Lavera Nude Effect Make-up Fluid Review

Lavera Nude Effect Make-up Fluid Recenzia

Pekný utorkový deň želám. Predpokladám, že väčšina z vás sa už stretla s nemeckou značkou prírodnej kozmetiky Lavera. Všetky rastlinné suroviny, ktoré táto značka využíva vo výrobnom procese, pochádzajú z kontrolovaného ekologického poľnohospodárstva. Výrobky neobsahujú parafín, silikón, vazelínu ani iné ropné produkty. V ponúkanom sortimente sa nenachádzajú ani žiadne syntetické konzervanty, emulgátory, farbivá či parfémy. Lavera netestuje na zvieratách a nepoužíva suroviny z mŕtvych zvierat. Pre dnešok som si pripravila pre vás recenziu na Lavera Nude Effekt tekutý makeup fluid, ktorý som si zvolila v odtieni Ivory Light 01. Produkt som objednávala z e-shopu Naturshop.sk, kde nájdete pomerne bohatý sortiment prírodných kozmetických produktov od rôznych značiek.

* poskytnuté na recenziu

Popis produktu
Makeup sa nachádza v tvrdom plastovom balení a dávkuje sa pomocou pumpičky. Má celkom príjemnú vôňu, ktorá mi pripomína typickú vôňu produktov Nivea. I napriek tomu, že je jeho konzistencia vodnatá, pri aplikácii rýchlo schne, vďaka čomu sa s ním nepracuje ľahko. Zvolila som si ho síce v najsvetlejšom odtieni, ale ako to už, žiaľ, býva, tónovo mi vôbec nesadol. Moja pleť bola tmavšia, čo si napokon môžete všimnúť aj na fotografiách nižšie.

Lavera Nude Effect Make-up Fluid Recenzia

Lavera Nude Effect Make-up Fluid Recenzia

Makeup ponúka jemné, pomerne prirodzené krytie, avšak malé nedokonalosti pleti zakryje bez akýchkoľvek problémov. Výdrž produktu som spozorovala v priemere na takých päť až šesť hodín. Pleť nie je počas tejto doby nijako vysušená. V oblasti nad perou, t.j. pod nosom, sú to však len nejaké zhruba štyri hodiny. Sama neviem, prečo je to tak, no na tomto mieste makeup bledne a mizne oveľa skôr.

Lavera Nude Effect Make-up Fluid Recenzia

Lavera Nude Effect Make-up Fluid Recenzia

Keďže som s finálnym farebným výsledkom nebola spokojná, skúsila som ho skombinovať s iným makeupom. V tomto prípade už bol výsledok priam famózny, oveľa prijateľnejší. Nielenže sa dokonale prispôsobil odtieňu mojej pleti, ale predĺžila sa aj jeho výdrž a jeho krytie. Samostatne by som ohodnotila tento produkt 3 bodmi z piatich, v spojení s iným mejkapom 4 bodmi z piatich :)

Lavera Nude Effect Make-up Fluid Recenzia

Lavera Nude Effect Make-up Fluid Recenzia

Ingredients INCI (CFTA)
Water (Aqua), Alcohol*, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Argania Spinosa Kernel Oil*, Lauryl Laurate, Dodecane, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Myristyl Myristate, Glyceryl Stearate Citrate, Fragrance (Parfum)**, Xylitylglucoside, Cetyl Alcohol, Lauroyl Lysine, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter*, Rosa Centifolia Flower Extract*, Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract*, Tilia Cordata Flower Extract*, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract*, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract*, Camelina Sativa Seed Oil, Anhydroxylitol, Glycine Soja (Soybean) Oil*, Tricaprylin, Glucose Glutamate, Xylitol, Microcrystalline Cellulose, Xanthan Gum, Dehydroxanthan Gum, Algin, Hydrogenated Palm Glycerides, Tocopherol, Vegetable Oil (Olus Oil), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Hydrogenated Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Limonene**, Benzyl Salicylate**, Linalool**, Geraniol**, Citral**, Citronellol**, Benzyl Alcohol**, Benzyl Benzoate**, [+/- Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxide (CI 77491), Iron Oxide (CI 77492), Iron Oxide (CI 77499), Silica, Mica (CI 77019)] (* suroviny z kontrolovaného ekologického poľnohospodárstva ** prírodné esenciálne oleje)