🦄 Unicorn Highlighter vs Mermaid Liquid Lipstick

Beauty Big Bang Unicorn Highlighter

Pekný pondelok želám. Dnes som prežila náramne vydarený deň. Od rána som ho takmer celý strávila u starkej, kde som strážila krstniných prckov. Už dlho som si neužila toľko srandy a smiechu pokope, haha. Každopádne, dnes sa k vám prihováram v rámci novej recenzie. Počuli ste už o e-shope BeautyBigBang.com? Priznám sa, že ešte prednedávnom ani ja nie. Vlastne dovtedy, dokiaľ som si v e-mailovej schránke nenašla ponuku na spolupráca. E-shop ma oslovil hneď na prvé pozretie. Ide o kozmetický internetový obchod, cez ktorý si môžete objednať pomerne lacné produkty dekoratívnej kozmetiky či kozmetické doplnky. V rámci dohodnutej čiastky som si objednala dva produkty, ktoré môžete vidieť na fotografii vyššie :)

Hello my little lovely licornes ~ I had such a great day today. I spent almost a whole day at my grandparents´. I was babysitting my cousins, godmother´s children. I had so much fun and I´m so happy and joyful even right now when I´m writing these lines. But that´s not what I wanted to talk about. For today I prepared another beauty review. Have you ever heard about an e-shop BeautyBigBang.com? Neither do I! But suddenly, one day I found an e-mail from this e-shop! I was very surprised and I agreed with a collaboration opportunity. Since there was a badget for me, I chose two products which you can see on a photo above :)

* poskytnuté na recenziu
* provided for a review

10% OFF CODE "GABRI10"

Beauty Big Bang Unicorn Highlighter review

Prvým produktom je dúhový rozjasňovač Focallure, ktorý hýri neskutočne krásnymi a žiarivými farbami. Má práškové púdrové zloženie a je obsiahnutý v pomerne veľkom balení. Ako si môžete všimnúť, pozostáva z niekoľkých farieb - svetloružovej, medenej, žltej, tyrkysovej, modrej a fialovej. Zaujímavá kombinácia, čo poviete? Hneď ako s týmito rozjasňovačmi nastal boom, priala som si mať vo svojej zbierke nejaký aj ja. Ako už iste viete, pri používaní rozjasňovačov je na mieste opatrnosť. Pri používaní takýchto je však na mieste hneď dvojitá opatrnosť. Tento produkt je veľmi sýto pigmentovaný. Na jednej strane je to úžasné, pretože sa dá využiť aj ako mini paletka očných tieňov, no na druhej strane môže zanechať časť tváre zeleno-fialovú, a to určite nechcete. Najradšej ho používam tak, že naberiem štetcom prvé odtiene po tyrkysovú farbu. Ak však chcem niečo zaujímavejšie, siahnem aj po tých dolných, ale naozaj iba jemným pohybom štetca. Moje hodnotenie: 6/5. Vybrala som si prvý odtieň, j1444-1c.

The first product I chose is a Rainbow Shimmer Highlighter Powder which is sooo iridescent ♥ It has a powdery consistency and it´s contained in a quite a large packaging. As you may see on the photos, there are a few different colours - light pink, copper, yellow, turquoise, blue and purple. Interesting combination, don´t you think? Since there had been a huge boom with this kind of highlighters, I wanted to buy on as well. As you may know already, when using the highlighter, you should be very cautious. Not too much, only a little amount of it is enought. Less is more, definitely. But with using this one, you should be cautious even more! On the one side it´s really amazing, because you can also use it like a mini eyeshadow palette, but on the other side you can also have a half of your face covered in a green-violet colour. I use mostly the upper shades, but in case I like to try something new, different and interesting, I use the bottom ones as well. But with a very veeery soft touch of a brush. I give it 6 out of the 5. I chose a first shade, j1444-1c.


Beauty Big Bang Unicorn Highlighter review


Beauty Big Bang Unicorn Highlighter review

Beauty Big Bang Mermaid Liquid Lipstick review

Druhým, a zároveň posledným, produktom je tekutý rúž Focallure Luxe, ktorý som si objednala v modro-fialovom metalickom odtieni, ktorý mi pripomína akoby chvost, to jest plutvu, morskej panny. Určite nie som jediná, ktorej táto farba pripomína práve toto. Ide o klasický tekutý rúž s typickým aplikátorom, ktorý v sebe navyše obsahuje maličké trblietky. Jeho vôňa mi pripomína kakaovú vôňu. Odtieň je nevšedný a veľmi dobre pigmentovaný, čo ma veľmi teší. Podobné rúže nosí na perách len máloktorá žena v mojom okolí, takže som spokojná. Po nanesení mám však mierny pocit suchých pier, s čím až tak veľmi spokojná nie som. Taktiež mám problém ho dostať dole z pier aj pomocou odličovacích prípravkov. Je super, že takúto silnú výdrž, no na druhej strane som niekedy mala pocit, že už ho z pier nezotriem nikdy ... Moje hodnotenie: 3/5.

The second and also the last product was a liquid lipstick Focallure Luxe which I chose in a bluish and purplish metallic shade. It reminds me a mermaid´s tail, mermaid´s fin. I´m surely not the only one who can see it in it, am I right? It´s an ordinary liquid lipstick which has a typical applicatior. You can see the fine little glitters inside as well. Its scent reminds me something made with cocoa. Shade is a very atypical one and has an awesome pigmentation. I´m really satisfied with the colour. There isn´t many women who actually wear lipsticks like this one, so I´m glad. After applying I feel like my lips are a bit dry. I don´t like this feeling at all. I also had a problem to wash it off of my lips. It´s great it holds on the lips so hard, but on the other side I´m always afraid of not being able to wash it off properly. I give it 3 out of the 5.

Beauty Big Bang Mermaid Liquid Lipstick review

Beauty Big Bang Mermaid Liquid Lipstick review

14 comments:

  1. Pavla Kopuletá13:13

    Rozjasňovač je super. Zatím mám zkušenosti s klasickými jednobarevnými, ale tento duhový vypadá parádně :-)
    All my cosmetics

    ReplyDelete
  2. Šehada Ljajko16:02

    Great post, dear. I like this product.

    Kiss, marry, kill | laAdda

    ReplyDelete
  3. Moc krásná recenze. O této kosmetické značce slyším poprvé.
    Moc tě chválím za angličtinu, kde ses jí tak dobře naučila?

    ReplyDelete
  4. I really want this rainbow higlighter , need to get it asap xxxx Kiss Hun xx

    ReplyDelete
  5. Ďakujem veľmi pekne :)
    Angličtinu som sa učila od škôlky. Nikdy som s ňou nemala problém, ale je pravda, že v posledných rokoch mi k tomu dopomohlo gymnázium a taktiež to, že som samouk :)

    ReplyDelete
  6. Monica Rae12:53

    Ten rozjasňovač je kúzelný <3

    ReplyDelete
  7. Drews Beauty17:12

    oooo ten rozjasňovač vyzerá super!!
    http://drewsbeauty.com/

    ReplyDelete
  8. Jolie Luu06:23

    I really love the unicorn highlighter. So pretty! It will look awesome if you wear it for a summer music festival or so.

    Jolie
    Joliecious.com

    ReplyDelete
  9. Anna z Cosmokočky08:48

    Vybrala sis hezký věci, já teda Focallure nakupuju na Aliexpressu za pár kaček, tenhle eshop neznám :)

    ReplyDelete
  10. Ďakujem :)
    Ja som ani nevedela, že Focallure je "normálna" značka. Zasa som sa naučila niečo nové :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)