Rozjasnite svoju pleť

Krásny utorkový deň vám všetkým želám ~ Dnes mám náramne úžasný deň. Nielenže som prešla skúškou z fonetiky a fonológie, ale spoznala som aj nového úžasného človeka, ktorý mi tento deň ešte viac spríjemnil. Keďže sa jednalo o skúšku, nielenže som sa pekne a slávnostne obliekla, prispôsobila som tejto príležitosti aj svoje líčenie. Chcela som ho niečím oživiť, aby moja pleť vyzerala žiarivejšie, zdravšie, sviežejšie. Siahla som teda po produkte, ktorý som už dávno nepoužila - po rozjasňujúcom púdri Naked Face Illuminating Powder od Holika Holika. To mi zároveň pripomenulo, že v poslednej dobe som začala oveľa viac experimentovať s rozjasňovačmi. Aj z toho dôvodu som sa rozhodla napísať tento článok, v ktorom zohrajú hlavnú úlohu práve tieto produkty, ktoré majú za úlohu urobiť vašu pleť žiarivejšou, mladšou, oddýchnutejšou, krajšou a sviežou :)

Hello my beauty licornes ~ Today I´ve been having such a great day! Not only that I passed test and oral exam from Phonology and Phonetics, I also got to know one amazing and interesting person - with this my day got even better. It was a special day so I was wearing not only a pretty dress but also a kind of fancy makeup - especially eyeshadows. Not too much, just a little bit. I wanted to freshen my makeup more - so I reached for a product I wasn´t using for a while - I reached for a Naked Face Illuminating Powder By Holika Holika. It also reminded me that I started to experiment with highlighters way more. That was also a reason I wanted to share something about this topic on my blog. The main function of them is to make your skin looks shinier, younger, more rested, prettier and also fresher.

Rozjasňovače sú dostupné ako v práškovej, tak aj v krémovej podobe. Zatiaľ mám skúsenosť iba s práškovými, no rada by som vyskúšala aj tie krémové. Na tvári je niekoľko miest, kde by sa tieto produkty mali nanášať, respektíve ktoré časti tváre by mali byť nimi zvýraznené. Záleží to aj od typológie tváre, ktorú má každý z nás inú, no je niekoľko univerzálnych miest, ktoré fungujú univerzálne.

Highlighters are available in a powdery but also creamy consistency. Up until now I´ve been only using the powdery ones but I would really like to try also anothers - creamy ones. On a face there is a few places where should you spread those products. Applying the highlighter should be also reasonable because all of us have different face typology. But there is a few places which are universal and work for almost the all face types.

Takýmito miestami sú napríklad hrana nosa, vďaka čomu sa nos opticky predĺži. Nanášanie rozjasňovača mierne nad lícne kosti zasa zaručí opticky ich vysunúť dopredu. Pod obočie produkt nanášate v prípade, ak chcete oči opticky zväčšiť. Do stredu čela sa nanáša v prípade, ak si ho želáte zvýrazniť a dodať mu rozmer. Nad hornú peru sa aplikuje vtedy, ak ju chcete urobiť väčšou. Ak chcete zvýrazniť dolnú peru, stačí produkt naniesť na konček brady, poprípade pod dolnú peru. Osobne si ho rada nanášam aj na spodné viečko - primárne vo forme ceruzky, ktorá má krémovú konzistenciu. Váš pohľad tak vyzerá o niečo rozkošnejšie a milšie.

One of those place is for example edge of the nose thanks to what the nose looks longer. If you spread the highlighter a little above the cheekbones, it brings them in front a bit. Under the eyebrows you will apply it when you want to make your eyes bigger. Applying it on the forehead helps with bringing a dimension to it. Wanna make your upper or lower lip to seem bigger? Dab a bit of the highlighter above the upper and below the lower lip. Personally, I like to use a white highlighting pencil to draw a line under my lower eyelids. It makes your eyes cuter and more lovely.

V prípade produktov, ktorých hlavnou úlohou je rozjasnenie tváre, je potrebné uviesť, že menej je naozaj viac. Chcete predsa vyzerať prirodzene, nie žiariť ako hviezda na obežnej dráhe. I keď v tomto treba poznamenať, že proti gustu žiaden dišputát. Vyberať môžete aj z rozličných farebných odtieňov - perleťové, biele, tie v jemne marhuľovej farbe a podobne. Na e-shope Notino.sk môžete nájsť napríklad tieto produkty, s ktorými pôjde rozjasňovanie tváre naozaj ľahko :)

With using the products like this you should be a bit aware of the one saying - less is more. Well, it´s a really true because you want to seem natural, right? You don´t wanna be misguided for being a star in the orbit. But on the other side - if you want to make yourself a bit shinier, it´s up to you. You can choose from a various shades - pearly ones, white ones, peachy ones etc. I chose some products from Notino.co.uk for an inspiration. Enjoy ~



Catrice Made To Stay rozjasňovacie pero na oči
Makeup Revolution Vivid Baked zapečený rozjasňujúci púder
Bourjois Brow Design rozjasňovač na očné okolie
Catrice High Glow Mineral rozjasňujúci púder
Makeup Revolution The One rozjasňovač v tyčinke
Makeup Revolution Ultra Strobe Balm rozjasňujúci balzam
Freedom Pro Highlight paleta rozjasňovačov
L'Oréal Paris True Match tekutý rozjasňovač
Benefit Highbeam tekutý rozjasňovač
Artdeco Crystal Garden rozjasňujúci olej s trblietkami na tvár, telo a vlasy

14 comments:

  1. Shannon Boyce21:58

    Oooh everything looks so pretty!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I love highlighters ** especially, when my skin isn't too oily)
    KireiKana

    ReplyDelete
  3. Soňa Lazoriková11:38

    Tú Freedom paletku mám doma a je úžasná. :)

    ReplyDelete
  4. Vážne? Lebo som po nej pokukovala, že aj odtieňmi sa mi páči, tak som rada :)

    ReplyDelete
  5. I love them too! Usually I use matting powder and then a bit of a highlighter :)

    ReplyDelete
  6. Soňa Lazoriková15:53

    Áno je super aj odtiene sú fajn. :)

    ReplyDelete
  7. Rozjasňovačům moc neholduju, protože mám problematickou pleť, ale hrozně se mi líbí broskvovej rozjasňovač z řady Skin Kiss od Makeup Revolution :)

    malickostizezivota.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Ja mám problematickú pleť taktiež, ale zasa rozjasňovače mi nejako extra nevadia. Chalabohu ♥ :)
    Broskyňový odtieň by som rada vyskúšala ♥

    ReplyDelete
  9. Rozjasňovače milujem, tá od Revolution vyzerá perfektne. ❤ xx

    Simona | http://liveinfoxworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Alex B07:54

    Ja rozjasňovače nepoužívam, keďže mi robia ešte horšie na pleť, no je to skvelá vecička pre ľudí, ktorí majú peknú pleť :)

    ReplyDelete
  11. In love with the little blue dress!❤️

    ReplyDelete
  12. Pavla Kopuletá09:28

    Ty kousky od Makeup Revolution vypadají parádně :-)
    All my cosmetics

    ReplyDelete
  13. MR je jednoducho úžasná značka ♥

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, follow me and lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)