couse, I wasn´t using it as it´s said on the packaging so that might be also one reason, but I thought it would be just wasting it. I mean, how would it work without any physical activity? It´s not very likely. When I was using it regularly there were some benefits - cellulite looked much better and "lighter", softer. I can´t say it was completely gone or anything, but it looked definitely better. Using this gel is also a great way how to be more sweaty during the workout! I´m not sad I ordered it. Actually, I´m glad I had an opportunity to :)

Missha Hot Burning Perfect Body Gel Recenzia

10 comments:

  1. so this is your slim body secret ^^

    ReplyDelete
  2. A very interesting product. Thanks for the post!

    ReplyDelete
  3. Monica Rae11:31

    Ja zase soľné produkty milujem :D A čo sa týka jediného pomocníka na celulitídu, mne pomohol brezový olej v kombinácii s Cellublue, to je láska :D

    ReplyDelete
  4. Haha, not at all xD It´s about eating and working out :)

    ReplyDelete
  5. I like such heating bodycare items!

    ReplyDelete
  6. Maria Reiswich14:01

    Wow! What an interesting product! Thanks for sharing!!

    My Fashion BLOG by Maria

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)