Maybelline Affinitone Unifying Powder Review

Maybelline New York Affinitone Unifying Tone-On-Tone Powder Recenzia

Krásny májový deň želám. Pre dnešok som si pre vás pripravila recenziu na kompaktný púder Maybelline New York Affinitone, ktorý sa ocitol v mojej zbierke už pred niekoľkými týždňami. Recenziu naň som plánovala publikovať oveľa skôr, ale vždy mi do toho niečo vošlo a napokon som začala používať iný. Nedávno som sa k nemu však dostala a rada by som konečne spísala dojmy, ktoré som jeho používaním nadobudla. Púder nenájdete iba v drogériách, je dostupný aj online, napríklad na e-shope Notino.sk :)

Hello my little licornes ~ For today I prepared a review on a compact powder Affinitone by Maybelline New York. It´s been in my beauty collection for a while now but I stopped using it and started to use another one. Recently I came back to this one so I think it´s the best time to share my opinion with you guys. You can find it in an almost every single drugstore, but even online, for example on Notino.co.uk :)

Maybelline New York Affinitone Unifying Tone-On-Tone Powder Recenzia

Púder som si objednala v najsvetlejšom možnom odtieni, ktorý bol na e-shope dostupný - v odtieni 03 Light Sand Beige. Svojím odtieňom sa celkom k môjmu tónu pleti hodí, ale uvítala by som aj svetlejší odtieň. Ukrýva sa v jednoduchom, stredne veľkom balení. Čo sa týka aplikácie, v balení okrem zrkadielka nájdete aj okrúhlu hubku. S tou som však púder neaplikovala, pretože neobsahovala žiadne putko, za ktoré by sa dala chytiť. Na aplikáciu som teda použila objemnejší štetec. Z púdra sa trošku viac prášilo, ale to je pochopiteľné.

Produkt ponúka minimálne krytie - aspoň tento najsvetlejší odtieň, ktorý som nejakú dobu používala. Ak máte nejaké nedokonalosti pleti, určite je potrebné použiť aj mejkap. Od kompaktného púdru by som ale čakala väčšie krytie. Na druhej strane mejkap fixuje na jednotku! Bez akéhokoľvek poškodenia či vymiznutia vydrží aj šesť či sedem hodín! S takýmito účinkami som spokojná. Používam ho dokonca aj na fixáciu očných tieňov, respektíve ako ich podklad.

I ordered this product in the lightest shade - in a shade called 03 Light Sand Beige. Well, it suits my skin tone finely but I would appreciate even some lighter version of it. Powder is hidden in a middle-sized round simple packaging. Except a mirror it also comes with a powder puff. For me it was a completely useless one, because it didn´t have any "holder". I couldn´t grab it properly so I used a brush instead. In this case the powder will be a bit "dusty" but well, it´s logical.

Product provides a minimum coverage - at least this lightest shade I own. If you have some blemishes and imperfections, I recommend to use also some foundation before. I have to admit that I expecteda higher coverage - in the end it should be a compact powder. On the other side it fixes makeup veeery well! Without any damaging or fading you can enjoy your makeup for even seven hours! I also use it like a base when applying an eyeshadow. I´m really satisfied with this effects!

Každopádne, púder by som si už asi nekúpila. Prečo? Odpoveď je jednoduchá - a napokon si to môžete všimnúť aj na fotografiách. Keďže mám mastnú pleť, väčšinu času sa leskne. Po aplikácii púder tvár trochu zmatní - i keď iba minimálne - no tento efekt vydrží maximálne hodinu, hodinu a pol. Produkt neobsahuje žiadnu vôňu, čo je super minimálne pre mňa. Tiež som si všimla, že mi trošku upcháva póry :( V konečnom dôsledku by som produkt ohodnotila na 2/5.

Máte skúsenosť s týmto púdrom? Máte radi značku Maybelline NY? :)

In conclusion I think I won´t buy it again. Why? It´s simple - you can even see it on the photos. The main problem is, that I have an oily and acne-prone skin. And my skin is reaaaly shiny. After an application it´s matted for an hour to an hour and something. It´s surely not long-term effect and it´s not even that matting I would like it to be. I noticed that my pores and blackheads are a bit clogged as well. It doesn´t have any scent what is great at least for me. I would give it 2 points out of the 5.


Have you tried this powder? Do you like Maybelline NY cosmetics? :)

Maybelline New York Affinitone Unifying Tone-On-Tone Powder Recenzia